طرز تهیه شیک زردآلو | مواد لازم شیک زردآلو

شیک زردآلو، نوشیدنی خنک و جذاب تابستانی مخصوص عصرونه + طرز تهیه

طرز تهیه شیک زردآلو یکی از شیک های فصلی بوده که با ترکیبی از توت فرنگی، موز، آناناس و دیگر میوه ها نیز می توانید، تهیه کنید.
1403/04/28 13:00
شیک زردآلو، نوشیدنی خنک و جذاب تابستانی مخصوص عصرونه + طرز تهیه

همین الان بگم که شیک زردآلو طعم فوق العاده خوشمزه ای داره. اگر دنبال یک شیک تابستانی فوق العاده هستید، می توانید در این بخش با طرز تهیه شیک زردآلو آشنا شوید. شیک زردآلو را می توانید با ترکیبی از انواع میوه های تابستانی نیز تهیه کنید.

مواد اولیه:

  • زردآلو خشک: ۱۰ عدد
  • شکر:۲ قاشقغذاخوری
  • شیر: ۲ لیوان
  • پودر دارچین: ۱.۴ قاشق چای خوری
  • یخ: چند تکه

بیشتر بخوانید: ۵ مدل اسموتی زردآلو با طعم های مختلف و خوشمزه + طرز تهیه

طرز تهیه شیک زردآلو:

  1. در طرز تهیه این نوشیدنی فوق العاده باید ابتدا زردآلوهای خشک را درون کمی آب نرم کنید. شما برای شیرین شدن این نوشیدنی فوق العاده می توانید، مقداری شکر یا عسل هم استفاده کنید. میزان استفاده از شکر در این نوشیدنی نیز سلیقه ای است.
  2. تهیه این نوع نوشیدنی بسیار ساده بوده و شما می توانید زردآلوهای نرم شده را با مقداری شیر ترکیب کرده و درون میکسر قرار دهید. حالا کمی پودر دارچین و یا پودر هل هم اضافه کنید. برای شیرین شدن این نوشیدنی می توانید از مقداری شکر یا عسل هم استفاده نمایید.
  3. حالا مواد را چند پالس زده تا به خوبی ترکیب شود و یکدست شده درون نوشیدنی نیز چند تکه یخ انداخته و بعد مجدد ترکیب کنید. حالا نوشیدنی شما آماده است و می توانید درون لیوان مورد نظر سرو نمایید. روی نوشیدنی را با زردآلوی تازه هم می توانید، تزیین کنید. در صورت دلخواه نیز امکان استفاده از بستنی وانیلی در این نوشیدنی را دارید.

بیشتر بخوانید: به همین سادگی تو خونه رانی زردآلو درست کن! + طرز تهیه
 

منبع: آرگا




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3qammj

اخبار داغ