انگشتر | نشانه انگشتر در هر انگشت

معنی انگشتر در هر انگشت رو میدونی؟!

انگشتر در هر انگشت یک معنا و مفهوم خاصی دارد که در ادامه نشانه ی انگشتر در هر انگشت رو بهتون بگیم.
1402/11/07 09:15
انگشتر

انگشترها یکی از پرطرفدارترین زیورآلات در سراسر دنیا هستند که انگشترها علاوه بر زیبایی که برای استایل به وجود می‌ آورند، معانی متفاوتی نیز در هر انگشت دارند و بیانگر موضوع منحصر به فردی هستند. ما در این مطلب از سبک زندگی قصد داریم نشانه انگشتر در هر انگشت رو بهتون بگیم؛ همراه ما باشید.

معنای انگشتر در انگشت کوچک

شما با انداختن انگشتر در انگشت کوچکتان به دیگران می‌گویید که قدرت بیان بالایی دارید، باهوش هستید و به راحتی می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. اگر بخواهید بدانید که عموما چه کسانی انگشترشان را در انگشت کوچکشان می‌اندازند باید به شما بگوییم که اکثرا سیاست‌مداران و درباریان اینکار را انجام می‌دهند؛ درست مثل سلطان سلیمان، پادشاه ترکیه. برخی از فیلسوف‌های هندی، انداختن انگشتر در انگشت کوچک را با عنصر آب از طبیعت مرتبط می‌دانند، اما اگر از سنت‌های غربی پیروی کنیم می‌بینیم که انگشتر انداختن در انگشت کوچک بیشتر به خدایان تجارت رومی مرتبط هستند. از این رو، ارتباطات و سخنوری نیز به معنای انگشتر انداختن در انگشت کوچک مرتبط می‌شود.

از آن‌جایی که انگشت کوچک، در طول روز کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و در بخش بیرونی دست قرار دارد، می‌تواند انگشت مناسبی برای انگشترها با طرح‌های پیچیده باشد، در حالی که شما را آزار ندهد.

معنای انگشتر در انگشت حلقه

شما با انداختن انگشتر در انگشت حلقه‌تان پیام‌هایی مهم مثل، تعهد به عشق، روابط دوستانه و صمیمانه، ازدواج و فداکاری را به دیگران می‌رسانید. اگر به فلسفه‌های شرقی، از جمله هند، علاقه داشته باشید، آن‌ها انگشتر انداختن در انگشت حلقه را مرتبط با عنصر خاک و زمین می‌دانند. اما اگر پیرو سنت‌ها و افکار غربی باشید می‌بینید که آنان انگشتر انداختن در انگشت حلقه را مرتبط با آپولون، خدای شعر و موسیقی می‌دانند. از آن‌جایی که انگشت حلقه، به اکثریت مردم، پیام وضعیت تاهل شما را می‌رساند، اگر واقعا متاهل باشید، بهتر است انگشترهایی ساده، انتخاب کنید تا این پیام با وضوح منتقل شود. اما اگر از انگشترها با طرح‌هایی پیچیده استفاده کنید، ممکن است به دیگران این پیام را برسانید که وضعیت رابطه شما پیچیده است.

معنای انگشتر انداختن در انگشت میانی

انگشت میانی اگر با یک انگشتر زیبا، آراسته شده باشد می‌تواند معنای فردیت، انضباط، دیسیپلین و هدفمند بودن را به دیگران برساند. اما، نبود معنای مشخص برای انگشتر انداختن در انگشت میانی توانسته است در جامعه جدید معنای جدیدی به دست آورد. شرقی‌ها با نگاهی گذرا انگشتر انداختن در بلندترین انگشت را مرتبط با عنصر اتر دانسته‌اند و غربی‌ها آن را مرتبط با زحل می‌دانند. به هر رو اگر بخواهید انگشت میانی را برای انگشتر انداختن در نظر بگیرید، ممکن است نتوانید در انگشت حلقه و اشاره‌تان انگشتر دیگری بیاندازید، چراکه انگشترها دچار فرسایش می‌شوند.

معنای انگشتر انداختن در انگشت اشاره

حالا نوبت به غالب‌ترین انگشت دست رسیده است؛ انگشت اشاره که عموما در مرکز توجه بسیاری از افراد، هنگامی که شما را می‌بینند است. اما، معنای انگشتر انداختن در انگشت اشاره، وفاداری، قدرت رهبری، جاه‌طلبی، اقتدار و از همه مهمتر اعتمادبه‌نفس بالا است. اگر به تاریخ نگاه کنید، برخی خانواده‌های مهم، انگشتری به نشانِ عضویت در آن خانواده داشتند که آن را در انگشت اشاره می‌انداختند. هندیان نیز، انداختن انگشتر در انگشت اشاره را با وایو، خدای بادها مرتبط دانسته‌اند. در حالی که رومیان، همواره انگشت اشاره خدای رعد و برق را تزئین شده با یک انگشتر زیبا می‌دیدند. با این تفاسیر، انداختن انگشتر در انگشت اشاره، جلوه‌ای بسیار خاص در استایل شما خواهد داشت.

معنای انگشتر انداختن در انگشت شست

اگر می‌خواهید به دیگران این پیام را بفرستید که شخصیتی خاص، قدرت اراده و تصمیم‌گیری دارید و فکرتان آزادانه به پرواز درمی‌آید بهتر است که انگشتر خود را در انگشت شستتان بیاندازید. نکته جالب توجه این است که هندی‌ها انگشتر انداختن در انگشت شست را با عنصر آتش مرتبط دانسته‌اند. رومیان نیز معنای انگشتر انداختن در این انگشت را با مریخ و خدای جنگ مرتبط دانسته‌اند. بنابراین هرکس که بخواهد نشان دهد انسان با نفوذی است انگشترش را در انگشت شستش می‌اندازد.

منبع: راهنماتو




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/36xw73

اخبار داغ