تزیین میز جلو مبلی | اکسسوری میز جلو مبلی | چیدن میز جلوی مبل

رو میز جلو مبلی چی بذارم؟! | بهترین اکسسوری ها برای چیدمان میز جلو مبلی

شاید از نظر شما عجیب به نظر برسه اما تزیین میز جلو مبلی می‌ تونه تاثیر بسزایی تو زیبایی دکوراسیون اتاق نشیمن‌ تون داشته باشه!
رو میز جلو مبلی چی بذارم؟! | بهترین اکسسوری ها برای چیدمان میز جلو مبلی

میز جلو مبلی جزو وسایلی می باشد که خیلی به آن توجه نمی شود، اما تزیین میز جلو مبلی اهمیت بسیار بالایی در زیبایی فضای خانه و دکوراسیون دارد. برای تزیین میز جلو مبلی از چه اکسسوری هایی می توان استفاده کرد؟! در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با ایده های تزیین میز جلو مبلی آشنا می کنیم!

چه اکسسوری هایی میشه رو میز جلو مبلی گذاشت؟

این روزا دیگه اونقدر اکسسوری واسه تزیین وجود داره که شما میتونید به راحتی هر آنچه که دل تنگتون میخواد رو انتخاب کنید. انتخاب این اکسسوری ها باید بر اساس رنگبندی محیط، ابعاد میز و سبک محیط باشه تا بتونه فضا رو خوشگل تر کنه، اینکه فقط یکسری چیز میز بچینیم که شلوغ بشه.

سینی

یکی از اکسسوری هایی که در چند سال اخیر به شدت ترند شده و میتونیم برای چیدمان های خاص و امروزی ازشون استفاده کنیم، سینی ها هستن. سینی هایی که مناسب قرار گرفتن روی میز جلو مبلی می باشند و و بهتره که دارای لبه های کوتاه و از جنس و رنگ نفیس و زیبا انتخاب بشن.

بیشتر بخوانید: 6 ایده ترند و جذاب برای دکور کنار مبل

گل و گلدان

میدونید که استفاده از گل و گلدان هم به شدت ترند شده و اگر قدیم ندیما فقط تو خونه مامان بزرگا گل طبیعی می دیدیم و تو خونه خونواده های جوان از گل های مصنوعی استفاده میشد، این روزا گل ها ی طبیعی در انواع مختلفی توسط خانومای خونه پرورش داده میشه و اتفاقا خیلی هم باکلاس به حساب میاد. گل تو هر جای خونه که باشه میتونه حس آرامش و زندگی به محیط ببخشه. اصلا از استفاده از گل ها برای میز جلو مبلی غافل نشید که قشنگ ترینه.

شمع 

شمع از دست عناصری محسوب میشن که آرامش و انرژی مثبت همراه خود دارند. شمع ها نیز به شدت پیشرفت کردن و حال در انواع مدل های فانتزی موجود هستند که میتونن برای تزیین میز جلو مبلی ایده ای عالی باشند. شمع ها رو هم میتونید با دیگر لوازم ست کنید و هم اینکه به دلیل تنوع رنگی که دارند به شکل مستقل استفاده نمایید.

کتاب و مجسمه ها

همیشه قرار نیست کتاب ها در کتابخونه قرار بگیرند و شما خانوم خونه میدونید خیلی راحت با انتخاب یک سری کتاب خوشگل و مدرن به میز خود زیبایی ببخشید. انتخاب و قرار دادن کتاب های کوچیک که جلد های خوشگلی دارند، زیبایی خاص و نمایی مدرن رو به فضای شما هدیه میدن. علاوه بر اینکه این امر باعث میشه تا شما اقا یا خانوم محترم به هنگام دیدن این کتاب ها به خوندن اونها هم ترغیب بشید.

مجسمه ها خیلی خوشگلن، خیلی خیلی خیلی! لطفا بهشون توجه کنید.

بیشتر بخوانید: زیباترین اکسسوری های رومیزی برای دکور منزل شما

تزیین میز جلو مبلی سلطنتی

در واقع میز هایی که سلطنتی هستند و متعلق به مبل های سلطنتی و استیل، به دلیل طراحی و برجستگی های فراوونی که دارند و منبت کاری شدن، همینجوریش هم شلوغ هستن و مورد توجه قرار می گیرند. پس ما نبید با چیدن یه عالمه وسیله روشون اونها رو شلوغ تر کنیم چرا که اینجوری ممکنه خیلی هم زود دلمون رو بزنه. پس بهترین ایده اینه که از اکسسوری های تک و ترجیحا مینیمال استفاده نمایید. 

به علاوه اینکه میز های عسلی این سبک مبلمان که معمولا در کناره اونها قرار دارند، میتونن محلی برای قرار گیری لوازمی مثل آباژور یا مجسمه ها و ظروف لوکس و غیره باشند.

منبع: شایا نیوز 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3wey53

اخبار داغ