خانه های فانتزی | دکور خانه های فانتزی

با این ایده ها دکوراسیون خونت رو فانتزی کن! | چیدمان خانه فانتزی

اگه به خانه های فانتزی علاقه داری ادامه مطلب برای شماست. چون چند تا ایده خفن به صورت عکس براتون آماده کردیم.
1402/11/28 12:15
خانه های فانتزی

بعضی از افراد دوست دارند فضای خونه رو فانتزی و رنگی بچینن. در واقع از خانه های فانتزی لذت می برند. البته خانه های فانتزی حتما هم نباید رنگی رنگی باشند. هر طرح و رنگی رو میشه برای این خونه ها انتخاب کرد، البته بهتره رنگ های تیره  نباشه. در ادامه این مطلب چند تا ایده از خانه های فانتزی براتون آماده کردی تا ایده بگیرید.

چند تا نکته که حتما باید رعایت کنید تا فضای خونتون گرم و دلچسب باشه

1- حتما از گل و گلدون طبیعی استفاده کنید

هر خانه زیبا باید چیزی طبیعی در خود داشته باشد مانند گیاهان زنده، گل ها، چوب طبیعی یا سنگ، یا حتی شاخه درخت. هنگامی که این موارد حواس ما را به طور روزانه به خود مشغول می کند، باعث می شود تا از آن ها انرژی گرفته و روحیه خود را تجدید کنیم. بهتر است از گل و گلدان ها زیبا برای گل های طبیعی استفاده کنید. در اینصورت فضایی دلنواز را در خانه خود به وجود می آورید.

2- اجازه بدید نور به داخل خونه بتابد

پنجره های اتاق را باز کرده و آنها را به خوبی تمیز کنید. اطمینان حاصل کنید که پرده ها در خارج از قاب پنجره آویزان شده باشند تا در طول روز کاملاً باز شوند. آنها را باز کنید و انرژی نشاط بخشی که از خورشید می آید را دریافت کنید. و دوباره، دیوارهای خانه را سفید رنگ کنید تا فضا روشن تر شده و نور خورشید بیشتر به اطراف بتابد. مطمئن شوید که برای روزها و شب های تاریک از نور محیطی و کاری کافی استفاده کنید. نور تاثیر بسزایی در طراحی خانه زیبا دارد.

3- فضای اتاق نشیمن را گرم و دنج کنید

اتاق نشیمن که بیشترین میزان استفاده در یک خانه زیبا را دارد، باید تبدیل به فضایی گرم، دلنشین و لذت بخش شود. از پارچه‌ها و بافت‌های زیبا و جذاب برای گرم کردن اتاق‌ها و ایجاد حس زندگی در آن‌ها استفاده کنید. فرش‌هایی که زیر پاها نرم هستند، بالش‌هایی برای هنگام استراحت و ملحفه‌های تختی که نرم و مجلل هستند، بهترین گزینه برای این فضا به شمار می روند. این موارد جزئیاتی هستند که ارزش سرمایه‌گذاری را دارند.

 ایده های چیدمان خانه های فانتزی 

منبع: مدیسه




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3w9q64

اخبار داغ