طرز تهیه املت کبابی | مواد لازم املت کبابی

صبحانه امروز: املت کبابی، صبحونه ای که پیر و جوون عاشقش میشن + طرز تهیه

طرز تهیه املت کبابی بسیار ساده می باشد و شما حتی می توانید این غذا را در حیاط خانه خود نیز بپزید. برای این که با دستورالعمل مرحله به مرحله این غذا آشنا شوید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.
1403/06/09 05:00
صبحانه امروز: املت کبابی، صبحونه ای که پیر و جوون عاشقش میشن + طرز تهیه

املت کبابی یکی از خوشمزه ترین ها می باشد که می توانید در مسافرت ها و پیک نیک ها این املت را به روش کبابی کردن تهیه کنید. املت کبابی رژیمی می باشد و برای افراد ورزشکار مناسب هست و طعم و مزه ای بسیار خوبی دارد. شما به سلیقه خود می توانید این املت جنگلی را با مواد و سبزیجات دیگر تهیه کنید به طور مثال از قارچ یا فلفل دلمه نیز استفاده کنید. امروز در سبک زندگی طرز تهیه املت کبابی را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

مواد لازم املت کبابی

  • گوجه فرنگی ۸ عدد
  • تخم مرغ ۴ عدد
  • رب گوجه فرنگی یک قاشق غذا خوری
  • کره ۵۰ گرم
  • نمک و فلفل به میزان لازم
  • روغن به مقدار نیاز

بیشتر بخوانید: املت گوجه فرنگی حلقه‌ ای مخصوص بچه های بد غذا + طرز تهیه

طرز تهیه املت کبابی

برای این که بتوانید یک املت کبابی خوشمزه و لذیذ تهیه کنید نیاز است تا ابتدا گوجه ها را شسته و بدون این که آن ها را خرد کنید به سیخ بکشید و اجازه دهید تا روی آتش کبابی شوند. بعد از این که گوجه ها به آرامی و به دل خودشان پخته شدند می توانید آن ها را روی تخته سرو و به همراه یک ساطور به طور کامل خرد کنید.

گوجه های پخته شده و خرد شده را درون تابه بریزید و آن ها را تفت دهید. اجازه دهید کاملا آب گوجه ها کشیده شود و بعد از این که این اتفاق افتاد می توانید روغن را به آن ها اضافه کنید. در همین حین می توانید کره را نیز به گوجه ها اضافه کنید.

بعد از این که کره ها باز شد می توانید تخم مرغ ها را به گوجه ها اضافه کنید و بهتر است آن ها را اصلا هم نزنید تا تخم مرغ ها از هم باز نشوند و همانطور که هستند بپزند.

بیشتر بخوانید: املت فنجونی، صبحانه مخصوص سفره های لاکچری! + طرز تهیه

زمانی که سفیده های تخم مرغ کمی خودشان را گرفتند مکی توانید زرده ها را هم بزنید تا روی غذا پخش شوند. زمانی که سفیده و زرده تخم مرغ ها مغز پخت شدند می توانید آن ها را خوب به هم بزنید و بعد از این که مخلوط شدند آن ها را از روی حرارت بردارید.

می توانید این غذا را با هر نوع مخلفات مانند انواع ترشی جات و سبزی ها میل کنید.

منبع:آرگا




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/399ql7

اخبار داغ




دیدگاه ها


ناشناس11 روز پیش

اینکه کاری ندارم یه چیزی بهتری را یاد بده

حسین9 روز پیش

پس رب گوجه و فلفل و نمک کجا رفت؟؟؟؟