ریمل زدن | شیوه درست ریمل زدن | آموزش ریمل زدن

(ویدیو) اگه میخوای چشمات شهلا شه اینجوری ریمل بزن! | طرز صحیح ریمل زدن

اگر با ریمل زدن مشکل دارید و مدل چشم هایتان همانطور که میخواهید نمیشود، در ادامه مطلب با ما باشید!
(ویدیو) اگه میخوای چشمات شهلا شه اینجوری ریمل بزن! | طرز صحیح ریمل زدن

ریمل، یکی از مهم ترین لوازم آرایشی مربوط به میکاپ مژه ها و چشم است، نحوه ریمل زدن چشم به صورت صحیح، موضوع مهم تری است. میخواهید بدانید ریمل زدن اصولی و درست چگونه است؟! در ادامه این بخش از سبک زندگی شمارو با آموزش ریمل زدن اصولی آشنا میکنیم!

اگه فیلم براتون باز نمیشه، فیلترشکن رو خاموش کنید.

ترفندهای ریمل زدن برای جذابیت بیشتر

1- ریمل زدن به هر دو طرف مژه‌

یکی از تکنیک های ریمل زدن این است که به هر دو سمت مژه خود، ریمل بزنید. پس از ریمل زدن به بخش جلویی مژه‌ها، چشم خود را بسته و بخش بالایی مژه‌ها را ریمل بزنید. این ترفند باعث می‌شود که هر دو سمت مژه‌های شما به‌خوبی با مواد ریمل آغشته شده و مژه‌ها یک‌دست شوند.

بیشتر بخوانید: با ریمل رنگی یه آرایش چشم متفاوت و جذاب داشته باش + ایده

2- استفاده از پودر فیکس‌

یکی از ترفندهای ریمل زدن برای داشتن مژه‌هایی ضخیم و پرپشت، استفاده از پودرهای فیکس‌کننده آرایش است. برای این کار، پس از هر دور ریمل زدن و در زمان انتظار برای خشک‌ شدن و افزدون یک لایه دیگر از ریمل، با کمک یک براش کوچک و نرم، مقداری پودر فیکس‌کننده روی مژه‌ها بزنید. بدین شکل، ریمل با پودر ترکیب شده و علاوه بر ماندگاری بیشتر، مژه‌های ضخیم‌تری نیز خواهید داشت.

3- خم کردن سر براش ریمل

یکی از رایج‌ترین تکنیک های ریمل زدن که دائما از میکاپ‌آرتیست‌ها می‌شنویم، خم کردن سر براش ریمل است. بدین شکل، براش ریمل با خط مژه‌های شما در یک راستا قرار خواهد گرفت. به همین خاطر، ریمل زدن گوشه‌های داخلی و بیرونی چشم، بسیار دقیق‌تر و راحت‌تر خواهد بود.

4- استفاده از گرما برای بهبود کیفیت مواد ریمل

ریمل یکی از لوازم آراشی پرکاربرد است و احتمالا ریمل شما نیز در مدت زمان کمی به‌ اتمام برسد و یا خشک شود. اگر ریمل شما خشک شده، بهتر است از کمی گرما برای بازیابی مواد درون آن کمک بگیرید. برای این کار، ریمل را محکم بسته و آن را در یک لیوان آب گرم قرار دهید. گرمای ملایم به مواد ریمل کمک می‌کند که ساختار پیشین خود را به‌دست آورد. البته فراموش نکنید که در برخی مواقع، مواد ریمل کاملا خشک شده و باید یک ریمل جدید بخرید.

5- استفاده از یک مسواک نو و نرم

شیوه ریمل زدن هر شخص منحصربه‌فرد است و با کمی تمرین و تجربه به‌ دست می‌آید. اما بی‌شک شما هم با لحظات ناخوشایند بیش از حد ریمل‌ زدن مواجه شده باشید. در این صورت، می‌توانید از ترفند مسواک نو استفاده کنید. برای این کار، پیش از خشک شدن ریمل، مژه‌های خود را با مسواک شانه بزنید. بدین شکل، مواد اضافه از روی مژه‌های شما پاک شده و به براش مسواک می‌چسبند.

6- بالا و پایین نکردن میله ریمل

شاید شما هم با خود فکر کرده‌اید که چگونه ریمل بزنیم و چگونه مواد بیشتری را همراه با براش از داخل تیوپ ریمل بیرون بکشیم. اغلب افراد برای این کار، میله ریمل را به‌ صورت رفت‌وبرگشتی حرکت می‌دهند. این کار باعث ایجاد حباب‌های هوا شده و فرآیند خشک‌شدن ریمل را سرعت می‌بخشد. در عوض این کار، میله را کمی به خارج کشیده و در همان تیوپ، به حالت دورانی تکان دهید.

7- استفاده از دو یا چند ریمل

شاید شنیدن این ترفند در مطلب چگونه ریمل بزنیم برای شما عجیب باشد، اما پیشنهاد می‌کنیم که به ما اعتماد کنید. ریمل‌ها با ویژگی‌های مختلفی در بازار وجود دارند. برخی تنها به پرپشتی مژه‌ها کمک کرده و برخی به‌ صورت تخصصی باعث بلندتر دیده‌ شدن مژه‌ها می‌شوند. به همین خاطر، باید بگوییم یک شیوه ریمل زدن مناسب، استفاده از دو ریمل برای اوقات خاص است.

این موضوع برای محیط‌های رسمی و حرفه‌ای کاربرد ندارد و پیشنهاد می‌کنیم برای چنین محیط‌هایی، تنها از یک ریمل معمولی استفاده کنید. البته این موضوع برای یک شب خاص، کاملا متفاوت است. برای این کار، می‌توانید ابتدا از یک ریمل بلندکننده استفاده کرده و پس از آن، از ریمل پرپشت‌کننده مژه‌ها استفاده کنید. احتمالا شما هم ریمل‌های دوگانه را دیده‌اید. خرید و استفاده از این ریمل‌ها، پاسخ مناسبی برای سوال مهم چگونه ریمل بزنیم است.

8- در نظر گرفتن زوایا

نحوه صحیح ریمل زدن این است که زوایای مختلف را در نظر بگیرید. برای این کار، براش را به‌ صورت افقی گرفته و مژه‌های میانی خود را ریمل بزنید. برای ریمل‌ زدن گوشه‌های چشم، حتما دست خود را کج کرده و زاویه مچ را تغییر دهید. برای افزودن حالت فر به مژه‌ها، دست خود را به‌ موازات طول مژه‌ها، از پایین به بالا حرکت دهید.

منبع: موتن رو




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3gdl93

اخبار داغ