نحوه آرایش ابرو | آموزش آرایش ابرو

با آرایش صحیح ابرو به چهره خود جذابیت ببخشید! + روش

اگه بلد نیستی آرایش ابرو رو چجوری بدی تا یه میکاپ خوب و خفن داشته باشی با سبک زندگی همراه باش.
1403/04/06 10:03
با آرایش صحیح ابرو به چهره خود جذابیت ببخشید! + روش

آرایش ابرو یکی از مهمترین قسمت‌های آرایش صورت است. اگر در آرایش صورت به ابرو به خوبی پرداخته شود، چشم‌ها نیز جاذبه چندین برابری پیدا می‌کنند. چه ابروهای شما به طور طبیعی باریک و کم پشت باشند و چه به مرور زمان ابروهای شما کم پشت شده باشد، آرایش ابرو مناسب می‌تواند به خوبی چهره شما را تغییر دهد. با چند ترفند و تکنیک ساده، می‌توانید ابروهای زیبایی در چهره خود داشته باشید تا زیبایی چشمان خود را دوچندان کنید. با ما همراه باشید تا با نحوه آرایش ابرو  آشنا شوید.

از چه لوازمی می توانید برای آرایش ابرو استفاده کنید؟

۱- مداد ابرو

اگر ابروهای باریکی دارید یا بین ابروهایتان جاهای خالی بدون مو وجود دارد، می‌توانید با یک مداد شروع کنید. استفاده از مداد باعث می‌شود کنترلتان در طراحی ابروها بیشتر شده و به راحتی داخل موهای پر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: واسه اصلاح ابرو نرو آرایشگاه؛ خودت تو خونه اصلاح کن!

با پر کردن تمام نواحی کم پشت در اطراف کمان شروع کرده و به سمت دم ابروها پیش بروید. سعی کنید از ضربات کوتاه در جهت رویش موهای ابرو استفاده کنید. در صورت نیاز، گوشه‌های داخلی را با حرکات رو به بالا و رو به بیرون پر کنید.

توجه داشته باشید اگر از مداد استفاده می‌کنید، نوک آن همیشه تیز باشد. اگر مدادتان از نوع توییست آپ است نوعی را انتخاب کنید که نوک آن ظریف باشد.

۲- پودر ابرو

برای تکمیل کاری که با مداد ابرو انجام دادید، از پودر ابرو و یک براش زاویه دار استفاده کنید تا با حرکات رفت و برگشتی براش در جهت رویش موی ابرو، جاهای خالی پر شوند.

اگر ابروی شما حجم مناسبی دارد می‌توانید از پودر ابرو به جای مداد استفاده کنید تا ظاهر ابرو ظریف تر به نظر آید.

۳. براش ابرو

همیشه از قسمت داخلی ابرو به سمت انتهای آن کار کنید و به آرامی به سمت بالا و بیرون ابروها و با دنبال کردن رویش طبیعی مو براش بکشید.

بعد از پر کردن ابروها با پودر یا مداد، برای پخش و محو کردن هر خط غیر طبیعی و زمختی، ابروها را با یک اسپولی براش کنید.

اگر ابروها بیش از حد پر یا بیش از اندازه تیره شده‌ اند، مقدار خیلی کمی پودر صورت را با یک اسپولی روی ابروها براش کنید تا رنگ روی ابرو را پخش کند.

بیشتر بخوانید: فقط تو یک هفته با وازلین ابروهات رو پرپشت کن!

۴. ژل ابرو

برای آنکه ابروهای خود را به سمت بالا لیفت کنید تا حالت زیباتری بگیرد، استفاده صحیح از ژل ابرو می تواند بسیار مناسب باشد.

قبل از استفاده از ژل ابرو بایستی با پد آرایشی و کمی میسلار واتر ابروهای خود را از هرگونه مواد آرایشی پاک کنید  و بعد از اینکه با مداد و سایه ابروی خود را آرایش کردید با استفاده از ژل ابرو، ابروهای خود را لیفت کنید.

تعیین فرم صحیح ابرو

قبل از اینکه شروع به آرایش ابرو کنید باید فرم صحیح ابرو را تعیین کنید. ما در این راه به شما کمک می‌کنیم:ا

۱. نقطه شروع ابروها را پیدا کنید.

قبل از شروع به پُرکردن قسمت‌های کم‌پشت ابروها، باید نقطه آغاز ابرو را مشخص کنید. برای این‌کار می‌توان از یک مداد ابروی بلند استفاده کرد به این ترتیب که مداد ابرو را به صورت عمودی، به موازات سوراخ بینی خود قرار می‌دهید و نقطه برخورد مداد با ابرو را به عنوان نقطه شروع ابرو در نظر می گیرید.

۲. نقطه انتهای ابرو را مشخص کنید.

مثل مورد اول، باید نقطه پایان ابرو را نیز قبل از هر کاری مشخص کنید زیرا ما به‌هیج‌وجه قصد نداریم ابروها را تا نزدیک گوش‌ها امتداد دهیم! برای این‌کار باز هم از همان مداد ابروی بلند کمک می‌گیریم و مداد را به صورت مورب، از کنار سوراخ بینی به سمت گیج‌گاه نگه می‌داریم. محل برخورد مداد با ابرو را نفطه انتهای ابرو در نظر می‌گیریم.

نکته: در هر دو مورد ۱ و ۲ در صورتی‌که تار موها خارج از نقاط تعیین شده قرار گرفتند، آن‌ها را با موچین اصلاح کنید و بر عکس اگر بین نقاط تعیین شده تا محل رویش ابروها خالی بود،  به وسیله یک مداد ابرو این فضای خالی را پُر کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین روغن های طبیعی برای تقویت ابرو

۳. آرک ابرو یا قوس ابرو را مشخص کنید.

برای تعیین محل مناسب قوس ابرو، همان مداد ابروی بلند را دوباره کنار سوراخ بینی قرار دهید و قسمت بالای آن را به سمت مرکز چشم حرکت دهید. محل برخورد مداد ابرو با ابرو، محل قوس طبیعی ابروی شماست.

منبع: ستاره




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3qarzj

اخبار داغ