استایل عید نوروز | استایل مخصوص عید دیدنی | لباس عید | استایل عید امسال

عید دیدنی چی بپوشم؟! | استایل های جذاب برای نوروز 1403 + عکس

اگه میخواین برای عید حسابی تیپ بزنین و یه استایل شیک داشته باشین. از ایده های استایل عید نوروز استفاده کنین!
عید دیدنی چی بپوشم؟! | استایل های جذاب برای نوروز 1403 + عکس

با نزدیک شدن به ماه‌ های پایانی سال و شروع سال 1403، بسیاری از علاقه‌ مندان به دنیای مد، دنبال استایل عید نوروز برای داشتن ظاهری جدید هستند. آیتم های فراوانی برای امسال مد شدند و شما در انتخاب لباس عید دستتان باز است؛ به همین دلیل در این مطلب از سبک زندگی قصد داریم ایده های استایل عید نوروز را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم عاشق دنیای مد هستید، با ما همراه باشید تا بهترین و زیباترین ایده های استایل عید نوروز را با هم بررسی کنیم.

دامن

مورد اول دامن هستش دامن امسال یک مورد خیلی قوی و ترند شده در سال ۱۴۰۳ می‌باشد که جنس‌های متنوعی دارد و همه جنس‌ها ترنده از جنس ساتن, حریر, جین, چرم امسال خیلی خیلی ترنده شما می‌تونین با هر چیزی بخواین بپوشین و هیچ محدودیتی وجود نداره یعنی با تیشرت, شومیز, با کت‌های کوتاه همه جورش واقعا قشنگه و امسال خیلی مد شده پس این مورد رو بدونید دامن با هر جنسی و با هر لباسی زیباست.

بیشتر بخوانید: عید نوروز، کت های رنگی رو اینجوری استایل کن! + ویدیو

بلوزهای یقه قایقی

بلوزهای یقه قایقی امسال از هر نوع بلوز دیگه‌ای بیشتر ترنده و خیلی هم خوشگل و پرطرفداره لباس‌های یقه‌ قایقی، جذابیتی رمانتیک دارند و یادآور سبک بوهو نیز هستند.مهم‌ترین ویژگی لباس‌های آف‌شولدر، بدون سرشانه بودن آن‌هاست. اغلب پیراهن‌های یقه قایقی آستین دار، در قسمت بالاتنه گشاد هستند و پایین تنه آن‌ها حالت تنگ دارد. اگر قد کوتاهی دارید بهتر است هر دو آیتم بلوز و دامن یا شلوار را از یک طیف رنگی انتخاب کنید تا قد بلندتر به نظر برسید.

کارهای گلدوزی و سوزن دوزی شده

کارهای گلدوزی و سوزن دوزی شده خیلی ترنده شما می‌تونین کت یا شومیز گلدوزی شده یا سوزن دوزی شده رو استفاده کنید برای مهمونی‌ها یا یه پیراهن بلند گلدوزی شده گلدار بپوشین برای مسافرت‌های شمال و جنوب خیلی انتخاب خوب و راحتیه و علاوه بر اینکه شما یک استایل و تیپ شیکی دارید راحت هم هستید.

بیشتر بخوانید: برای عید، مانتوهای رنگی رنگی رو چه جوری استایل کنم؟! + ویدیو

شلوارها هستند

شلوارهای پارچه‌ای که امسال ترند و مد می‌باشد از همیشه بیشتر دیده شدن از بالا گشاد هستند که با جنس‌های مختلف مانند پلیسه و حریر جنس‌های متنوع دیگر ساتن دوخت می‌شود.

اورشِرت

اورشِرت ها مخصوصاً اگر رنگ آبی روشن باشد و راه راه داشته باشند امسال از همه بیشتر مد هستند که یک استایل کژوال خیلی شیک به شما هدیه میده اورشِرت در اصل به عنوان یک پوشش رویی در نظر گرفته می شود که به ایجاد یک استایل شیک و زیبا کمک می کند؛ در اصل به معنای رو پیراهنی است، اما به طور کلی نمی توان واژه خاصی برای آن در نظر گرفت.ست کردن اورشرت با انواع مانتوها و لباس های مختلف امکان پذیر است. معمولا اورشرت های نایلون، نخ و کتان پرطرفدارتر بوده و محبوبیت بالایی دارند.

بیشتر بخوانید: با شلوار کرم چه مانتویی بپوشم؟! 

جلیقه

جلیقه‌ها رو که حتماً امسال دیدید خیلی بین دختر خانم‌ها و خانم‌ها باب شده و خیلی پرطرفدار هستش که یک حس قدرت  به شما میدن  هنگام پوشیدن جلیقه اگر یه ست خوب بخوام به شما معرفی کنم در اینجا با جلیقه میشه گفت می‌تونین جلیقه‌ها رو با شلوار و کتی بپوشید که همجنس و همرنگ خودش باشه زیرش هم می‌تونین یه شومیز بپوشین یا یه تیشرت این یک استایل خیلی خوشگل برای مهمونی‌ها میشه پیشنهاد داد که برای عید دیدنی  انتخاب خیلی خوبیه

جلیقه زنانه یکی از مدل های محبوب و پرطرفدار در دنیای مد است. این جلیقه می تواند از مواد مختلفی مانند چرم، پارچه و … ساخته شود. استفاده از جلیقه در زمستان و پاییز بسیار محبوب است.استفاده از اکسسوری هایی مانند کلاه، دستکش، کفش و … به استایل شما کمک می کند تا جذاب و شیک تر شوید.جلیقه های زنانه دارای مدل ها و قدهای مختلفی هستند به همین دلیل قد جلیقه خود را بر اساس سلیقه و موقعیت مورد نظر انتخاب کنید.

منبع: گلی خانوم




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3nnzg3

اخبار داغ




دیدگاه ها


6 ماه پیش

زهرا