تمیز کردن کاشی | تمیز کردن سرامیک | برق انداختن کاشی و سرامیک | لکه گیری کاشی | تمیز کردن کف خانه

به جای مواد شیمیایی، با مواد طبیعی کاشی و سرامیک را تمیز کن!

برای تمیز کردن کاشی و سرامیک خانه افراد زیادی ترجیح می دهند که از مواد طبیعی استفاده کنند. با ما همراه باشید تا چند راهکار ساده را معرفی کنیم.
به جای مواد شیمیایی، با مواد طبیعی کاشی و سرامیک را تمیز کن!

استفاده از مواد شوینده شیمیایی برای تمیز کردن کاشی و سرامیک و آسیب های فراوانی که برای افراد داشته، سبب شده است که بسیاری از مردم به استفاده از مواد طبیعی برای تمیز کردن کاشی و سرامیک روی آورند. در ادامه راه های مختلفی را آموزش خواهیم داد که می توانید در خانه و برای تمیز کردن کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید.

تمیز کردن کاشی و سرامیک خانه با مواد طبیعی

مواد شوینده شیمیایی که برای تمیزکاری منزل استفاده می شوند جدا از هزینه به مرور زمان آسیب های جدی به سلامت افراد وارد میکنند. روش های خانگی و ساده ای که می توانید با مواد در دسترس برای پاک کردن سطوح، کف و سرامیک استفاده کنید عبارتند از: 

استفاده از لیمو ترش و سرکه

یکی از راه های آسان برای از بین بردن جرم و مواد آهکی، استفاده از سرکه و لیمو ترش است که پاک کننده های شیمیایی از پس تمیز کردن آنها بر نمی آیند. سرکه و لیمو ترش به دلیل اسیدی بودن این جرم ها را به خوبی در خود حل کرده و سبب درخشندگی سرامیک ها میشوند.

استفاده از نوشابه

نوشابه برای پاک کردن سطوح سرامیکی و دستشویی ها مانند یک معجزه عمل میکند. تمیز کردن قابلمه سوخته، تمیز کردن شیشه و کندن آدامس از روی سطوح مختلف با نوشابه امکان پذیر است.

جوش شیرین

جوش شیرین یک لکه بر بسیار قوی است که جرم موجود بر روی سطوح مختلف را به خوبی پاک میکند. این ماده به دلیل خاصیت اسیدی که دارد همراه مواد آهکی و جرم ها واکنش داده و آنها را در خود حل میکند.

جوش شیرین، سرکه و آمونیاک

این ترکیب به راحتی لکه های روی سرامیک و جرم های بین درز ها را از بین میبرد و باعث درخشندگی سطوح می شود.

الکل و مایع ظرفشویی

این ترکیب به سبب قلیایی بودن حتی برای سطوح گرانیتی نیز مناسب است. اما توجه داشته باشید هنگام کار با الکل بهتر است حتما از ماسک استفاده کنید.

منبع: مجله تصویر زندگی

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3zdan2

اخبار داغ