پادری چوبی | ساخت پادری چوبی | آموزش ساخت پادری چوبی

با چند تکه چوب، یک پادری چوبی برای زمستان بساز! + آموزش

در فصل زمستان چون بارندگی زیاده و کفش ها زیاد خیس میشن، به یک پادری مناسب برای این فصل نیاز داریم. در ادامه ساخت پادری چوبی رو بهتون میگیم.
1402/10/21 15:15
ساخت پادری چوبی

ساخت پادری چوبی یکی از ایده های خلاقانه ای است که با کمی هنر و خلاقیت به راحتی می توانید یک پادری چوبی شیک بسازید. این پادری در زمان های مختلف به خصوص در زمستان که باران زیاد است و کفش ها بخاطر باران، خیس می شود کاربردیه؛ به همین دلیل در این مطلب از سبک زندگی ساخت پادری چوبی رو با ساده ترین وسایل به شما آموزش می دهیم. در ادامه با ساخت پادری چوبی همراه ما باشید.

وسایل مورد نیاز برای ساخت پادری چوبی

دو تکه چوب به طول ۱٫۸۰ متر و ضخامت ۲٫۵ سانتی متر مهره های چوبی متر طناب دریل مداد خط کش سمباده

مراحل ساخت پادری چوبی

مرحله اول)

مرحله اول)دو تکه چوب در سایز ۱٫۸۰ سانتی متر را تهیه کرده و هر تکه چوب را به سه قسمت مساوری ۶۰ سانتی متری اندازه بگیرید. یعنی با این دو تکه چوب شما باید ۶ تکه چوب ۶۰ سانتی متر داشته باشید.

مرحله دوم)

بر اساس اندازه ای که بر روی چوب ها مشخص کرده اید چوب ها را برش بزنید.

مرحله سوم)

سپس در فاصله ۵ سانتی متری از هر طرف هر یک از چوب ها یک علامت برای ایجاد سوراخ مشخص نمایید.

مرحله چهارم)

بر اساس علامت به انداز ۵ سانتی متر که در هر طرف هر یک از چوب ها ایجاد کرده اید به سرواخ کردن با دریل بر روی چوب مشغول شوید.

مرحله پنجم)

اگر لبه های چوب هایی را که بزرگ بوده و به ابعاد ۶۰ سانتی متر تبدیل کرده اید دارای زبری و خشنی بوده اند، آن ها را با سمباده صاف نمایید.

مرحله ششم)

در یکی از چوب هایی که در آن ها سوراخ ایجاد کرده اید یک طناب قرار داده و سر طناب را گره بزنید تا از جایش در نیاید.

مرحله هفتم)

در این بخش پس کار مرحله بالا در ادامه طناب یک مهره چوبی قرار دهید. بعد از قرار دادن مهره چوبی دوباره یک چوب ۶۰ سانتی متری دیگر قرار دهید.

مرحله هشتم)

در نهایت کار دو مرحل قبل را ادامه دهید یعنی بعد از قرار دادن چوب یک مهره چوبی و سپس یک تکه چوب ۶۰ سانتی متر و همینکار را آنقدر ادامه دهید تا هر ۶ هشتمو مهره به خوبی به ترتیب در طناب جای بگیرید و باید بین تکه چوب و مهره چوبی فاصله نباشد و همه پشت به پشت هم وصل شوند. در آخر هم انتهای طناب را گره بزنید تا پادری چوبی شما تکمیل شود.

منبع: ایران صالحی




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3kkoq3

اخبار داغ