لاستیک درب یخچال | نچسبیدن لاستیک درب یخچال | خراب شدن لاستیک درب یخچال

لاستیک درب یخچال خوب نمیچسبه؟! یه نایلون راه حلشه! + ویدیو

چسبندگی لاستیک درب یخچال با یک نایلون به حالت اولیه برمیگردد. در ادامه مطلب ویدیوی مربوطه را مشاهده کنید!
لاستیک درب یخچال خوب نمیچسبه؟! یه نایلون راه حلشه! + ویدیو

زمانی که شما میخواهید درب یخچال را ببندید ، گاهی اوقات به خوبی بسته نمیشود و اولین چیزی که به نظر شما میرسد این هست که حتما آهنربای لاستیک درب یخچال ضعیف شده است. حال بنظر شما چسبندگی لاستیک درب یخچال رو چطور مثل روز اول کنیم؟! در ادامه این بخش از سبک زندگی شمارو با ترفندی کاربردی برای چسبیدن لاستیک درب یخچال آشنا میکنیم! 

اگه فیلم براتون باز نمیشه، فیلترشکن رو خاموش کنید!

 روش های دیگر برای چسبیدن لاستیک درب یخچال 

1- استفاده از چسب مناسب برای لاستیک یخچال

برای چسباندن لاستیک درب یخچال، باید از چسب مناسب استفاده شود. برخی از چسب‌های مناسب برای لاستیک یخچال عبارتند از:

1- چسب سیلیکونی: این چسب به دلیل ویژگی‌های ضدآب و مقاومت در برابر دما، یکی از بهترین گزینه‌ها برای چسباندن لاستیک یخچال است.

2- چسب فوم پلی‌یورتان: این چسب یکی از قدرتمندترین چسب‌هایی است که برای چسباندن لاستیک یخچال و مهر و موم‌کردن آن به درب یخچال استفاده می‌شود.

3- چسب آکریلیک: این چسب دارای خواص بسیار خوبی برای چسباندن لاستیک یخچال به درب یخچال است و در برابر رطوبت و گرما مقاومت خوبی دارد.

در نهایت، برای جلوگیری از خشک شدن نوار درب یخچال و نچسبیدن لاستیک آن، باید از تمیز نگه‌داشتن درب یخچال و جلوگیری از ریختن آب بر روی نوار درب یخچال، استفاده کرد. همچنین، باید از نوار درب یخچال با کیفیت و مقاوم استفاده کرد و در صورت نیاز، بهتر است آن را تعویض کرد.

 

2- استفاده از روغن های مخصوص یا وازلین

اگر لاستیک درب یخچال شما خشک شده است، می‌توانید برای برطرف کردن این مشکل، از روغن مخصوص لاستیک یا وازلین استفاده کنید. مقداری از روغن یا وازلین را روی یک پارچه نرم بمالید و سپس آن را به آرامی روی لاستیک بکشید.

همچنین می‌توانید از یک روش خانگی ساده برای نرم کردن لاستیک درب یخچال استفاده کنید. برای این کار، یک کاسه آب گرم را روی درب یخچال قرار دهید و بگذارید به مدت 15 دقیقه بماند. سپس، لاستیک را با یک پارچه نرم خشک کنید.

 

اگر لاستیک درب یخچال شما نچسبد، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله:

1-خشک شدن لاستیک: یکی از دلایل اصلی نچسبیدن لاستیک درب یخچال، خشک شدن آن است. این امر می‌تواند به دلیل استفاده از مواد شوینده قوی یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید اتفاق بیفتد.

2- تغییر شکل لاستیک: در اثر استفاده طولانی‌مدت، لاستیک درب یخچال ممکن است تغییر شکل دهد و به خوبی به بدنه یخچال نچسبد.

3- پارگی لاستیک: اگر لاستیک درب یخچال پاره شود، دیگر نمی‌تواند به خوبی به بدنه یخچال بچسبد.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3wond4

اخبار داغ