ساخت سفره هفت سین | ساخت سفره هفت سین با وسایل دور ریختنی | درست کردن سفره هفت سین

با این وسایل دور ریختنی یک سفره هفت سین شیک بساز!

برای ساخت هفت سین با وسایل دور ریختنی مهم‌ ترین چیز، ایده پردازی و خلاقیت شماست. در ادامه بهتون درست کردن سفره هفت سین با وسایل دور ریختنی رو یاد میدیم.
1402/11/29 15:15
سفره هفت سین

روش های زیادی برای ساخت سفره هفت سین وجود دارد و ما در این مطلب از سبک زندگی قصد داریم روش ساخت سفره هفت سین با وسایل دور ریختنی و به درد نخور رو بهتون بگیم. شما هم می توانید با کمی ابتکار و خلاقیت و با وسایل دور ریختنی کلی چیزهای جدید و تازه برای سفره هفت سین درست کنید. در ادامه با ایده  ساخت سفره هقت سین با وسایل دور ریختنی همراه ما باشید.

آماده کردن وسایل سفره هفت سین مرحله به مرحله

برای آماده کرده این وسایل زیبا به تعدادی نی نوشابه، نوار چسب رنگی، هفت عدد ظرف پلاستیکی و چسب حرارتی نیاز دارید؛  توجه داشته باشید که برای هر ظرف 20 عدد نی نیاز دارید؛ نکته مهم دیگری که باید رعایت کنید این است که ظروفی که انتخاب می‌کنید باید حتما پلاستیکی باشد تا نی‌ها بتوانند وزن آن را تحمل کنند.

مرحله اول

در ابتدا نی‌ها را با استفاده از نوار چسب به خوبی بپوشانید؛ در این مرحله می‌توانید از چسب نقره‌ای یا طلایی هم استفاده کنید؛ بعد از آنکه تمام نی‌ها را با چسب کاور کردید، آن‌ها را در سه سایز مختلف برش بزنید.

مرحله دوم ساخت سفره هفت سین

در این مرحله از آماده کردن سفره هفت سین ساده، بعد از آنکه کار چسب زدن نی‌ها به پایان رسید، با استفاده از همان چسب دور تا دور کاسه‌ها را چسب بزنید. سپس با استفاده از چسب حرارتی نی‌ها را به کاسه متصل کنید.

مرحله سوم

هنگام چسب زدن نی‌ها به این نکته توجه داشته باشید که نی سایز بلند را در وسط کاسه و نی‌های کوتاه‌تر در دو طرف آن قرار دهید؛ برای آنکه یک سفره هفت سین مدرن و زیبا داشته باشید، می‌توانید ظرف‌ها را در ارتفاع متفاوت درست کنید؛ با این روش هنگام چیدن سفره هفت سین، جلوه بیشتری خواهد داشت.

منبع: دلتامگ




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3gvr93

اخبار داغ