استایل با شلوار لینن مام استایل | پوشیدن شلوار لینن مام | ست کردن شلوار لینن مام استایل

شلوار لینن مام استایل رو با چی ست کنم؟! + عکس

استایل با شلوار لینن مام استایل، به خاطر خاصیت پارچه لینن که سبک، راحت و خنک هست، برای تابستان گزینه ایده آلی به نظر می رسه!
شلوار لینن مام استایل رو با چی ست کنم؟! + عکس

در میان مدل های متنوع از جنس پارچه های متفاوت از شلوار زنانه که در دنیای مد و پوشاک جای گرفته اند، یکی از کاربردی ترین مدل های آن ها، شلوار لینن مام استایل می باشد. اصول استایل با شلوار لینن مام استایل، به دلیل هماهنگی جذابی که این مدل شلوار زنانه با دیگر آیتم ها دارد، چندان هم دردسر ساز نیست. ایده های استایل با شلوار لینن مام استایل را بلدید؟! در ادامه این بخش از سبک زندگی ایده های استایل با شلوار لینن مام استایل را به شما آموزش می دهیم!

مانتو کتی، عضوی جداناشدنی از شلوار لینن مام استایل

برای ست کردن شلوار لینن مام استایل، یکی از بهترین گزینه ها، مانتو کتی هایی از همان جنس پارچه می باشند. این نوع از مانتو ها به دلیل قد کوتاهی که دارند و به خاطر نوع برشی که از آن برخوردار شده اند، ایستایی جذابی در تن ایجاد می کنند و گزینه هایی ایده برای موقعیت های رسمی و نیمه رسمی به شمار می آیند.

ست کردن شلوار لینن مام استایل

 

برای کامل کردن این سبک استایل و این ست زنانه، استفاده از کفش کتانی، لوفر، کالج و کفش های تخت، بیش تر توصیه می شود. اگر از مانتو کتی های طرح دار استفاده می کنید، سعی کنید شلوار لینن را به صورت تک رنگ و بدون طرح و نقش به تن نمایید.

شلوار لینن مام استایل را با شومیز مانتویی ست کنید

در صورتی که در حال آماده شدن برای یک موقعیت نیمه رسمی و یا صمیمی و دوستانه هستید، سریعا یک مانتو شومیزی از کمد بیرون بیاورید و با شلوار لینن مام استایل خود ست کنید.

ست کردن شلوار لینن مام استایل

بیشتر بخوانید: شیک ترین استایل های تابستانی با دامن بلند

این سبک از مانتو ها نیز ترکیب جذابی را در استایل ایجاد خواهند کرد که تیپ شما را خیره کننده تر خواهند کرد. اگر به ساخت استایل کژوال علاقه دارید، پیشنهاد می دهیم دکمه های مانتو شومیزی خود را باز بگذارید و برای رعایت تعادل استایل، یک بادی زیر آن به تن کنید.

مانتو جلو بسته بپوشید و به دیگر آیتم ها فکر نکنید

از آن جایی که مدل برش و دوخت شلوار لینن مام استایل، به گونه ای می باشد که به راحتی با مدل های مختلفی از مانتو هماهنگ می شود، بهتر است به جای این که آیتم های متعدد فکر کنید، یک مانتو جلو بسته در قالب پالت رنگی استایل خود را از کمد بیرون بیاورید و آن را با شلوار لینن مام استایل ست کنید.

ست کردن شلوار لینن مام استایل

 

اگر مدل مانتو جلو بسته تابستانی شما گشاد و آزاد است، بهتر است از آیتم هایی که با دیدن آن ها احساس راحتی ایجاد می شود، برای کامل کردن این استایل استفاده کنید. به طور مثال انواع صندل های تخت بند دار و بدون بند، کالج ها، لوفر ها و… بهترین گزینه ها برای تکمیل کردن این استایل محسوب می شوند. برای زیر مانتو پوشیدن تیشرت یا یک کراپ را نیز توصیه می کنیم.

بیشتر بخوانید: استایل دخترانه با پارچه لینن گلدار

حوصله ندارید؟ ست بپوشید

برخی از خانم ها در زمان پوشیدن لباس و آماده شدن برای حضور پیدا کردن در موقعیت های مختلف، چندان حوصله بررسی آیتم های مختلف را ندارند. از این رو، هر آن چیزی که به نظرشان درست می آید را بدون در نظر گرفتن پالت رنگی، سبک استایل و یا حتی رعایت اصول ساخت یک استایل، در کنار هم ترکیب می کنند.

حال اگر چندان حوصله دردسر های ترکیب آیتم ها مختلف را برای استایل خود ندارید، پیشنهاد می دهیم از ست های کت و شلوار لینن مام استایل، مانتو بلند و شلوار لینن مام استایل، مانتو تابستانی و شلوار لینن مام استایل و… استفاده کنید.

ست کردن شلوار لینن مام استایل

 

ست ها نیز جزو لباس های کاربردی به شمار می آیند که دیگر دغدغه ست کردن مانتو با شلوار را از بین می برند و به بهترین شکل ممکن تیپ شما را برای موقعیت های متفاوت آماده می کنند.

منبع: سنسی شاپ 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3wolyx

اخبار داغ