قوانین خوشتیپ بودن | نکات خوش استایل بودن

این 3 تا قانون رو رعایت کنی، گونی هم بپوشی بهت میاد!

یه سری قانون خوشتیپ شدن هست که به طور حتم با رعایت کردن اون ها خوش استایل خواهید شد که در این مقاله چندتا از اونارو بهتون خواهیم گفت، پس در ادامه با ما همراه باشید.
این 3 تا قانون رو رعایت کنی، گونی هم بپوشی بهت میاد!

نکات خوش استایل بودن رو اگه رعایت نکنی گرون ترین برند ها رو هم اگه بپوشی یه آدم بی کلاسی. ولی اگه نکات خوش استایل بودن رو رعایت کنی با ساده ترین لباس ها هم خوش پوش و جذاب به نظر می رسی. پس با سبک زندگی همراه باش تا نکات خوش استایل بودن رو بهت توضیح بدم.

ست کردن اکسسوری ها رو جدی بگیرید

یه سری چیزها هستن در استایل که شاید ریز و جزئی باشن ولی میتونن یه تاثیر فوق العاده داشته باشن که اکسسوری ها از این دسته از وسایل بشمار میان و خب خیلی ها طوری به اون ها عادت کردن که در صورتی که بدون اون ها بیرون برن مدام احساس میکنن که یه چیزی کم هست و حس بدی دارن و در این بین شاید حتی براتون جالب باشه که بدونید هر فصلی برای خودش اکسسوری های مخصوصش رو داره مثلا در تابستان کلاه های لبه دار اکسسوری بشمار میان و در زمستان کلاه های پشمی و... .

پس این موضوع کاملا واضح هست که اکسسوری های شما میتونن روی استایلتون تاثیر بینظیری داشته باشن و شما رو حسابی شیک پوش جلوه بدن پس به هیچ وجه نباید اون ها رو بی اهمیت بدونید و برعکس باید برای زیباتر به نظر رسیدن تیپ خودتون از اون ها به خوبی استفاده کنید و در راستای ست بودن اون ها با هم و با سایر آیتم های موجود در استایلتون تلاش کنید مثلا در صورتی که استایلتون خلوت هست با اکسسوری ها به اون جلوه ببخشید و شلوغ ترش کنید تا شکیل تر بشه.

دقت کنید که بیشتر از سه تا رنگ توی استایلتون نباشه

اگر دقت کرده باشید رنگ ها در هر زمینه ای برای ما مهم هستن مثلا شما در صورتی که بخواهید لاک بزنید و برای ترمیم ناخن هاتون به سراغ ناخنکارتون برید یه دغدغه ی مهمتون این هست که حالا لاک چه رنگی بزنم تا با استایلم هماهنگی داشته باشه و به دستم و رنگ پوستم بیاد و خب همه ی این موضوع به این دلیل هست که رنگ ها میتونن ناخودآگاه روی ما تاثیر بذارن مثلا در صورتی که ما اضافه وزن داشته باشیم و به سراغ استفاده از رنگ های خیلی روشن در استایلمون بریم حس خواهیم کرد که چاق تر دیده میشیم در حالی که رنگ های تیره میتونن کاملا برعکس این موضوع عمل کنن پس نباید قدرت رنگ ها رو دست کم گرفت.

اما در این بین یه موضوعی که خیلی مهم هست وجود تناسب بین رنگ هاییه که ما در استایلمون استفاده کردیم پس نباید در این زمینه تیپ خودمون رو شنبه و یکشنبه کنیم و هر آیتم رو یه رنگ انتخاب کنیم باید برای داشتن انسجام و هماهنگی بین آیتم ها نهایتا از سه رنگ که با هم ست هستن در استایل استفاده کنیم تا با دیدنشون چشم خسته نشه.

استایل مونوکروم با یه رنگ تضاد برای وقتایی که نمیدونی چی بپوشی جوابه

در ابتدای مقاله گفتیم که بهتره سبک های استایل رو بشناسید و بدونید که هر کدوم چه ویژگی هایی دارن و آیا به شما میان یا نه که خب در این بین استایل مونوکروم هم اسم بردیم که همون استایل تک رنگ هست و شما باید برای داشتن این سبک یه رنگ واحد رو در استایلتون استفاده کنید که البته میتونید از طیف های مختلف اون رنگ استفاده کنید مثلا آبی آسمونی رو با آبی درباری در استایل داشته باشید حالا این وسط یه قانون که بی شک شما رو خوشتیپپ خواهد کرد استفاده از لباس های کاملا یه رنگ و زدن استایل مونوکروم هست که در این بین برای یکی از آیتم ها یه رنگ متضاد با رنگ اصلی رو انتخاب کرده باشید مثلا همه ی لباس هاتون مشکی باشه ولی روی اون ها یه کت سفید بپوشید.

منبع: شایا نیوز




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3womxr

اخبار داغ