استایل با دامن پلیسه | ست دامن پلیسه با بلوز | ست دامن پلیسه با شومیز

دامن پلیسه رو با چی استایل کنم؟! | ایده های ست کردن دامن پلیسه

دامن‌ های پلیسه با وجود سادگی شان می توانند باعث جذابیت و شیک تر شدن استایل شما شوند. پس ایده های استایل با دامن پلیسه را یاد بگیرید!
دامن پلیسه رو با چی استایل کنم؟! | ایده های ست کردن دامن پلیسه

دلایل مختلفی برای محبوبیت پلیسه‌ ها وجود دارد. چند سالی است که مانند دهه‌ های قبل (اواخر ۶۰ و ۷۰)، دوباره پلیسه‌ ها روی کار آمده‌ اند و حسابی طرفدار دارند. پس بهتر است ایده های استایل با دامن پلیسه را یاد بگیریم. دامن‌ های پلیسه از انواع لباس‌ هایی هستند که هم روی تن همه خوب می‌ نشینند و هم تنوع ست‌ کردنشان در استایل زیاد است. ایده های استایل با دامن پلیسه به چه صورت است؟! در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با ایده های استایل با دامن پلیسه آشنا می کنیم!

دامن پلیسه به همراه کت چرمی

دامن پلیسه با کت چرمی

کت‌های چرمی لباس‌های کلاسیکی هستند که همیشه کاربرد دارند. سالیان سال است که همچنان پرطرفدار و جذاب‌اند و می‌توانند استایل‌های متنوعی برایتان رقم بزنند. دامن پلیسه هم در کنار کت چرم جذاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تو قرار عاشقانه چی بپوشیم؟ + عکس

اگر دامن پلیسه‌تان بلند باشد، امکان استفاده از این استایل را در خیابان هم خواهید داشت؛ هم بهار و هم پاییز. برای اینکه کشیده‌تر و قدبلندتر نشان داده شوید می‌توانید به سراغ تیپی مونوکروم بروید؛ برای مثال، کت چرمی مشکی با دامن و تاپی به همین رنگ. جذاب می‌شود، نه؟

ست کردن دامن پلیسه با کت جین

یکی دیگر از انتخاب‌های جذاب و مناسب برای ست کردن دامن پلیسه کت جین است. کت‌های جین هم از آن لباس‌های کاربردی هستند که داشتنشان دستتان را در طراحی استایل باز می‌گذارد.

کت جین را با دامنی بلند بپوشید و یک استایل خیابانی مناسب دیگر داشته باشید. دامن بلند با پلیسه‌های ریز و کت جین کوتاه، شما را کشیده‌تر و بلندتر نشان می‌دهند. اهل امتحان‌کردن این استایل هستید؟

شومیز سفید و دامن پلیسه

پیراهن دکمه‌دار سفید هم از واجبات است. استایل‌های بسیار متنوعی با وجود آن چشمگیر و دیدنی می‌شوند. ترکیب دامن پلیسه و این شومیز هم بسیار جالب از کار درمی‌آید. چرا؟ چون ضمن هماهنگی میان این دو، با تعویض کفش‌ها می‌توانید وارد مرزهای استایل‌های مختلفی شوید.

اگر یک‌جفت کتانی با شومیز و دامنتان بپوشید، استایلی اسپورت و راحت پیدا خواهید کرد. پوشیدن ترکیب مذکور با کفشی پاشنه‌دار هم می‌تواند تیپتان را رسمی و کلاسیک کند. هر کفش و اکسسوری که به تیپتان اضافه شود، استایل جدیدی برایتان رقم می‌زند. جذاب نیست؟

بیشتر بخوانید: دامن شلواری رو با چی ست کنم؟!

پوشیدن پلیسه با تی‌شرت طرحدار

طرفداران استایل‌های نیمه‌رسمی و اسپورت از این پیشنهاد خوششان می‌آید، نه؟ شاید عادت کرده‌اید که تی‌شرت‌های طرحدار را با شلوار و شلوارک جین یا دست‌کم دامن‌های مینی و کوتاه ست کنید. باید قبول کنید که پوشیدن پلیسه با تی‌شرتی طرحدار هم جذاب از کار درمی‌آید.

فرقی نمی‌کند که دامنتان کوتاه است یا بلند؛ در هر صورت، چنین ترکیبی متناسب خواهد بود. البته سطح اسپورت‌بودن دامن پلیسه بلند با تی‌شرت کمی کمتر از مواردی است که گفتیم. در این استایل هم کفش‌ها مهم‌اند و سمت‌وسوی تیپتان به سمت رسمی/نیمه‌رسمی یا اسپورت‌شدن را مشخص می‌کنند؛ پس حواستان باشد.

کت و دامن پلیسه

کت و دامن پلیسه هم انتخاب متنوعی است؛ دستتان در پوشیدن انواع کت با دامن باز است. تقریبا تمام مدل‌های کت با دامن پلیسه همخوانی و جذابیت دارند. اگر کتی بلند و از جنس و طرح دامن بپوشید که استایل رسمی و مرتبی هم خواهید داشت.

بلوز مجلسی و دامن پلیسه

تا اینجا از استایل‌هایی با دامن پلیسه گفتیم که قابل‌پوشیدن در موقعیت‌های غیررسمی هم بودند. اما می‌خواهیم یکی از زیباترین استایل‌های رسمی را با این دامن به شما پیشنهاد بدهیم. دامن پلیسه بلند یا کوتاهتان را با بلوزی رسمی بپوشید.

بلوزتان را از جنس حریر، گیپور یا پارچه‌های مجلسی دیگر انتخاب کنید. رنگش هم باید هماهنگ با پوست و رنگ دامنتان باشد. این استایل رسمی برای انواع مهمانی‌ها مناسب است؛ مهمانی عصر، شب و … . با اکسسوری‌ها و کفش‌های پاشنه‌دار هم می‌توانید استایل رسمی‌تان با پلیسه را چشمگیرتر کنید.

همراهی دامن با کمربند

دامن پلیسه با کمربند

اگر دوست دارید که تیپ خاصی با دامن پلیسه‌تان داشته باشید، از کمربند غافل نشوید. فرقی نمی‌کند که دامنتان کوتاه است یا بلند و چه نوع لباسی را برای بخش بالاتنه انتخاب می‌کنید، در هر حال کمربندها می‌توانند استایلتان را درخشان کنند.بنا به اندام و مدل بلوز یا شومیزتان، کمربندی باریک یا پهن انتخاب کنید. حتی اگر پلیور یا تی‌شرت هم با دامن ست می‌کنید، باز هم کمربندبستن فکر خوبی است. استایلتان با وجود کمربند می‌تواند شیک‌تر و خاص‌تر شود.

بیشتر بخوانید: شیک ترین استایل های تابستانی با دامن بلند

دامن پلیسه بلند با چی ست میشه

دامن پلیسه بلند را می توانید بهمراه جوراب شلواری و کتانی و بوت ست کنید. اما توجه داشته باشید که دامن شما زیاد پف دار نباشد و جنس سبکی داشته باشد.

دامن پلیسه بلند همچنین بهمراه کاپشن چرم کوتاه و بوت چرم ترکیب بسیار خوبی می شود.

کت لی هم گزینه مناسبی برای ست کردن دامن پلیسه بلند و پرچین، بویژه برای افراد لاغر اندام و قد بلند می باشد. 

دامن پلیسه رو با چه بلوزی بپوشم؟

اینکه دامن پلیسه را بهمراه چه بلوزی بپوشید خیلی مهم است. اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید، علاوه بر اینکه استایلتان را خراب می کنید، زیبایی دامن پلیسه خود را نیز سوال می برید.

 
  • اگر دامن پلیسه شما طرحدار است، بهتر است بلوز شما ساده باشد و از رنگ هایی که در دامن شما موجود است استفاده شود.
  • اگر دامن پلیسه ساده دارید، از شومیز کوتاه ساده استفاده کنید. برای دورهمی های دوستانه می توانید دامن پلیسه ساده خود را با بلوز ساده رنگ متضاد آن بپوشید. مانند دامن پلیسه سرمه ای با شومیز قرمز.
  • دامن های پلیسه در نوع براق هم وجود دارند که می توانید آنها را بهمراه شومیز مجلسی و کفش پاشنه بلند بپوشید.
  • برای ست کردن دامن پلیسه گلدار از رنگ هایی که برای گل های دامن استفاده شده، برای انتخاب رنگ بلوز الهام بگیرید.
  • می توانید دامن پلیسه را بهمراه یک بلوز بافت کمی آزاد بپوشید.

چند نکته برای ست کردن دامن پلیسه

  • هیچ گاه بهمراه دامن پلیسه، بلوز بلند نپوشید.
  • از پوشیدن دامن پلیسه بهمراه سایر لباس های پلیسه خودداری نمایید.
  • افرادی که اضافه وزن دارند، بهتر است دامن پلیسه را برای استایل خود انتخاب نکنند.

منبع: منومد




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3z9pga

اخبار داغ