استایل با هودی | ست کردن هودی با شلوار

پاییز هودی رو با این شلوار ها بپوش! | عکس های استایل با هودی

استایل با هودی طرفداران زیادی دارد. ست کردن صحیح، تاثیر به سزایی بر جذابیت هر فرد خواهد داشت. با ما همراه باشید تا بهتون بگیم که هودی را با چه شلواری ست کنید.
1402/08/22 10:00
ست کردن هودی

امروزه استایل با هودی به یکی از پر طرفدار ترین استایل های پاییزی تبدیل شده است. استایل با هودی کار ساده ای به نظر می رسه غافل از اینکه این لباس راحت و جذاب با هر چیزی ست نمی شه. اینکه چه شلواری را با هودی بپوشید و استایل با هودی به سلیقه و نوع استایل شما بستگی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهتون بگیم که هودی را با چه شلواری ست کنید و از این ست ها الگو بگیرید.

 

ست کردن هودی با شلوار بگ:

 شلوار بگی به یک استایل شلوار گفته می‌شود که در از بالا گشاد است و به‌طور معمول در قسمت کمر و گاهاً در قسمت مچ پا کش دارد. این نوع شلوار، بیشتر در بین دختران محبوبیت دارد. حتی شلوارهای راحتی که در منزل استفاده می‌شوند و کمی گشادتر هستند، از دسته شلوارهای بگی محسوب میشوند.

به صورت کلی شلوار بگ یا شلوار بگی از ترندهای روز ایران است و خانم‌های جوان، علاقه‌ی بسیار زیادی به آن دارند و ست کردن شلوار بگ با هودی از جمله استایل‌های اسپرت و روزمره است. ترکیب هودی با شلوار بگ، در استایل روزمره مخصوصا فصل پاییز بسیار کاربردی و شیک است و می توانید از کفش کتونی در این ست استفاده کنید.

 

پوشیدن هودی با شلوار جین مام استایل:

در سال‌های اخیر، شلوار جین مام استایل به طور مشهودی در میان زنان و دختران جوان محبوبیت خاصی پیدا کرده است. معمولاً این شلوار با رنگ آبی روشن مشاهده می‌شود و یک‌دست طراحی شده است، ضمن اینکه از سنگ‌شویی یا محو شدگی رنگ در این مدل استفاده نمی‌شود. مورد دیگر اینکه شلوار جین مام استایل زیاد تنگ نیست و یک حالت آزاد دارد. اما در قسمت مچ پا کمی تنگ‌تر می‌شود، به‌عبارتی در بخش بالا مدل مخروطی دارد. پوشیدن هودی با شلوارجین مام‌ استایل، یک استایل راحت و مدرن برای فصل پاییز و زمستان است. همچنین ست کردن هودی با شلوار جین مام استایل برای زنان باردار گزینه راحت و مناسبی است.  

 

پوشیدن هودی با شلوار جین جذب و لوله تفنگی:

اکثر افراد به اشتباه معتقدند که شلوار جین جذب و لوله‌تفنگی بیشتر برای افراد دارای ران‌های بزرگ مناسب است. دلیل این اعتقاد این است که تنگ شدن شلوار از بالا تا پایین، پاها را به نظر لاغرتر از آن چیزی که هست نشان می‌دهد. اما تحقیقات نشان می‌دهند که پوشیدن شلوارهای لوله‌تفنگی مناسب افراد چاق نیست. اصلی‌ترین هدف شلوارهای جین، فراهم کردن راحتی و آزادی حرکت در طول روز است. اما شلوار لوله‌تفنگی این ویژگی‌ها را به اندازه کافی ارائه نمی‌دهد. پوشیدن شلوار لوله‌تفنگی ممکن است برای برخی افراد با ران‌های بزرگ چالش‌برانگیز باشد، اما نمی‌توان آن را به‌طور کلی برای افراد چاق منع کرد. در فصل پاییز و زمستان شلوار جین جذب و لوله تفنگی از آنجایی که شلوار های گرمی هستند، پر کاربرد می شوند. هودی با شلوار جین جذب، از ست های پرکاربرد در فصل پاییز است که با هودی و پافر استایل های شیک و جذابی میسازد.

 

پوشیدن هودی با شلوار لگ چرم:

برای ساخت شلوار لگ چرم، از پارچه‌‌ی چرم استفاده می‌شود. این انتخاب موجب می‌شود که قیمت شلوار لگ چرم نسبت به دیگر مدل‌های مشابه در بازار، به‌طور قابل توجهی بیشتر باشد. یکی از ویژگی‌های مهم شلوار لگ چرم، ضخامت و گرمایی است که ایجاد می‌کند و این موضوع آن را به یک گزینه مناسب برای فصل سرد تبدیل کرده است. پوشیدن شلوار لگ چرم با هودی، یک استایل زمستانی زیبا و جذاب است. قطعا ست کردن هودی با لگ چرم زنانه، ست پافر با لگ چرم، ست شکت با لگ چرم، از ترند های زمستانی در ایران هستند. لگ چرم از شلوار های اصلی در فصل زمستان است. حتما از لگ چرم در زمستان در استایل خود استفاده کنید تا به جذابیت استایل خود پی ببرید.

 

پوشیدن هودی با شلوار راسته :

پوشیدن هودی با شلوار راسته، یک استایل کژوال و مدرن است که برای فعالیت‌های روزمره، دوستانه، یا حتی در محیط‌های کاری غیررسمی بسیار مناسب است. هر زمان که برای ست کردن شلوار با هودی هیچ گزینه‌ای به ذهنتان نرسید، کافی است یک شلوار جین راسته انتخاب کنید. چرا که برای تمام قرارها یک استایل مناسب و راحت است.

 

پوشیدن هودی با شلوار جین پاره یا زاپ دار:

شلوار جین پاره یا زاپ دار به نوعی شلوار جین اطلاق می‌شود که در سطح ظاهری خراب یا پاره شده باشد. اصطلاح "زاپ دار" به کار رفتن زیپ‌ها برای نشان دادن شکاف‌ها و پارگی‌ها در این نوع شلوارها اشاره دارد. اصلی‌ترین ویژگی این شلوارها، پارگی‌ها و شکاف‌های معمولاً در منطقه زانوها است، اما گاهی اوقات در قسمت‌های دیگری نیز مشاهده می‌شوند.  در عصر حاضر، ترکیب این شلوارها با پیراهن‌ها و تی‌شرت‌های مختلف، مانند پولوشرت‌ها، می‌تواند به یک استایل شیک و زیبا منجر شود. در کنار ظاهر جذاب، شلوارهای جین پاره یا زاپ دار به‌طور کلی ارتحال بالایی را نیز دارند که آنها را به انتخاب مناسبی برای هر موقعیت تبدیل کرده است. در فصل سرد پوشیدن شلوار جین پاره با هودی یک استایل جوانپسند و کژوال است که برای فعالیت‌های غیررسمی، دوستانه و مهمانی‌های غیررسمی بسیار مناسب است.

 

پوشیدن هودی با شلوار جین دمپا گشاد:

یکی از شلوارهایی که می‌توان آن را در هر فصلی انتخاب کرد، شلوار دمپا گشاد است. این نوع شلوار، انواع مختلفی دارد و باید با توجه به سبک پوشش و سلیقه شخص، مدل مناسب را انتخاب کرد. انواع مختلف شلوار دمپا گشاد با توجه به طول فاق، بلندی، گشادی پاچه شلوار، جنس و رنگ، در دسته‌بندی‌های متنوعی قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، شلوار جین دمپا گشاد به عنوان یکی از شیک‌ترین مدل‌های شلوار دمپا محسوب می‌شود. این شلوار را می‌توان با پیراهن یا تی‌شرت‌های زنانه ترکیب کرد و به عنوان انتخابی بسیار شیک برای پیاده‌روی یا مهمانی‌ها در نظر گرفت.

همچنین، شلوار پاچه گشاد را می‌توان برای محافل کاری یا دانشگاه نیز پوشید. اگرچه، در محیط کاری، شلوار پاچه گشاد با جنس کتان، گزینه‌ای مناسب‌تر خواهد بود. از طرفی پوشیدن هودی با شلوار دمپا گشاد، یک استایل بسیار شیک است که دورهمی‌های دوستانه و حتی رسمی مناسب است. 

 

پوشیدن هودی با شلوار گرمکن:

پوشیدن هودی با شلوار گرمکن، یک استایل راحت و اسپرت است که برای ورزش یا حتی فعالیت‌های روزانه بسیار راحت و مناسب است. بهتر است به این نکته توجه کنید که برای ایجاد یک استایل شیک‌تر، بهتر است رنگ هودی و گرمکن ورزشی را با یکدیگر ست کنید.

 

منبع: راگون




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3qaaj2

اخبار داغ