استایل کردن | استایل کردن به سبک ایتالیایی ها | لباس پوشیدن زنان ایتالیایی

امسال به سبک زنان ایتالیایی تیپ برن!

سبک ایتالیایی در مد و لباس، یک سبک جسورانه و جذاب است و در میان سبک‌ های جهانی همیشه حرف‌ های زیادی برای گفتن داشته. با استایل کردن به سبک  زنان ایتالیایی همراه ما باشید.
1402/09/27 12:15
 استایل کردن به سبک  ایتالیایی ها

در این مطلب از سبک زندگی شیک پوشی و استایل کردن به سبک  ایتالیایی ها رو به شما معرفی خواهیم کرد و خواهیم گفت که خانم‌ های ایتالیایی به چه لباس‌ هایی بیشتر علاقه دارند و چطور از این لباس‌ ها برای شیک پوش شدن استفاده می‌کنند. اگر با لباس پوشیدن و استایل کردن به سبک ایتالیایی آشنایی داشته باشید حتما دیده‌ اید که زنان ایتالیایی همیشه لباس‌ هایی زیبا و چشمگیر می‌پوشند. در ادامه نکاتی خواهیم گفت که زنان ایتالیایی برای استایل کردن استفاده می کنند.

6 نکته که زنان ایتالیایی در استایل خود رعایت میکنند :

1. در هر فصلی از کلاه استفاده می کنند

این اکسسوری محبوب و شیک می تواند هر استایلی را تکمیل کند. گرچه از کلاه های لبه بلند بیشتر در کشورهایی که آب و هوای گرمی دارند استفاده می شود، اما زنان ایتالیایی در هر فصلی از آن ها استفاده می کنند. به علاوه، آن ها حتی در تابستان هم ممکن است از کلاه های ضخیم و پشمی استفاده کنند و آن ها را با پیراهن های زنانه ترکیب کنند

 

2. استفاده ی همزمان از چند کیف 

کیف دستی نقش مهمی در پوشش زنان اهل مُد ایتالیایی دارد. آن ها برای استفاده ی روزمره اغلب از کیف های کراس بادی استفاده می کنند که آن را روی یک شانه هم می توان انداخت. یک ویژگی نامتعارف استایل زنان ایتالیایی استفاده ی همزمان از چند میف است. زنان این کشور ممکن است یک کیف پول یا کلاچ را در دست بگیرند و یک کیف دوشی هم روی دوش بیاندازند.

 

3. کت ترنچ بهترین انتخاب برای هوای سرد است

یک جزء جدایی ناپذیر کمد لباس زنان ایتالیایی، یک کت ترنچ بلند کلاسیک در رنگ های خنثی است که هم با دامن و پیراهن زنانه ترکیب خوبی می شود و هم با شلوار جین. به علاوه، می توان آن را با هر نوع کفشی، از کفش کتانی گرفته تا کفش های تخت روباز، پوشید. کت ترنچ یک نمونه ی خوب از آن دست لباس هایی است که سال ها قابل استفاده اند بدون اینکه کاربرد خود را از دست دهند و از مُد افتاده شوند.

 

4. از کمربند برای تأکید بر روی خط کمر استفاده می کنند

کمربند یکی اکسسوری مهم برای زنان ایتالیایی است، چرا که فرم باریک و شیکی به اندام می دهد. این کمربند می تواند پهن، باریک، کاربردی یا صرفاً تزئینی باشد. زنان ایتالیایی همیشه پوشش خود را با یک کمربند تکمیل می کنند، چه یک پیراهن زنانه ی کلاسیک باشد و چه یک شلوار بگ.

 

5. چکمه های بلند را بدون جوراب شلواری می پوشند

چکمه های بلند معمولاً تنها در فصول سرد سال به همراه پالتو پوشیده می شوند. اما زنان ایتالیایی نظر دیگری دارند. در ایتالیا، در هوای سرد به ندرت می توان زنی را با چکمه ی بلند دید، چون آن ها ترجیح می دهند زیر چکمه ی بلند جوراب بپوشند، نه جوراب شلواری، تا بقیه ی پا پوشیده نباشد. آن ها چکمه های بلند خود را معمولاً همراه یک پیراهن زنانه یا دامن کوتاه به تن می کنند.

 

6.  شلوار جین جذب همیشه مُد است

زنان ایتالیایی علاقه ی زیادی به تأکید بر اندام خود دارند. به همین دلیل گرچه حالا در بقیه ی نقاط دنیا مدل های آزادتر شلوار جین مانند بویفرند یا مام استایل مُد هستند، زنان اهل مُد ایتالیایی کماکان شلوار جین جذب به تن می کنند. زنان ایتالیایی اعتقادی به پیروی سفت و سخت از ترندهای دنیای مُد ندارند و ترجیح می دهند از استایل مناسب خود استفاده کنند.

منبع: راهنماتو




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/39nzq2

اخبار داغ