با کتونی لژدار چه شلواری بپوشیم | تیپ با کتانی لژدار دخترانه | ست کردن کتونی لژدار

ایده های بسیار شیک برای پوشیدن کتونی لژدار | کتونی لژدار رو با چی ست کنم؟!

کتونی لژ دار یکی از کتونی‌ هایی است که این روزها به شدت ترند شده است. با ایده های استایل با کتونی لژدار همراه ما باشید.
کتونی لژ دار

کتونی لژدار از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد؛ به همین دلیل ما در این مطلب از سبک زندگی قصد داریم استایل باکتونی لژ دار رو بهتون بگیم. اگر شما هم  به کفش کتونی و استایل با کتونی لژ دار علاقه دارید و یکی از دغدغه‌ هایتان یادگرفتن نحوه استایل با کتونی لژ دار است، این مطلب رو از دست ندهید.

ست کردن با کتونی لژ دار:

1. کتونی لژدار را با شلوار جین مام فیت بپوشید

پوشیدن کتونی لژدار با شلوار جین مام فیت می‌تواند گزینه‌ای بسیار خوب باشد چراکه جلوه‌ی کتونی لژدار کاملا پیدا است. اگر کتونی لژدار شما طرح‌های شلوغ دارد نیز با شلوار جین مام فیت به خوبی ست می‌شود. برای قسمت بالا تنه نیز می‌توانید یک تی شرت ساده بپوشید. اما، اگر در فصول سرد سال بودید می‌توانید این تیپ را با یک بافت یقه اسکی تکمیل کنید.

2. کتونی لژدار را با دامن میدی بپوشید

دامن میدی از جمله دامن‌هایی است که از دهه 60 میلادی همچنان با ما همراه مانده است. این دامن‌ها قدی متوسط داشته و عموما در فاصله‌ای بین زانو تا مچ پا قرار می‌گیرند. پوشیدن کتونی لژدار با دامن میدی یک استایل خاص و منحصر به فرد است که شما را بسیار خاص و متفاوت می‌کند. به‌عنوان مثال پوشیدن یک کتونی لژدار با یک دامن جین میدی و یک نیم‌تنه می‌تواند در یک دورهمی زنانه شما را تبدیل به خاص‌ترین مهمان کند.

بیشتر بخوانید: شلوار جین زنونه رو با چه کفش هایی بپوشم؟!

3. کتونی لژدار را با لگ بپوشید

لگ و کتونی لژدار دو آیتمی هستند که همواره می‌توانند در کنار یکدیگر پوشیده شوند. اگر به سمت لگ‌های اسپرت‌تر بروید بهتر است چراکه طرح‌های شلوغ لگ می‌تواند جلوه کتونی لژدار شما را از بین ببرد. اگر به استایل‌های ماکسیمال علاقه دارید، می‌توانید کتونی لژدار خود را با لگ‌های براق یا چرم ست کنید. برای بالا تنه نیز می‌توانید از انواع لباس‌های اورسایز استفاده کنید. به‌عنوان مثال اگر در فصول سرد سال هستید پوشیدن هودی‌های اور سایز با لگ و کتونی‌های لژدار استایلی بسیار خاص خواهد شد.

4. کتونی لژدار را با جوراب شلواری بپوشید

پوشیدن کفش لژدار با یک جوراب شلواری و یک دامن کوتاه نیز می‌تواند تیپی خارق‌العاده برای شما به همراه داشته باشد. اگر در فصول سرد سال بودید از جوراب شلواری‌های ضخیم‌تر استفاده کنید و اگر هوا گرم است جوراب شلواری‌های اسپرت تابستانی برای شما عالی است. برای بخش بالاتنه نیز می‌توانید یک کت شیک بپوشید که جنس آن با جنس کتونی لژدار یا دامنتان هماهنگ است.

5. کتونی لژدار را با شلوار لوله تفنگی بپوشید

پوشیدن شلوار لوله تفنگی جین با یک کتونی لژدار باعث می‌شود که طرح و زیبایی کتونی شما بیش از پیش به چشم بیاید. برای بالاتنه نیز می‌توانید یک ژاکت بمب افکن بپوشید، همان ژاکت‌هایی که اکثرا جنس آن‌ها از چرم یا نایلون است. زیر چنین ژاکتی می‌توانید یک تی شرت ساده بپوشید و استایل خود را تکمیل کنید.

بیشتر بخوانید: کفش مجلسی آبی؛ مدل های خاص برای خانم های سخت پسند! + عکس

6. کتونی لژدار را با پیراهن بلند بپوشید

کتونی‌های لژدار می‌توانند با پیراهن‌های کژوال نسبتا بلند هماهنگ باشند. فقط کافی است حین انتخاب رنگ دقیق باشیم و رنگ کتونی لژدار را به رنگ زمینه پیراهن ست کنیم. برای اینکه استایلمان کمی خاص باشد می‌توانیم از پیراهن‌های گلدار و زیبا استفاده کنیم و روی آن یک کت بپوشیم.

منبع: راهنماتو




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/36vbz4

اخبار داغ