رژ لب ترند 2024 | رنگ های رژ لب ترند 2024 | رنگ های رژ لب های زمستانی

با این رنگ رژ لب های زمستونی 2024 دلبری کن!

یکی از بهترین ‌راه‌ ها برای داشتن چهره‌ ای زیبا در فصل پاییز و زمستان، استفاده از رژ لب‌ هایی با رنگ گرمه. در ادامه با شیک ترین رنگ های رژ لب زمستانی ترند 2024 همراه ما باشید.
1402/09/20 18:15
رژلب ترند 2024

رنگ های رژ لب ترند 2024 رو میشناسی؟ با تغییر فصل و تغییر استایل، بهترین پیشنهاد این است که تغییراتی را نیز در روند زیبایی و آرایشی خود ایجاد کنید و به سراغ محصولات آرایشی بروید که برای فصل پاییز و زمستان ایده آل و مناسب هستند و ترند سال هستند. اگر می خواهید با رنگ های ترند رژ لب ترند 2024 آشنا بشید، ما در اینجا بهترین رنگ های رژ لب ترند 2024 رو بهتون معرفی می کنیم. 

1- رنگ کدو حلوایی

 یک رژ لب به رنگ کدو حلوایی قطعا طعم دلپذیر این میوه پاییزی و زمستانی را برای ما تداعی می کند. این رنگ یکی از برازنده ترین رنگ ها برای رژ لب و آرایش در زمستان است که این روزها خیلی ترند شده است.

2- قرمز یاقوتی

رژ لب های قرمز یاقوتی یکی از مناسب ترین رنگ ها برای جشن های زمستانی مانند شب یلدا و کریسمس هستند. این رنگ می تواند هم رنگ های تیره و هم رنگ های روشن را در پوشش شما برجسته کند. رژ لب یاقوتی یکی از جذاب ترین رنگ ها برای رویدادهای رسمی است و می توانید در مراسم های غیر رسمی نیز شدت آن را کمتر کنید. از بهترین رنگ های لباس برای ست کردن با این رنگ رژ لب می توان به مشکی، قرمز، بنفش، نارنجی، آبی، متالیک، سفید و طلایی اشاره کرد.

3- نود

رنگ نود از از قهوه‌ای کم رنگ تا بژ خنثی و قهوه ای پررنگ متغیر است. رژ لب نود را باید متناسب و نزدیک به رنگ پوستتان انتخاب کنید. این رنگ ها برخلاف رژ لب های رنگارنگ و پررنگ، ظاهری طبیعی به آرایش شما می بخشند و بدون یک آرایش چشمگیر، زیبایی خاصی برای لب های شما به ارمغان می آورند.

4- شرابی

اگر طرفدار رژ لب های تیره و پررنگ هستید، به سراغ رنگ شرابی بروید. این رنگ جسورانه برای افرادی که پوست سبزه و برنزه دارند، بسیار مناسب است و زمستان یکی از بهترین زمان ها برای تغییر رنگ آرایش و رژ لب به این رنگ است.

5- فوشیا

فوشیا بنفش مایل به قرمز روشن است که بر روی پوست های تیره فوق العاده به نظر می رسد. این رنگ رژ لب یک رنگ ساده تر و غیرنمایشی است و می تواند ظاهری چشم نواز و خاص را برای شما به ارمغان بیاورد.

6- شکلاتی

رژ لب شکلاتی علاوه بر به یاد آوری طعم خوش شکلات یک استایل زمستانی تند و شیرین را به یاد ما می آورد. این رنگ رژ لب آرایشی طبیعی و باوقار را برای شما به ارمغان می آورد و گزینه ای ایده آل برای خانم هایی است که پوست سبزه دارند.

7- بنفش

بنفش یکی از جذاب ترین رنگ ها برای انتخاب ژاکت، رنگمو و آرایش زمستانی است. این رنگ رژ لب برای پوست های تیره و گندمی بسیار مناسب است و یک استایل شبک زمستانی را برای شما می سازد.

8- نارنجی سوخته

نارنجی سوخته یک رنگ جایگزین غیرخنثی و جذاب برای رژ لب های قرمز سنتی است و گزینه ای مناسب برای قرار ملاقات‌های دوستانه و مهمانی ها است و این رنگ هم برای پوست روشن و هم پوست تیره مناسب است و گزینه ای مناسب برای داشتن یک آرایش جذاب زمستانی است. 

منبع: راهنماتو




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3q9xj4

اخبار داغ