مانتو زنانه محرمی | مدل مانتو برای عزاداری

جدیدترین مدل مانتوهای محرمی ترند 1403 | نکات کلیدی در انتخاب مانتو زنانه مُحرمی + عکس

جذاب ترین مدل مانتو محرمی ۱۴۰۳ ؛ در طرح های فوق العاده زیبا و لوکس را جهت ایده تماشا کنید.
1403/04/21 09:15
جدیدترین مدل مانتوهای محرمی ترند 1403 | نکات کلیدی در انتخاب مانتو زنانه مُحرمی + عکس

انتخاب مانتو زنانه محرمی شیک و در عین حال باحیا که متناسب با فضای معنوی این ایام باشد، گاهی اوقات به دغدغه بانوان تبدیل می‌شود. به همین دلیل در این مطلب از سایت سبک زندگی مدل مانتو زنانه محرمی را برایتان قرار داده ایم. همچنین نکات مهم انتخاب مانتو زنانه محرمی را نیز توضیح داده ایم.

نکات کلیدی در انتخاب مانتو زنانه مُحرمی:

رنگ: رنگ مشکی، همواره رنگ غالب در ایام محرم به شمار می‌رود. اما این به آن معنا نیست که در انتخاب مانتو زنانه مُحرمی محدود به این رنگ هستید. رنگ‌های تیره و سرد نظیر سرمه‌ای، زرشکی و قهوه‌ای سوخته نیز می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند.

طرح و مدل: سادگی و وقار، اصل اساسی در انتخاب مانتو زنانه مُحرمی است. از طرح‌های شلوغ و تجملاتی پرهیز کنید. برش‌های ساده و راسته، یقه‌های بسته و آستین‌های بلند، برای حفظ حجاب و متانت در این ایام مناسب‌ترند.

جنس پارچه: جنس پارچه نیز در انتخاب مانتو زنانه مُحرمی اهمیت دارد. پارچه‌های لطیف و راحت مانند کرپ، نخی و ابریشم (برای مجالس و روضه‌خوانی‌های زنانه) می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند.

آستر و پوشش: به آستر مانتو زنانه مُحرمی نیز توجه کنید. آستر مناسب، علاوه بر حفظ گرما در فصول سرد، می‌تواند به شیک‌تر ایستادن لباس کمک کند.

بیشتر بخوانید: مانتو عبایی بلند مشکی مخصوص خانم های محجبه + عکس

بیشتر بخوانید: محرم امسال تونیک شلوار بپوش تا هم راحت باشی هم شیک + عکس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3keabx

اخبار داغ