چروک های کفش چرم | از بین بردن چروک های کفش چرم | رفع چروک های کفش چرم

کفشت تا خورده؟! | از بین بردن چین و چروک های کفش چرم + ویدیو

اگه کفشت تا خورده و نمیدونی چی کار کنی، تا انتهای مطلب با ما باش تا یه ترفند فوق العاده برای از بین بردن چروک های کفش چرم یادت بدم!
کفشت تا خورده؟! | از بین بردن چین و چروک های کفش چرم + ویدیو

باید توجه کنید که نگهداری و مراقبت از کفش ها اصول خاص خود را دارند، اگر این اصول را رعایت کنید میتوانید چندین سال کفش خود را استفاده کنید، اما بعد از مدتی ممکن است شاهد چین و چروک های کفش چرم خود بشوید، حال چگونه چروک های کفش چرم را از بین ببریم؟! در ادامه این بخش از سیک زندگی شمارو با ترفند فوق العاده از بین بردن چروک های کفش چرم آشنا میکنیم! 

بیشتر بخوانید: کاربردی ترین کفش هایی که هر دختری باید داشته باشه!! + عکس

 

ویدیوی از بین بردن چین و چروک های کفش چرم به روش طبیعی 

اگه فیلم براتون باز نمیشه، فیلترشکن رو خاموش کنید

 

روش های دیگر برای از بین بردن چروک های کفش چرم

1- بهره گیری از آب گرم و حوله

در صورتی که چروک کفش های چرمی خصوصا کفش های چرم زنانه سطحی هستند ؛ می توانید با بهره گیری از حوله و مقداری آب گرم این چروک را صاف کنید. برای این کار ابتدا حوله ای را با بهره گیری از آب گرم خیس کنید و سپس آب اضافی آن را بگیرید. اکنون حوله را بر روی خطوط ایجاد شده بر روی سطح کفش قرار دهید. حال اتو و یا سشوار خود را بردارید و بر روی سطح حوله بکشید. با انجام دادن این کار مقداری از چروک های سطح کفش از بین خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: با یه تیکه زغال، واکس خونگی و ارزون درست کن!

2- استفاده از یخ

در صورتی که گرما نتوانست چروک های کفش شما را از میان ببرد، این بار از سرما برای انجام این کار بهره گیری کنید. در این روش لازم است مرحله های زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. ابتدا یک کیسه بردارید و آن را پر از آب کنید.
  2. کیسه را با احتیاط زیاد داخل کفش بگذارید
  3. کفش را داخل فریزر بگذارید تا آب یخ بزند.

همانگونه که می دانید هنگامی که آب یخ بزند حجم آن بیشتر می شود. از این رو به قسمت های چروک شده کفش مقداری فشار وارد می کند و منجر به باز شدن آنها می شود.

 

توجه: قبل از انجام دادن این کار از طبیعی بودن چرم به کار رفته در کفش خود اطمینان حاصل کنید. واکنش چرم طبیعی و مصنوعی در مقابل گرما و سرما کاملا متفاوت می باشد. در صورتی که کفش شما از چرم مصنوعی ساخته شده باشد امکان دارد در مقابل گرمای اتو یا سرمای فریزر آسیب پذیر باشد.

 

3- بهره گیری از سشوار

یکی از راحت ترین و آسان ترین روش های از بین بردن چروک کفش های چرمی ، بهره گیری از باد ملایم سشوار است. برای انجام این کار مرحله هایی که در پایین گفته شده است را به ترتیب انجام دهید.

  1. ابتدا یک جوراب ضخیم بپوشید و تلاش کنید بدون این که فشاری به کفشتان وارد کنید ، آن را بپوشید.
  2. سپس سشوار را روشن کنید و تنظیمات آن را بر روی دمای ملایم بگذارید.
  3. باد سشوار را بر روی نواحی های چروک شده بگیرید. سپس با کمک پا آن قسمت ها را مقداری به بیرون فشار دهید تا خط های ایجاد شده صاف شوند.
  4. کفشتان را در بیاورید و نتیجه کار را مشاهده کنید. در صورتی که چروک ها به خوبی باز نشده اند این کار را چند بار دیگر هم تکرار کنید.

منبع: پارسی بای 

 

 

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3n97k4

اخبار داغ