مانتو های رنگی ضروری

به عنوان یه خانوم امروزی باید حتما این 3 رنگ مانتو رو داشته باشی + عکس

یه سری رنگ مانتو هست که واجبه تو کمد هر خانومی باشه، بریم که بهتون معرفیش کنم.
به عنوان یه خانوم امروزی باید حتما این 3 رنگ مانتو رو داشته باشی + عکس

رنگ مانتو که هر خانومی باید داشته باشه کدومه؟ در این بخش از مد و پوشاک سبک زندگی همراه شماییم  تا رنگ مانتو های واجب برای هر خانومی را برایتان معرفی کنیم. پس در ادامه حتما با ما باشید تا با این رنگ مانتو ها آشنا شوید.

 

رنگ مانتوهایی که باید داشته باشیم

با مانتوی کرم همیشه ترندی باشید

یه سری از رنگ ها هستن که در هر فصلی مد هستن و شما باید حتما یه آیتم به اون رنگ در بین لباس هاتون داشته باشید که کرم در بین این رنگ ها جای داره که میشه گفت یه رنگ شاد و خنثی هست و با وجود این که در همه ی فصل ها کاربرد داره ولی برای فصل هایی گرمی مثل تابستون میتونه یه استایل بینظیر برای شما بسازه خصوصا در صورتی که مانتوتون رو به این رنگ انتخاب کنید. خوبی که این رنگ داره این هست که  با خیلی از رنگا میاد مثلا شما میتونید به دلیل روشن بودنش اون رو با رنگ های تیره ست کنید و حتی به علت خنثی بودنش هم دستتون برای انتخاب رنگ های شاد هم باز خواهد بود. 

بیشتر بخوانید: مانتوهای دو تیکه نخی خوراک تابستون! + عکس

اما در بین رنگ های موجود نارنجی، قرمز و سبز میتونن با کرم بی نهایت زیبا بشن. این رو هم اضافه کنیم که شما میتونید با کرم استایل خودتون رو گرون تر از اون چیزی که هست نشون بدید.

رنگ مانتوهایی که باید داشته باشیم

با مانتو به رنگ طوسی مدرن و خاص دیده بشید

طوسی رو میشه یکی از اون دسته از رنگ های خنثی بشمار آوورد که از طیف خاکستری تیره تا روشن رو شامل میشه و همه و همه ی طیف هاش رو میشه لاکچری و شیک بشما رآوورد به همین دلیل شما میتونید برای شیک شدن هر چه بیشتر استایلتون یه مانتو کتی به رنگ طوسی همراه با شلوار ستش داشته باشید که از زیرش شومیز و یا تاب سفید بپوشید و بعد یه شال ترکیب طوسی و سفید برای پوشش سرتون استفاده کنید و از زیبایی بینظیری که با استایلتون نصیبتون شده حیرت کنید. در اصل ترکیب رنگ های سفید مشکی و خاکستری از پر طرفدارترین ترکیب ها بشمار میرن چون در کنار هم جوری کلاس استایل رو بالا میبرن که حتی تو خیال هم نمیگنجه.

بیشتر بخوانید:شیک ترین استایل های بهاره؛ با انواع مدل مانتو نخی جلو بسته! + عکس

رنگ مانتوهایی که باید داشته باشیم

با مانتو به رنگ مشکی جذاب ترین باشید

خیلی از خانوما به شدت به مشکی علاقمند هستن طوری که اگر یه نگاه به کمدشون بندازید یه عالمه آیتم با این رنگ پیدا میکنید و این دسته از افراد از شال مشکی رنگ خودشون به ندرت دست میکشن و خب حق هم دارن بالاخره میگن مشکی رنگ عشقه پس بیخود نیست که این همه طرفدار داره و صد البته که خودش هم بسیار رنگ خاصیه از این رو میشه باهاش استایل های بینظیر و شیک بسیاری دست و پا کرد به همین دلیل واجبه که هر خانومی حداقل یه مانتو به این رنگ داشته باشه که دستش رو برای انتخاب رنگ سایر آیتم ها باز میذاره و شما میتونید به سراغ رنگ های متضاد با مشکی برای سایر لباس ها در استایلتون برید.

بیشتر بخوانید: 10 مدل مانتو آستین مچی که خوراک تابستونه! + عکس

رنگ مانتوهایی که باید داشته باشیم

منبع: شایا نیوز

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3ek9r9

اخبار داغ