رنگ رژ لب | انتخاب رنگ رژ لب | رنگ رژ متناسب با رنگ لباس

با هر لباسی چه رنگ رژ لبی بزنم بهم بیاد؟!

یکی از روش هایی که جذابیت یک خانم را بالا می برد، رعایت این نکته است که رنگ رژ لب شان با لباسی که برای مهمانی می پوشند هماهنگ باشد. در ادامه رنگ رژ لب متناسب رنگ لباستون رو بهتون میگیم.
1402/10/28 09:15
رنگ رژلب

انتخاب رنگ رژ لب توی جذاب و بی نقص شدن صورت خانوما، خیلی موثر است و در واقع باید رنگ رژ لب شما با رنگ لباستان همخوانی داشته باشد. با یک سری نکات و استفاده از خلاقیت و سلیقه شخصی، به راحتی می توانید آرایش خود را با رنگ پیراهن تان هماهنگ کنید. همه خانم ها دوست دارند که علاوه بر ست بودن لباس ها و رنگ آن ها، آرایششان هم با رنگ لباسشان هماهنگ باشد؛ به همین دلیل در این مطلب از سبک زندگی رنگ رژ لب متناسب رنگ لباستون رو بهتون میگیم.

اگر لباس شما نسکافه‌ای یا قهوه‌ای است

برای اینکه رنگ لباس شما و همچنین لب‌هایتان زیباتر به نظر برسند رنگ زرشکی مکمل خوبی است. یک بار امتحان کنید، هرگز پشیمان نخواهید شد!

اگر لباس شما کرم رنگ است

خنثی بودن رنگ کرم بر تن شما نیاز به یک رنگ محرک دارد. بهتر است از قهوه‌ای استفاده کنید! آن هم نه هر طیف قهوه‌ای بلکه دقیقا همین رنگ که در عکس مشاهده می‌کنید!

اگر لباس شما قهوه‌ای سوخته یا زرشکی است

به به! یک ترکیب جذاب قرار است به وجود بیاید! هر کدام از این لباس‌ها را که می‌پوشید رژلبتان را نود انتخاب کنید! به صورت شما بی نهایت جذابیت می‌دهد!

اگر لباس شما سبز است

برای لباس سبز دست شما کمی بازتر است! 5 رنگ رژلب می‌توانید انتخاب کنید که دیگر به میل خودتان است! رنگ نود کمرنگ و براق جلوه‌ی لباستان را بیشتر خواهد کرد.

رنگ قهوه‌ای در کنار سبز شما را مدرن و جسور نشان می‌دهد.

اگر لباس شما آبی کبالت است

برای اینکه استایل جذابی داشته باشید 4 رنگ رژلب به شما پیشنهاد می‌شود:

1. رنگ صورتی ملایم که لباس شما را بیشتر مدنظر قرار میدهد.

2. رنگ قهوه‌ای در کنار آبی کبالت قدرت زیادی به شما می‌بخشد.

3. رنگ صورتی باربی شما را سرحال و سرزنده نشان می‌دهد.

4. رنگ زرشکی که دیگر وصفش عیان است!

منبع: دلتامگ




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3k8gq3

اخبار داغ