ترکیب رنگ نامناسب در دکوراسیون | ترکیب رنگ زشت در منزل | ترکیب رنگ ممنوعه در خانه

با این رنگ ها، گند میزنی به دکوراسیون منزل! | بدترین ترکیب رنگ در دکوراسیون

بدترین ترکیب رنگ در دکوراسیون رو بشناسین و از اون ها تو خونه خودتون استفاده نکنین، چون بعد از یه مدت پشیمون می شین!
با این رنگ ها، گند میزنی به دکوراسیون منزل! | بدترین ترکیب رنگ در دکوراسیون

از لحاظ رنگ شناسی و روانشناسی استفاده از برخی رنگ‌ ها در معماری و دکوراسیون داخلی منزل موجب ایجاد حس مثبت و انرژی در افراد می‌ شود. در مقابل رنگ‌ هایی نیز وجود دارند که با به کار بردن آن‌ ها می‌ توانید احساس منفی و ناامیدی را در خود القا کنید که در دسته بدترین ترکیب رنگ در دکوراسیون منزل قرار می گیرند، همه فکر می کنند گزینش رنگ کار ساده ای به نظر می رسد تا اینکه پای عمل به وسط می آید! انتخاب بدترین ترکیب رنگ در دکوراسیون منزل می تواند خانه شما را به محیطی سرد، بی روح و پر از انرژی منفی تبدیل کند، در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با بدترین ترکیب رنگ در دکوراسیون منزل آشنا می کنیم!

قرمز و بنفش

یکی از بدترین ترکیبهای رنگی در دکوراسیون داخلی خانه، ترکیب رنگ قرمز با بنفش است. رنگ قرمز و بنفش در کنار هم ایجاد وهم می کند. فضاهای فیلم های ترسناک و مراسم هالوین اغلب با این دو رنگ ایجاد می شود. یعنی نورهای بنفش و قرمز که می خواهند این حس را در مخاطب ایجاد کنند

بیشتر بخوانید: کارهای که خونه رو بی کلاس و ارزون نشون میده! + عکس

صورتی و مشکی

رنگ ها قدرت زیادی دارند و یکسری از اونها وقتی پیش هم قرار بگیرند میتونن زیا از حد افراطی به نظر بیان، مخصوصا اینکه به شکل آزادانه کنار هم باشند. یکی از این دو رنگ ها مشکی و صورتی هستش. در واقع پیش هم نشستن صورتی و مشکی میتونه تضاد تلخی رو ایجاد کنه گرچه که مشکی خنثی خوانده میشه و میگن کنار هر رنگی خوبه، اما استفاده ازش در فضا کنار صورتی ایده آل نیست. 

پیشنهاد ما به شما اینه که به جای مشکی، بیاید و از رنگ هایی مثل خاکستری، زغالی، کرم و یا حتی شکلاتی استفاده کنید. خیلی رنگ ها هستن که میتونن به صورتی بیان و جذابی بصری فوق الاده ای رو برسونن. مثلا سفید یا آبی و شاید هم سبز.

بیشتر بخوانید: 7 ترکیب رنگ شیک برای دکوراسیون اتاق خواب!

نارنجی و زرد

نارنجی و زرد هر دو از دست رنگ هایی محسوب میشن که زیبایی خاصی دارند و هر دو نیز از جنس پاییز می باشند. این دو رنگ هر کدوم به شکل جداگانه میتونن یه فضای عالی و آرامش بخش بسازند که کمی هم شیطنت داره و شارپ نیز هست، اما درست زمانی که کنار هم قرار میگیرند، درخشان و متلاطم شده و فضا رو نیز به این شکل در میارن که باعث میشه تا جذابیت بصری شون از بین بره. حالا توصیه ما به شما چیه؟ اینه که نارنجی رو با قهوه ای پررنگ و همچنین آبی تیره و یا سبز تیره ست نمایید. یکی دیگه از رنگ هایی که میتونه خیلی خوب با نارنجی ست بشه اینه که بیاین و تو فضاتون از کرم، بژ و یا سبز استفاده نمایید.

سبز و قرمز

سبز میتونه طبیعت رو به یادمون بیاره و قرمز هم که رنگی به شدت پر طرفدار و جیغه که میتونه یادآور جسارت و اعتماد به نفس باشه. ترکیب این دو رنگ کنار هم یه ترکیب رنگ کلاسیک در ایام کریسمس هستند. اما خب به غیر از کریسمس واقعا جوری که مثلا بشه تو فضای خونه استفاده کرد قابل قبول نیست. بهترین کار اینه که قرمز رو با رنک هایی خنثی به مانند خاکستری زغالی ترکیب کنید تا ایده آل بشه. در واقع این رنگ میتونه روشنی و جیغی قرمز رو متعادل کنه و یه فضای شما یه حالت آرامش ببخشه. اما اگر تاکید شما بر ترکیب سبز و قرمز هستش، میتونید از سبز ملایم با قرمز زنگ زده استفاده نمایید. اونچه که مشخصه اینه که شما اینجوری میتونید خونتون رو از حال و هوای کریسمسی دور کنید و جذابیت بصری بی نظیری بسازید. اینجوری چشمتون هم زد به فضا عادت نمیکنه و تکراری نمیشه.

منبع: شایا نیوز




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3wg752

اخبار داغ