انواع جا لباسی مدرن | مدل های جا لباسی جدید | جا لباسی چوبی | جا لباسی فلزی

اگه میخوای دکور اتاقت مدرن باشه این جا لباسی های ترند رو بگیر!

جا لباسی های ترند چوبی و فلزی مشکل کمبود جا برای لباس را برطرف کرده است. در این مطلب مدل های ترند جا لباسی را معرفی میکنیم.
اگه میخوای دکور اتاقت مدرن باشه این جا لباسی های ترند رو بگیر!

در دکور اتاق خواب و چیدمان لباس ها یکی از معضلات بسیاری از خانم ها کمبود جا می باشد. اما این معضل با وجود جا لباسی های چوبی و فلزی برطرف شده است و در زیباتر شدن دکور اتاق خواب نیز تاثیرگذار می باشد. جا لباسی های چوبی و فلزی را می توان آماده خرید کرد یا سفارش داد تا طرح مد نظرتان ساخته شود. در انتخاب جا لباسی دقت کنید تا طرح و رنگ جا لباسی زیبایی اتاق خوابتان را چندین برابر کند. در این مطلب مدل های مختلفی از جا لباسی های چوبی و فلزی ترند را قرار داده ایم تا انتخاب برایتان آسان تر شود.

کاربردی و مفید بودن جا­لباسی

اولین معیار برای انتخاب جا­لباسی مناسب، کاربردی و مفید بودن است.  شما می توانید بر مبنای نیاز خانواده جا­لباسی متناسب را سفارش دهید. تعداد قلاب ها و شاخه ها برای آویزان کردن لباس ها، ابعاد و اندازه چهارچوب جا ­لباسی، وجود کشو برای قرار دادن لوازم اضافی یا قرار دادن نیمکت جهت نشستن و پوشیدن کفش در قسمت پایین جا­ لباسی  اضافه کردن قسمتی به عنوان جاکفشی، وجود آینه و غیره می تواند بر مبنای نیاز شما طراحی و اجرا شود . تا به طور خاص برای منزل شما و متناسب با نیاز شما کاربردی و مفید باشد.

بیشتر بخوانید: با این ترفندها کمد لباسات همیشه بوی عطر میده!

جا­لباسی را متناسب با اندازه و فضای منزل خود انتخاب کنید

اگر منزل کوچکی دارید می توانید با در نظر گرفتن ویژگی های مد نظرتان ابعاد جا­لباسی را مناسب با ابعاد منزل خود کوچک تر در نظر گرفته و سفارش دهید.

از طرف دیگر قرار دادن جا­ لباسی های کوچک در فضای بزرگ انتخاب مناسبی نیست و جلوه بصری خوبی نخواهد داشت.

منبع: وود دی




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3ekzp6

اخبار داغ