مدل های آینه کنسول | شیک ترین انواع آینه کنسول | میز کنسول شیک و زیبا

قبل از اینکه جذاب ترین مدل های آینه کنسول رو بشناسی نرو خرید!

آینه کنسول ها به جذاب‌ تر شدن فضای خانه کمک می‌کنن. اینجا میخوایم به شما چند تا عکس از قشنگ ترین مدل های آینه کنسول را نشون بدیم!
قبل از اینکه جذاب ترین مدل های آینه کنسول رو بشناسی نرو خرید!

قبل از خرید بهتر است با انواع مدل های آینه کنسول آشنا شوید و بعد اقدام به تهیه آن بکنید. تنوع طرح و مدل های آینه کنسول بسیار زیاد است به طوری‌ که به‌ راحتی می‌توانید از هر مدلی که مد نظرتان بود متناسب با فضای خانه خود استفاده کنید. در ادامه این بخش از سبک زندگی با زیباترین مدل های آینه کنسول همراه ما باشید.

1. آینه کنسول مدرن و شیک

اگر فضای خانه شما سبکی مدرن دارد، پس بهترین انتخاب می‌تواند آینه کنسول مدرن باشدکه دارای ساختاری ساده و مینیمال است و معمولا به رنگ‌های سفید و فانتزی ساخته می‌شود. آینه و کنسول جدید و شیک مدرن، در فضای مناسب به شما کمک می‌کند تا جذابیت‌های بصری در دکوراسیون را افزایش دهید. وجود آینه می‌تواند فضا را بزرگتر و مناسب‌تر نشان دهد. پس اگر طرفدار دیزاین شیک و خاص هستید، حتما از آینه و کنسول مدرن استفاده کنید و لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: مدل آینه دیواری سنتی برای چیدمان خونه کلاسیک + عکس

 

2. آینه کنسول جدید سلطنتی شیک

اگر در فضای خانه، از مبلمانی سلطنتی و استیل استفاده می‌کنید، آینه کنسول‌ های کلاسیک و لوکس مناسب شماست. در این نوع از آینه کنسول ها، رنگ‌های طلایی و قهوه‌ای به همراه طراحی‌هایی با جزئیات بسیار به کار رفته‌است. معمولا جنس به کار رفته برای ساخت آینه کنسول جدید سلطنتی، برنج و برنز است. هرچند آینه و کنسول جدید چوبی با منبت و هنر زیاد نیز، می‌تواند به عنوان یک آینه و کنسول جدید چوبی سلطنتی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

3. آینه کنسول سنتی

معمولا آینه کنسول‌ های سنتی، ساخته شده از چوب طبیعی به همراه نقوشی خاص و سنتی هستند. در آینه و کنسول جدید چوبی سنتی، هنرمند با کشیدن شکل‌های مختلف سنتی بر روی چوب، ظاهری شیک و خاص برای آن ایجاد می‌کند. هنر بخش مهمی از پروسه طراحی آینه و کنسول جدید چوبی سنتی را تشکیل داده است. معمولا آینه کنسول سنتی با طرح و نقشی اصیل تولید می‌شوند.

4. آینه و کنسول اسپرت

آینه و کنسول اسپرت می تواند به ایجاد دکوراسیونی مدرن و شیک کمک کند. آینه های اسپرت معمولاً دارای خطوط تمیز و هندسی هستند و در اشکال مختلف مانند مربع، مستطیل، دایره یا بیضی یافت می شوند. کنسول های اسپرت نیز معمولاً دارای طراحی مینیمال هستند و از موادی مانند فلز، شیشه یا چوب ساخته می شوند.

5. آینه کنسول چوبی

آینه و کنسول چوبی یک ترکیب کلاسیک و شیک است که در بسیاری از خانه ها یافت می شود. آینه ها می توانند فضا را روشن تر و بزرگتر نشان دهند، در حالی که کنسول ها می توانند به عنوان میز پذیرایی، میز تلفن یا مکانی برای نمایش آثار هنری یا سایر وسایل دکوری استفاده شوند.

آینه و کنسول چوبی می تواند در سبک های مختلف طراحی شود. برخی از سبک های محبوب عبارتند از:

  • مدرن
  • کلاسیک
  • روستیک

منبع: بساز و بچین 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3wz6r3

اخبار داغ