آموزش تصویری بافت | آموزش بافت مو

موهاتو با این 2 روش خیلی راحت بباف + آموزش تصویری

دیگه نیازی نیس بری آریشگاه و کلی هزینه کنی چون 2 مدل آموزش بافت مو براتون گذاشتم که خیلی کاربردیه.
موهاتو با این 2 روش خیلی راحت بباف + آموزش تصویری

امروزه بافت مو یکی از زیباترین و پرطرف‌دارترین مدل‌ها برای آرایش مو در سالن‌های آرایشی به شمار می‌رود، همچنین یکی از ساده‌ترین روش‌هایی است که در جذابیت ظاهر فرد تأثیر زیادی دارد. بافت مو شاید برای برخی خانم‌ها سخت باشد ولی با آموزش بافت مو و تمرین و تکرار می‌توان به راحتی انواع مدل‌های بافت را انجام داد. در این مطلب، به آموزش بافت مو به 2 روش ساده پرداخته‌ایم. با ما در این آموزش بافت مو همراه باشید.

آموزش بافت مو مدل فرانسوی

مدل بافت فرانسوی یک بافت شیک و بی‌نظیر برای حضور در مهمانی‌ها و مجالس است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. در ادامه به آموزش بافت مو مدل فرانسوی می‌پردازیم. توجه داشته باشید قبل از شروع بافتن موها، لازم است موها را شانه کرده و گره‌های مو را از بین ببرید.

 

بیشتر بخوانید: مدل های بافت مو شل زنانه + عکس

  1. ابتدا موها را کمی نم‌دار کنید و آن‌ها را به یک طرف صورت (سمت راست) بیاورید سپس مقداری موس یا ژل برای وزگیری کامل مو به موها بزنید تا شلختگی در آن دیده نشود.
  2. برای بافت مو مدل فرانسوی با کمک انگشتان موها را به سه دسته مساوی تقسیم نمایید و شروع به بافتن به صورت معمولی نمایید به این صورت که دسته مو سمت راست خود را روی دسته میانی موها بیاورید و دسته سمت چپ موها را نیز روی لایه میانی بیاورید و بافت مو را به همین صورت ادامه دهید.
  3. بعد از اینکه موهایتان را مقداری کمی بافتید در این مرحله از بافت مو فرانسوی از هر سمت تکه‌ی جدید مو را اضافه کنید که برای این کار باید یک دسته از موهای کناره سمت راست خط پیشانی خود را بگیرید و به لایه سمت راست موهایتان اضافه کنید و این قسمت را روی دسته میانی بیاورید و آن‌ها را سفت کنید تا محکم شوند. 
  4. هر کدام از سه دسته را در طول بافت از یکدیگر جدا نمایید و این کار را برای سمت چپ موهایتان نیز تکرار کنید و یک دسته مو را به لایه اول بیفزایید و روی لایه میانی بیاورید و این کار را تا سه سانتی‌متر پایین‌تر از خط شروع گردنتان ادامه دهید و در این مرحله موها را به طرف شانه چپ خود به شکل افقی ببافید.
  5. برای به دست آوردن بافتنی زیبا و یکدست لازم است که سه قسمت مویی که به یکدیگر اضافه می‌شوند از نظر طول و حجم برابر باشند.

آموزش بافت مو مدل تیغ ماهی ساده

آموزش بافت مو مدل تیغ ماهی ساده یکی از زیباترین مدل‌های بافت است. این مدل را می‌توانید برای موهای بلند و کوتاه و به صورت باز یا بسته بکار بگیرید. در ضمن در مدل بافت تیغ ماهی ساده می‌توانید سفت و یا شل ببافید، هر دو  این مدل خیلی زیبا و خاص به نظر می‌رسد ولی مدل بافت تیغ ماهی ساده بصورت سفت، زیباتر است.

بیشتر بخوانید: بافت موهای جلو سر ترند 1403 + عکس

  1. ابتدا موها را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید.
  2. سمت راست موها را با دست راست نگه دارید و با دست چپ بخش کمی از موها را از بیرون بخش سمت چپی بردارید و به داخل بخش سمت راست ببرید.
  3. برای سمت دیگر هم همین کار را تکرار کنید. بخش چپ موها را با دست چپ نگه دارید و با دست راست خود بخش کمی از موها را از بیرون بخش سمت راستی بردارید و به داخل بخش سمت چپ ببرید.
  4. با برداشتن بخش‌های کمی از موها این کار را تکرار کنید و آنها را ضربدری ببافید تا به نوک موها برسید.
  5. با کش انتهای آنها را محکم کنید و با اسپری تافت آنها را مرتب کنید تا موها براق و مرتب به نظر برسند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/399x9e

اخبار داغ