از بین بردن سوسک | دفع حشرات | دفع سوسک | فراری دادن سوسک

چند راه حل کم هزینه و تضمینی برای دفع سوسک | از شر سوسک ها راحت شو!

وجود سوسک از دردسرهای هر خونه ای هست. تو این خبر چند راه حل ساده و تضمینی برای دفع سوسک رو بهتون گفتیم.
چند راه حل کم هزینه و تضمینی برای دفع سوسک | از شر سوسک ها راحت شو!

پیدا کردن سوسک تو آشپزخونه مثل یه کابوس افراد رو آزرده‌ خاطر می‌ کنه، برای دفع سوسک راه حل هایی وجود داره که باید یاد بگیرین! تو یه شرایط خاص اگه سوسک ها تخم ریزی کنن ممکنه تعدادشون خیلی بیشتر بشه و دفع سوسک تو این اوضاع دیگه واقعا دردسره! سبک زندگی تو این خبر چند راه حل ساده و بی هزینه برای دفع سوسک بهتون گفته که دیگه غصه این حشره رو نداشته باشید.

نگذارید محیط رطوبت داشته باشد

سوسک محیط مرطوب را دوست دارد و با توجه به دما و اندازه‌ متفاوت‌شان می‌توانند حداقل برای یک‌ماه بدون غذا زنده بمانند، اما بدون آب بیشتر از یک هفته هم دوام نمی‌آورند.

برای از بین بردن سوسک خانگی بهتر است منافذ نشت آب را در منزل پیدا و آن‌ها را تعمیر کنید. وقتی نشتی آب را حذف کنید، سوسک سراغ طعمه‌های ژلاتینی می‌رود که شما برای به دام انداختن آن‌ها در گوشه‌ و کنار منزل گذاشته‌اید.

بیشتر بخوانید:  با یه فندک و تفاله قهوه پشه ها رو فراری بده!

خانه را به‌طور مرتب تمیز کنید

تمیز نگه داشتن خانه در از بین بردن سوسک آشپزخانه اهمیت زیادی دارد. ظرف‌هایتان را بشورید و غذا‌های باقی‌مانده را بعد از هر وعده‌ غذایی، فوری جمع کنید. اگر مرغ یا ماهی خریده‌اید، بلافاصله آن را پاک کنید و آشغال‌های آن را هم از منزل بیرون ببرید و تمام محیط را کاملا دستمال بکشید. توجه ویژه‌ای به طبقات بالای آشپزخانه داشته باشید، زیرا سوسک‌ها عاشق چربی هستند.

بطری نوشابه یک تله مناسب برای سوسک‌ها

شما می‌توانید یک تله خوب برای به دام انداختن سوسک‌ها بسازید. برای این کار به بطری 2 لیتری نوشابه گازدار، قیچی، چسب و آب میوه شیرین نیاز دارید. یک سوم بالای بطری را با استفاده از قیچی ببرید. سپس آن را وارونه کنید و سر و ته روی بطری قرار دهید. دور آن را با چسب خوب بچسبانید. قسمت قیفی شکل را از آب میوه پر کنید. سوسک‌ها بو کشیده و برای خوردن آبمیوه سراغ این تله می‌آیند اما نمی‌توانند از آن خارج شوند.

از محلول آب و صابون استفاده کنید

شاید تا به حال این روش را امتحان نکرده باشید ولی محلول آب و صابون برای از بین بردن سوسک‌ها بسیار مناسب است. این محلول را روی سر و بدن سوسک‌ها با اسپری بپاشید. اگر این کار را به درستی انجام دهید سوسک‌ها یک دقیقه بعد کشته می‌شوند. چرا که سوسک‌ها از طرق پوست خود نفس می‌کشند و این محلول منافذ تنفسی آنها را می‌بندد و باعث مرگ آنها می‌شود.

از تفاله قهوه استفاده کنید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تفاله قهوه یک دفع کننده مناسب سوسک است. برای این کار تفاله قهوه استفاده شده را از فیلتر قهوه سازتان بردارید  و آن را در محل زندگی سوسک‌ها بریزید

استفاده از سنبل الطیب

سنبل الطیب علاوه بر یک دمنوش آرامش بخش برای آدم‌ها برای از بین بردن سوسک‌ها نیز بسیار مناسب است. برای این کار سنبل‌الطیب را همان طور که برای نوشیدن آماده می‌کنید دم کنید. یک فنجان آب حدود یک قاشق چایخوری سنبل‌الطیب خشک شده استفاده می‌شود و به مدت 10 تا 15 دقیقه باید خیس بخورد. یک اسپری را با این دم نوش پر کنید و در تمام جاهایی که احتمال می‌دهید سوسک‌ها در آنجا باشند بپاشید.

دفع سوسک از معضلات روزهای گرمه. تو یه شرایط خاص هم اگر این حشرات تخم ریزی کنند ممکنه تعدادشون خیلی بیشتر بشه و دفع سوسک تو این اوضاع دیگه واقعا دردسره. ترین تاپ تو این خبر چند راه حل ساده و بی هزینه برای دفع سوسک بهتون گفته که دیگه غصه این حشره رو نداشته باشید.

منبع: دیجی کالا




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/39b6w2

اخبار داغ