رنگ رژ لب | انتخاب رنگ رژ لب | تاثیر رنگ رژ لب بر دندان

با این رنگ رژ لب ها دندونت سفیدتر دیده میشه!

رنگ رژ لب به سادگی می تواند دندان های شما را سفید و جذاب و یا برعکس، زرد و کدر نشان دهد. در ادامه با بهترین رنگ های رژ لب برای سفید تر نشان دادن دندان ها همراه ما باشید.
1402/09/22 16:45
رنگ رژ لب

انتخاب رنگ رژ لب که توی جذاب و بی نقص شدن صورت خانوما، خیلی موثره. با درست انتخاب کردن رنگ رژ لب، می تونید دندان های سفید و لبخند زیباتری رو به نمایش بزارید. از تاثیر رنگ رژلب در زیبایی بیشتر دندان ها و لبخندتون غافل نشید و با یه انتخاب درست، زیبایی صورتتون رو دو برابر کنید و از این زیبایی لذت ببرید. در ادامه با بهترین رنگ های رژ لب برای سفید تر نشان دادن دندان ها همراه سبک زندگی باشید.

 

1- قرمز تیره

قرمز تیره یک رنگ فوق العاده جذاب است. رنگ آبی یکی از پایه های این رنگ است که در مقابل رنگ زرد قرار می گیرد و در نتیجه می تواند بخوبی زردی دندان ها را پوشش دهد.

2- تمشکی

رنگ تمشکی نوعی رنگ صورتی تیره است که به دلیل داشتن ته رنگ آبی، خیلی بهتر از دیگر رنگ های صورتی، سفیدی دندان ها را پوشش می دهد. پس هر چه سایه های رژ لب تمشکی شما تیره تر باشد، قدرت بیشتری در خنثی کردن زردی دندان هایتان خواهد داشت.

3- صورتی فوشیا

صورتی فوشیا یکی دیگر از رنگ های مناسب برای سفیدتر نشان دادن دندان ها است. صورتی فوشیا رنگی بین بنفش و صورتی است و با کاهش کنتراست رنگی بین لب ها و دندان ها، به سفیدتر به نظر رسیدن دندان های شما کمک می کند.

4- بنفش تیره

رژ لب بنفش تیره برای پوست های گندمی و سبزه فوق العاده است. این رنگ رژ به دلیل داشتن پیگمنت های آبی و بنفش، رنگ زرد دندان ها را خنثی کرده و موجب سفیدتر به نظر رسیدن آنها خواهد شد.

5- آلویی

اگر به رژ لب های تیره علاقه دارید، به سراغ سایه های تیره آلویی بروید. این رنگ رژ لب چه به رنگ بنفش باشد و چه قرمز تیره، موجب درخشان تر شدن لبخند شما و خنثی کردن زردی دندان هایتان خواهد شد.

6- نود

رنگ نود از قهوه‌ای کم رنگ تا بژ خنثی و قهوه ای پررنگ متغیر است. رژ لب های نود علاوه بر درخشان‌تر نشان دادن دندان ها، لب های شما را برجسته تر کرده و درخشندگی جزئی به آنها می بخشد. رژ لب نود را باید متناسب و نزدیک به رنگ پوستتان انتخاب کنید. این رنگ ها برخلاف رژ لب های رنگارنگ و پررنگ، ظاهری طبیعی به آرایش شما می بخشند و بدون یک آرایش چشمگیر، زیبایی خاصی برای لب های شما به ارمغان می آورند.

7- لیپ گلاس 

لیپ گلاس یا برق لب می تواند درخشندگی دندان های شما را دوچندان کند. لیپ گلاس ها در واقع یک بالم لب چند منظوره هستند که مقداری رنگدانه به لب های شما اضافه می کند و لب ها را درخشان و براق می کنند. از انتخاب برق لب های طلایی، برنزی یا برق لب های بیش از حد درخشان خودداری کنید. زیرا در این صورت ممکن است دندان های شما زرد و کدر به نظر برسند.

8- آبی

رژ لب آبی یک رنگ جسورانه و فوق العاده زیبا است و همانطور که گفته شد، به دلیل اینکه آبی در مقابل رنگ زرد قرار می گیرد می تواند زردی دندان های شما را خنثی کند و لبخندی درخشان و زیبا را برایتان به ارمغان بیاورد. چه آبی پررنگ را انتخاب کنید و یا تیره، در هر حالت می توانید به سادگی دندان های مرواریدی تان را به نمایش بگذارید.

منبع: راهنماتو




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3g9x52

اخبار داغ