کرفس | کوکو کرفس | دستور پخت کوکو کرفس

یک شام رژیمی لذیذ با کرفس درست کن! + طرز تهیه کوکو کرفس

کرفس یکی از مواد غذایی رژیمی است که به چربی سوزی بهتر بدن کمک می کند. اگر می خواهید کاهش وزن سریع تری داشته باشید بهتر است انواع غذای رژیمی با کرفس را در برنامه غذایی خود قرار دهید. با طرز تهیه کوکو کرفس همراه ما باشید.
کوکو کرفس

کوکو کرفس سرشار از ویتامین C است و عطر و بوی اشتها برانگیزی دارد. حتی اگر جزو افرادی هستید که تمایل زیادی به مصرف کرفس ندارند، پیشنهاد می‌کنیم حداقل یک بار این کوکو کرفس لذیذ و خوش‌ خوراک را امتحان کنید. در ادامه با سبک زندگی همراه باشید تا دتور پخت کوکو کرفس خوشمزه رو بهتون بگیم.

مواد لازم کوکو کرفس

مواد لازم برای ۴ نفر
ساقه و برگ کرفس ۴۰۰ گرم
جعفری ۱۰۰ گرم
تخم مرغ ۳ عدد
شیر ⅓ لیوان
آرد ۱ قاشق غذاخوری
زرشک ۲ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه و زردچوبه به مقدار کافی

بیشتر بخوانید: کوکو سبزیه ولی سیب زمینی هم داره!

طرز تهیه کوکو کرفس

مرحله اول

برای تهیه کوکو کرفس خوشمزه در ابتدای کار جعفری، ساقه و برگ کرفس را کاملا شسته و به صورت ریز خرد می کنیم، سپس درون یک کاسه مناسب می ریزیم. در ادامه تخم مرغ ها را درون یک کاسه جداگانه می ریزیم.

مرحله دوم

حالا تخم مرغ ها را با چنگال به خوبی هم می زنیم تا بافت آنها از لختگی خارج شود. در ادامه آرد را به همراه شیر مخلوط کرده و به خوبی هم می زنیم تا هیچ گلوله ای درون شیر باقی نماند، سپس به کاسه می افزاییم.

مرحله سوم

در این مرحله تخم مرغ ها را به همراه زرشک و مقداری نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به کاسه اضافه کرده و به خوبی هم می زنیم تا مواد ترکیب و تلفیق شوند. حالا یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

بیشتر بخوانید: با بادمجون یه کوکوی مجلسی به سبک گیلانی ها بپز + طرز تهیه

مرحله چهارم

در این مرحله مقداری روغن مایع به تابه اضافه کرده و اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود، سپس با دست مرطوب مقداری از مواد کوکو را برداشته و به صورت دلخواه فرم می دهیم و درون تابه می چینیم.

مرحله پنجم

در ادامه کوکوها را کاملا سرخ کرده و روی دستمال حوله ای قرار می دهیم تا روغن اضافی شان کشیده شود. در صورت دلخواه می توانید برای رژیمی کردن غذا آنرا درون فر ۱۸۰ درجه به مدت ۴۰ دقیقه بپزید. نوش جان.

منبع: درنهایت




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3w8qx3

اخبار داغ