دعای باز شدن بخت پسر مجرد | سوره باز شدن بخت پسر مجرد

دعاهای مجرب برای باز شدن بخت پسر مجرد و ازدواج سریع!

در این مقاله توضیح می‌دهیم که آیا با دعا می‌توانید بخت خود را باز کنید یا موارد دیگری نیز لازم است انجام بدهید تا بتوانید همسری مناسب به زندگی‌تان جذب کنید و ازدواجی موفق داشته باشید
1403/05/26 19:45
دعاهای مجرب برای باز شدن بخت پسر مجرد و ازدواج سریع!

اگه به دنبال دعا برای باز شدن بخت پسر مجرد هستید تا انتها همراه ما باشید. در جامعه امروزی ازدواج به عنوان دغدغه اصلی دختران و پسران مجرد دم بخت شناخته می شود، و برای پسرانی که قصد ازدواج دارند انتخاب همسر و دریافت جواب مثبت و مراسم خواستگاری پروسه ای طولانی مدت به شمار می رود؛ و از این جهت به دنبال راه های ساده تری برای انتخاب همسر مناسب و ازدواج سریع و باز شدن بخت هستند.

دعای باز شدن بخت پسر مجرد و ازدواج

دعای باز شدن بخت پسر مجرد و ازدواج سریع، انواع مختلفی که البته هر کدام نیز شیوه اجرای مختص به خود را دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین دعای بیقراری و دلتنگ کردن معشوق با اثر فوری + متن

۱- سوره آل عمران

برای باز شدن بخت پسر مجرد باید آیات ۲۵ الی ۳۰ سوره آل عمران را بر روی دو عدد سنجاق قرائت کرده و آن ها را به یکدیگر متصل کنید، سپس سنجاق ها را در هنگام اذان مغرب باز کرده و در زمان اذان صبح مجددا به هم وصل کنید.

 

۲- دعای باز شدن بخت پسر مجرد با توسل امام جواد

یکی از دعاهای مجرب برای بازگشایی بخت، توسل به امام جواد است؛ به این صورت که فرد باید ابتدا نیت کند و سپس به امام جواد (ع) متوسل شود و ۱۴ مرتبه دعای زیر را تلاوت کند

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى

مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ

وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ

 

۳- باز شدن فوری بخت پسر مجرد

در شب جمعه فرد باید دو رکعت نماز حاجت خوانده و سوره انشراح به تعداد ۳۱۳ مرتبه قرائت کند، در گام بعدی فرد باید دعای زیر را بلافاصله بعد از خواندن سوره انشراح بخواند.

اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الرجل الصالح الذی تحبه وترضاه

 

۴- دعای باز شدن بخت پسر مجرد و ازدواج موفق

طبق احادیث و کتاب بحار الانوار امام علی، برای بازگشایی پسر مجرد و ازدواج موفق، فرد باید ابتدا نیست کند و سپس دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت پس از به جا آوردن حمد و ستایش الهی، عبارت (الحمدالله) را ۱۰۰ مرتبه ذکر کند و سپس آیه زیر را قرائت کند و توصیه می شود برای تاثیر گذاری بیشتر، این مراحل را ۷ الی ۱۱ بار انجام دهد تا ازدواج موفقی داشته باشد.

اَللهمَ ارْزُقْنی زَوْجَهً صالِحَهً وَدوداً وَلوُداً شَکوُراً قَنوعاً غَیوراً

اِنْ اَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَاِنْ اَسَاءْتُ غَفَرَتْ وَاِنْ ذَکَرْتُ اَللّهَ

بیشتر بخوانید: دعای جذب خواستگار و گرفتن جواب مثبت در خواستگاری!!

۵- نماز جعفر طیار

طبق روایات، نماز جعفر طیار نزد ائمه به عنوان دعای باز شدن بخت پسر مجرد و ازدواج سریع به شمار می رفت و این جهت زمانی که از آیت الله بهجت پرسیدند جوانی داریم که برای ازدواج موفق اقدامات بسیاری کرده اما به موفقیت نرسیده شما چه پیشنهادی دارید، و آن هنگام حضرت فرمود که: نماز جعفر طیار بخواند چرا که این نماز بخت پسران مجرد را باز می کند و برای آن ها ازدواجی موفق و سرشار از خوشبختی و آرامش فراهم می آورد.

 

۶- نماز هفت بانو برای ازدواج پسران مجرد

یکی از دعاهای باز شدن بخت پسر مجرد و ازدواج سریع، نماز هفت بانو می باشد که باید حتما توسط مادر پسر به نیت هفت بانوی

  • حضرت خدیجه
  • حضرت فاطمه
  • حضرت ام البنین
  • حضرت زینب
  • حضرت فاطمه بنت الاسد (مادر حضرت علی)
  • نرجس خاتون (مادر امام مهدی)

خوانده شود، به این صورت که فرد ابتدا نیست می کند و پس از خواندن رکعت اول و دوم ۱۰۰ مرتبه صلوات بفرستند البته که به جای صلوات می تواند سوره یاسین را بخواند که در این سوره هفت مبین وجود دارد و فرد باید در انتهای هر مبین دست ها را به سوی آسمان بلند کرده و بگوید:

به حق حضرت خدیجه پروردگارا به پسر من همسری خوب و به من عروسی مناسب، عطا بفرما

و سپس خداوند را به نیت هر یک از ۷ بانو سوگند دهد.

البته که بهترین زمان برای انجام این امر شب چهارشنبه و یا جمعه بعد از هر نماز صبح می باشد بهتر است به مدت چهار هفته انجام شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3gkk5d

اخبار داغ