ست کردن پالتو | ست کردن پالتو با شلوار | استایل پالتو با شلوار

با هر پالتو چه شلواری بپوشیم؟

اینکه با پالتو چه شلواری بپوشیم، بستگی به محیطی دارد که میخواهید برید. در ادامه ست کردن پالتو با شلوار های مختلف رو براتون گذاشتیم.
1402/09/21 12:15
ست کردن پالتو

در این مطلب از سبک زندگی به بررسی ست کردن پالتو با شلوار های مختلف می پردازیم. پالتوها یکی از لباس های مناسب روز های سرد فصل پاییز و زمستان هستند که می توانید استایل های شیک و متنوعی با آنها داشته باشید. در ادامه انواع ست کردن پالتو با شلوار های مختلف رو براتون گذاشتیم؛ می‌ توانید از انواع ست کردن پالتو ایده بگیرید و استایل‌ ها و سبک های متفاوتی را برای موقعیت‌ های مختلف داشته باشید.

پالتو با شلوار جین

اگر علاقمند به استایل کژوال هستید بهترین انتخابی که می‌توانید داشته باشید شلوار جین است. برای یک ست روزمره که برای هر مکان و زمانی مناسبت داشته باشد شلوار جین حرف اول را می‌زند. صرف نظر از اینکه پالتوی بلند یا کوتاه می‌پوشید شلوار جین در مدل‌های اسکینی، مام فیت و حتی بگ انتخاب خوبی خواهد بود.

پالتو با شلوار پارچه‌ای

شلوار پارچه‌ای مناسب استایل رسمی و کلاسیک است. اگر شما تیپی رسمی دوست دارید و همیشه اتوکشیده و مرتب هستید بهتر است دور شلوار جین را خط بکشید و به سراغ شلوارهای پارچه‌ای راسته بروید. اگر شلوار شما از جنس کشمیر یا فوتر باشد که گزینه‌های بهتری هستند. شلوارهای بوتکات هم می‌توانند تصمیم مناسبی باشند در صورتی که پالتوی شما کوتاه باشد و اندکی هم اندامی دوخته شده باشد.

پالتوی بلند با شلوار راسته

پالتوهای بلند آن هم در شکل و شمایل اورسایز این روزها زیاد به چشم می‌خورند. پوشیدن شلوار راسته یا بگ می‌تواند در کنار این نوع پالتوها ظاهر جذابتری برای شما بسازد. این استایل در دایره‌ی رسمی و کلاسیک قرار نمی‌گیرد و بیشتر کژوال است پس شلوارهای جین یا کتان انتخاب‌های بهتری هستند.

پالتو کتی با شلوار مام فیت

اگر دوست دارید قد بلندتر به نظر برسید بهتر است به سراغ پالتوهای کتی بروید. کشیدگی پاهای شما بیشتر نمایان خواهد شد و اگر از شلوار مام فیت یا مام استایل استفاده کنید زیبایی پالتوی کتی شما مشخص‌تر خواهد بود. پالتوی کتی شما نباید حالت اندامی داشته باشد و بهتر است راسته یا گشاد باشد.

کاپشن کوتاه یا کراپ با شلوار کارگو

کاپشن‌های کوتاه و کراپ بیشتر مناسب کسانی است که در ناحیه بالاتنه اندام ظریفتری دارند. برای اینکه زیبایی تناسب اندام شما بیشتر به نظر برسد انتخاب شلوار کارگو یا بگ و حتی بوتکات جین خیلی ایده‌آل خواهد بود.

بارانی بلند با شلوار مام فیت

بارانی‌ها جذابیت زیادی دارند. تصور کنید یک بارانی بلند که اندامی نباشد در کنار شلوار مام فیت که قد 90 دارد و تا مچ پای شما را پوشش می‌دهد چقدر زیبا خواهد بود. انتخاب لگ در رنگ‌های مختلف هم برای این استایل مناسب است.

به نکات لازم برای پوشیدن شلوار با پالتو و بارانی پرداخته شد. در تناسب رنگ شلوار و بلوزی که زیر پالتو یا بارانی می‌پوشید هم بسیار دقت کنید. اگر بلوز و شلوار شما هم‌رنگ باشند قد شما بلندتر و باریک‌تر به نظر خواهید رسید.

در استایلتان بیشتر از 2 نهایت 3 رنگ را نگنجانید تا زیبایی ظاهر شما دستخوش این رنگ آمیزی قرار نگیرد.

در عین حال که اگر شلوار و بلوز شما همرنگ باشند تیپ زیباتری خواهید داشت این مساله را هم مدنظر قرار بدهید که هماهنگی رنگ پالتو یا بارانی با این دو لباس هم خیلی اهمیت دارد. در شناخت رنگ‌ها و تناسب آنها با یکدیگر کمی بیشتر توجه و مطالعه کنید.

منبع: راهنماتو




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3km8v2

اخبار داغ