مدل های روشویی | انواع سبک های روشویی | روشویی مدرن و کلاسیک

6 مدل روشویی لوکس و لاکچری که سرویس بهداشتی رو خاص میکنن!

مدل های روشویی شیک و جذاب، برای شما این امکان را فراهم می کنه تا سبک دکوراسیونی خاص و متفاوت رو در سرویس بهداشتی خود اجرا کنین!
6 مدل روشویی لوکس و لاکچری که سرویس بهداشتی رو خاص میکنن!

یکی از اصلی ترین تجهیزات سرویس بهداشتی روشوییه که امروزه در مدل ها و سبک های متنوعی تولید میشه. شما می تونید متناسب با فضای داخلی و نوع طراحی معماری خود یکی از مدل های روشویی را انتخاب کنین و امکانات سرویس بهداشتی خود را تکمیل کنین. حال به نظر شما مدرن ترین مدل های روشویی چه مدل هاییه؟! در ادامه این بخش از سبک زندگی با ما باشید تا شما رو با جدیدترین مدل های روشویی آشنا کنیم!

 

1- روشویی مدرن لوکس

بیشتر طراحان داخلی و البته صاحبخانه‌ها، این روزها روشویی مدرن لوکس انتخاب می‌کنند. اگر سلیقه‌تان به استایل‌های نسبتا لوکس و فرمال نزدیک است، این مدل سینک‌ها برای دستشویی یا حمامتان عالی خواهند بود. 

در این یکی روشویی، خود سینک خیلی حس و حال لوکس ندارد و این سازه اطراف آن است که فضا را لوکس و مدرن کرده است. این سینک سفید می‌تواند حتی در یک حمام مینیمال هم جا بگیرد و با آن هماهنگ باشد، اما به جزییات دقت کنید، رنگ روشویی و کشوها مشکی است با رگه‌های طلایی، این رگه‌ها با دستگیره درها هارمونی دارند و یک لامپ توکار کل روشویی را روشن کرده است. می‌توانیم بگوییم که این مجموعه در دایره مدرن و لوکس قرار می‌گیرد.

سینک‌های دایره‌ای و مدرن در این حمام، با یک المان تکمیلی لوکس شده‌اند: آینه‌های بلند بالای روشویی. دقت کنید که الگوی رنگ‌های تیره و نورپردازی خاص در این عکس هم وجود دارد. البته که شما می‌توانید همیشه با سینک یا اکسسوری‌های لوکس به‌عنوان دکوری برای دستشویی، یک روشویی مدرن در فضایی روشن طراحی کنید.

2- روشویی کابینتی لوکس

در حمام و دستشویی‌های نسبتا بزرگ، این امکان وجود دارد که سینک را روی کانتر یا کابینت بگذارید و فضای بیشتری برای وسایل و اکسسوری‌های حمام ایجاد کنید. مثلا این سینک روی کابینت قرار گرفته و متریال سنگ دارد (اگر به متریال سینک و وان نگاه کنید، پترن پوست مار را هم در آن‌ها می‌بینید که یکی از امضاهای استایل لوکس است). گلدان پر از گل هم فضای حمام را تکمیل کرده و حس و حال خوبی به آن داده است.

3- روشویی سنگی 

سنگ یکی از متریال‌های محبوب است که در قدیم زیاد برای حمام و دستشویی استفاده می‌شده. این روزها سنگ چرخشی مدرن پیدا کرده، و وارد دکوراسیون مدرن روشویی شده است. مثلا این روشویی سنگی را ببینید که روی یک میز چوبی قرار گرفته و استایلی روستیک برای حمام ساخته است. این حمام، جایی است شبیه به نمونه‌های قرن نوزدهمی خودش در روستاهای کوچک انگلستان.

بیشتر بخوانید: ایده های ارزان ولی شیک، برای دیزاین سرویس بهداشتی!

4- روشویی کابینتی بدون پایه 

یک گزینه مدرن و بامزه برای حمام‌هایی که فضایشان چندان بزرگ نیست، اما به روشویی نیاز دارند. کابینت این روشویی‌ها به دیوار نصب می‌شود و به‌عنوان مدل روشویی جدید تمام عملکردهای یک سینک کامل را در دسترس شما می‌گذارد.

 

5- روشویی کابینتی pvc

PVC یکی از متریال‌های محبوب و البته اقتصادی برای ساخت کابینت است، هم کابینت آشپزخانه و هم کابینت سینک حمام. در بیشتر خانه‌هایی که رفته‌اید هم احتمالا کابینت سینک از همین جنس بوده است. روشویی کابینتی PVC را با استایل‌ها و رنگ‌های مختلف برای یک طراحی اقتصادی در نظر داشته باشید.

6- روشویی کابینتی سلطنتی 

این روشویی‌های مجلل و طرح‌دار که در بازار با اسم «روشویی سلطنتی» شناخته می‌شوند، برای خانه‌های لوکس و بزرگ محبوب هستند.

منبع: مجله خوگر 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3e7ma2

اخبار داغ