جدیدترین مدل های شال | مدل های شال ترند | مدل های شال 1403

امسال این مدل شال ها رو بگیر؛ ترند شدن! + عکس

شال و روسری تاثیر زیادی تو استایل شما داره، تو این مطلب، انواع مدل شال ترند امسال رو با هم بررسی می کنیم.
امسال این مدل شال ها رو بگیر؛ ترند شدن! + عکس

مدل شال ترند امسال را می شناسید؟! امسال نیز با فرا رسیدن سال نو، شال و روسری ترند مورد توجه قرار می گیرد، شال و روسری از اکسسوری همه کاره هستند که می‌ توان آن‌ ها را به روش‌ ها و مدل های مختلف برای جذابیت استایل و زیبایی دو چندان آن پوشید. ما در این مطلب از سبک زندگی قصد داریم مدل شال ترند 1403 را بررسی کنیم. اگر شما هم به مد و زیبایی علاقه دارید و دنبال مدل شال ترند امسال هستید، این مطلب را از دست ندهید.

شال ساده همیشه یه انتخاب شیکه

در هر دوره ای یه سری از چیزها برای خودشون مد میشن که خب بعضی ها در این بین سوار موج مد میشن و باهاش همراه و بعضی ها هم ترجیح میدن که بعضی وقت ها به مد دست دوستی بدن و یه عده هم که اصلا از اون دسته از افرادن که میگن آسوده منم که خر ندارم و بیخیال این چیزا هستن که خب بد هم نیست هر کسی یه جوریه و در این بین یه سری آیتم ها وجود داره که همه پسنده و هر کسی میتونه به سراغشون بره و فرقی نمیکنه که توی کدوم یک از این دسته ها قرار داشته باشه که شال ساده یکی از این آیتم هاست که همیشه و همیشه روی مد بوده و هست و خواهد بود.

فقط در این بین شاید جنس شال ها ی ساده فرق کنه که خب اون رو باید با توجه به استایل کلی و باقی آیتم هایی که استفاده کردید تعیین کنید ولی مثلا شال های ساده ی حریر برای مراسم های مهم و خاص میتونه خوب باشه در حالی که شال های نخی و رنگی میتونه با استایل های خیابانی و روزمره ی شما حسابی مچ بشه.

شال های طرح دار برای خانوم هایی که نقطه ی کانونی میخوان تو استایل 

یه زمانی مد شده بود کیف و کفش و شال طرح دار بودن و با هم ست که خدا رو شکر از اون دوران گذر کردیم چون همیشه که قرار نیست مدها خوب باشن بعضیاشون هستن که خیلی عجیبن مثلا این مد باعث میشد که استایل شما ارزون و بی کلاس جلوه کنه حتی با وجوده این که این ست ها گرون هم بودن پس همیشه هم گرون بودن به معنای شیک بودن نیست و خب کم کم کیف و کفش طرح  دار رفتن مرخصی ولی شال طرح دار همچنان روی مد هست و موندگار چرا که اصالت داشت و از اول اینطوری بوده.

حالا امسال هم بین شال های طرح دار اونایی که طرح های مینیمال دارن اومدن روی مد و خبری از شلوغی زیاد در اون ها نیست چرا که مانتوهای سوزن دوزی که امسال مد شدن خودشون به اندازه ی کافی شلوغن ولی خب شما میتونید شال های طرح دار رو با مانتوی ساده و عروسکی سر کنید و یه نقطه ی کانونی توی استایلتون ایجاد کنید که تمرکز رو میاره روی چهره ی شما.

بیشتر بخوانید: (ویدیو) 3 مدل بستن شال که عید امسال ترند شده!

شال های پلیسه دوباره سوار موج مد شدن

خب گفتیم که در راستای مد بهتره اون آیتم هایی رو دنبال کنید که همیشه روی مد هستن چون اینطوری دیگه لارم نیست که هر بار که از مد افتادن بندازیدشون دور و پولتون رو هدر بدید ولی خب در حد یه شال این موضوع عیبی نداره! چرا که این روزا دامن های پلیسه مد شدن و خب با توجه به اون ها شال های پلیسه هم دوباره اومدن روی مد که میتونید برای این هر چه بیشتر خوشتیپ دیده بشید به سراغ اون ها برید و باهاشون بدرخشید.

بیشتر بخوانید: (ویدیو) شالت رو به روش دخترهای جذاب هند ببند!

منبع: شایا نیوز 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3zenj3

اخبار داغ