مدل کفش | کفش های مورد نیاز خانم ها | انواع مدل های کفش

هر خانم خوش سلیقه، این کفش ها رو تو کمدش داره!

خیلی از خانم ها برای هر موقعیت دنبال کفش مناسب هستن. پس بهتره مدل کفش های مورد نیاز هر خانمی رو بشناسین و تهیه کنین تا موقعی که میخواین جایی برین کارتون راحت تر باشه!
هر خانم خوش سلیقه، این کفش ها رو تو کمدش داره!

هیچ چیز مثل یه مدل کفش خوب نمی تونه ظاهر و استایل شما رو تغییر بده، اما این که برای هر لباسی و تیپی، یه مدل کفش جداگونه تهیه بشه، امکان پذیر نیست. از این رو بهتره که با 9 تا از مدل کفش هایی که هر خانمی باید داشته باشه آشنا بشین!

بیشتر بخوانید: 5 وسیله ضروری در کمد لباس همه ی خانم های شیک پوش!

۱- اسنیکر سفید

هر موقعیت ورزشی یا کژوالی که پیش بیاید، اسنیکرها به کارتان می‌آیند. دلیل اینکه داشتن اسنیکر سفید را توصیه می‌کنیم، استایلیش بودن آن به تنهایی و در کنار هر سبک پوششی است. اسنیکر سفید را می توانید با همه لباس ها از شلوار جین مام استایل یا اسکینی گرفته تا شلوار پارچه ای و دامن و… ست کنید.

2- کفش لوفر

کفش لوفر یکی از شیک ترین و راحت ترین مدل های کفش است که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد. این نوع کفش ها که بدون پاشنه و بند و سگک می باشند، با اکثر لباس ها ست می شوند و مناسب همه فصول سال می باشند. برای پیاده روی در فصل تابستان می توانید این کفش های راحت و کاربردی را به پا کنید.

این کفش ها را می توانید به راحتی در موقعیت های رسمی و غیر رسمی بپوشید زیرا این مدل کفش ها هم می توانند رسمی جلوه کنند هم غیر رسمی و کژوال. کفش های اسپرت با پاشنه تخت برای استفاده در محل کار، محیط دانشگاه و موقعیت هایی از این قبیل نیز بسیار مناسب هستند.

۳- صندل‌ های تابستانی

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استایل تابستانه شما صندل تخت است. یک جفت صندل شیک را بر اساس رنگ غالب لباس‌هایتان انتخاب کنید. این صندل‌ها را هم در منزل و هم در تابستان و خارج از منزل می‌توانید بپوشید و روی پاشنه مد بچرخید.

4- کفش پاشنه بلند

یکی از کفش هایی که خانم ها باید در کمد خود داشته باشند، کفش پاشنه بلند است که گزینه مناسبی برای مجالس و مهمانی هاست. کفش پاشنه بلند برای خانم ها در سنین مختلف مناسب است و هر خانم به یک جفت از آن ها نیاز دارد

اگر می خواهید در مجالس عروسی و... قد بلندتر دیده شوید، این نوع کفش را بپوشید اما باید بدانید پوشیدن کفش پاشنه بلند به مدت طولانی باعث بروز عوارضی در بدنتان می شود.

کفش پاشنه بلند جلو بسته دارای شکلی کلاسیک بوده و بسیار کاربردی هستند و می توان آن را با لباس های مختلفی ست کرده و در مجالس متعددی از آن استفاده کرد، مخصوصا اگر یک کفش پاشنه بلند مشکی انتخاب کنید.

۵- پاشنه بلند مشکی

کفش پاشنه بلند مشکی برای خانم ها در سنین مختلف مناسب است و هر خانم به یک جفت از آن ها نیاز دارد.

۶- کتانی

کتانی ها را همه دوست دارند خانم ها هم به یک جفت از آن ها نیاز دارند تا با تیپ اسپرت شان ست کنند یا زمانی که میخواهند ورزش و پیاده روی کنند از آن استفاده کنند.

۷- نیم بوت

نیم بوت هم جز  کفش های ضروری برای خانم ها است که میتواند استایلشان را متفاوت نشان دهد. این کفش ها تا روی قوزک یا مچ پا را می‌پوشانند و در دو نوع با پاشنه و بدون پاشنه موجود هستند. این مدل‌ها هیچ وقت از مد نمی‌افتند و نیاز شما به خرید چند باره کفش و صرف هزینه را از بین خواهند برد.

۸- بوت‌ بلند

علاوه بر نیم بوت، به یک جفت بوت بلند بدون پاشنه یا با کمترین میزان پاشنه هم نیاز خواهید داشت. این بوت برای روزهای برفی و بارانی ایده‌آل است.

9- کفش های پاشنه سه سانتی و لژدار

کفش هایی که پاشنه خیلی بلندی دارند تنها مناسب مجالس هستند. اگر شما دوست ندارید کتانی یا کفش بدون پاشنه بپوشید، حتما به یک کفش پاشنه سه سانتی نیاز دارید. کفش های پاشنه سه سانتی، کفش های شیک و رسمی هستند که می توانید آنها را در اکثر موقعیت ها بپوشید.

کفش های لژدار یا پاشنه ضخیم به خاطر فرم پاشنه شان راحت هستند و راه رفتن با آنها چندان مشکل نیست. به همین خاطر بسیاری از خانم ها دوست دارند این مدل کفش ها را داشته باشند.

منبع: نمناک 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3z5ba3

اخبار داغ