ایده برای پرتی خانه | ایده برای پر کردن فضاهای پرت خانه | استفاده بهینه از فضاهای پرت خانه

با فضا های خالی و پرت خونه چیکار کنیم؟ | 7 ایده دکوراسیون برای فضا های پرت خانه

فضاهای پرت خانه اگر بدرستی مورد استفاده قرار بگیرند دکوراسیون شیک و کاربردی در بخش های مختلف منزل ایجاد می شود.
 فضا های خالی و پرت خونه

در این قسمت به بررسی فضاهای پرت خانه می پردازیم. بسیاری از ما نمی دونیم با فضاهای پرت خانه چکار باید کرد. با اینکه شاید دکوراسیون منزل شما چیزی کم ندارد و همه چیز طبق اصول سرجایش قرار گرفته ولی بعضی از نقاط منزل بلا استفاده به خود رها شده اند و نگاه های دیگران را به خود جلب می کنند. در اینجا چند ترفند عالی به شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها فضاهای پرت خانه خود را پر کنید.

 

1.پر کردن فرورفتگی های دیوار با کتابخانه دیواری

برای نگهداری اکسسوری‌ها و کتاب‌ها می‌تونی یک کتابخانه ایستاده داشته باشی. علاوه بر کارایی این کتابخانه با چیدمان صحیح وسایل داخل آن می‌تونی یک نقطه کانونی در دکوراسیون داخلی ایجاد کنی.

2.کنسول و آینه کنسول برای تزیین دیوارها

این ایده جذاب و کاربردی است. اگر قصد خرید یک کنسول کوچک کلاسیک دارید، کنسول چوبی پیشنهاد ما به شما به‌عنوان یک وسیله دکوری در پذیرایی خانه است.  

 

3.طراحی یک جالباسی دیواری

یک فرورفتگی کنار در ورودی می‌تواند به‌عنوان یک مکان کوچک برای آویزان کردن لباس‌ها و قرار دادن کفش‌ها را  فراهم آورد. همچنین یک نیمکت چوبی کوچک برای تکمیل این طراحی و استفاده موثرتر از فضای خالی دیوار می‌تواند ایده متفاوتی برای خانه باشد.

 

4.چیدن وسایل بیشتر روی دیوار به کمک شلف‌ها 

معجزه شلف‌ها رو فراموش نکن. از شلف‌ها با خیال راحت استفاده کن و در چیدمان وسایل روی طبقات جسارت داشته باش. مثل همین عکس که با ایده تکرار وسایل و تغییر ارتفاع، یک چیدمان خاص ایجاد کرده است.

 

5.ایجاد فضای نشیمن و یک گوشه دنج

ایجاد یک فضای کوچک برای نشستن، استراحت و مطالعه آن هم با کمک گرفتن از محدودیت‌ها خوش ذوقی خاصی می‌خواهد که با فقط با دیدن ایده‌های متنوع و زیاد می‌تونی به آن برسی. سلیقه طراح این گوشه در استفاده حداکثری از فضای دیوار به‌رخ کشیده می‌شود.

 

6. نصب تابلو در فرورفتگی ها

 نور مخفی و نصب تابلو می‌تونه دکوراسیون زیبایی برای فرورفتگی داخل راهرو باشه.

 

7. تزیین خانه با ست گلدان 

 در چیدمان و دکوراسیون خانه، جسارت و اعتماد به نفس حرف اول را می زنه. البته با کمی چاشنی ذوق مثل همین عکس که با تهیه دو آباژور دیواری زیبا این چیدمان را تکمیل کرده. این یک ایده عالی برای پر کردن نقاط خالی و پرت منزل است.

منبع: خوگر




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3n96o4

اخبار داغ