قهوه برای رنگ کردن ابرو | رنگ ابرو با قهوه

عید نوروز، به جای رنگ های شیمیایی؛ با قهوه ابروهات رو رنگ کن! + آموزش

اگر استفاده از مواد شیمیایی برای رنگ کردن ابرو را دوست ندارید، زمان آن فرا رسیده باشد که یک روش کاملاً طبیعی را امتحان کنید. پس اینجا باشید تا روش رنگ کردن ابرو با قهوه را به شما یاد دهیم!
عید نوروز، به جای رنگ های شیمیایی؛ با قهوه ابروهات رو رنگ کن! + آموزش

رنگ کردن ابرو با قهوه یکی از بهترین روش هایی است که می توان جایگزین رنگ های شیمیایی کرد. رنگ کردن ابرو با قهوه باعث تقویت ابروها نیز می شود و زیبایی به ابروهایتان می بخشد. رنگ کردن ابرو با قهوه کار ساده ایست اما مراحل مشخصی دارد که برای گرفتن نتیجه بهتر باید طبق مراحل جلو بروید. در ادامه شما را با روش های رنگ کردن ابرو با قهوه آشنا می کنیم. 

روش اول رنگ زدن ابروها با قهوه

قهوه فاقد هر گونه مواد شیمیایی یا غیرطبیعی است و به موها درخشندگی و زیبایی بی نظیری می دهد. ابروها به سادگی توسط قهوه رنگ می گیرند.

در کاسه ای تمیز، دو قاشق قهوه و یک قاشق پودر کاکائو را ترکیب کرده و خوب هم بزنید، کاکائو برای روشن کردن ابرو بسیار مفید و کارامد است.

در این مرحله به اندازه ۲ قاشق روغن نارگیل به ترکیب اضافه می کنیم و مجددا هم می زنیم.

با افزودن عسل به این ترکیب، مطمئن باشید که این ترکیب کاملا روی پوست شما رنگ می گیرد و نتیجه ای رضایت بخش خواهید گرفت.

آن قدر ترکیب را هم بزنید تا خمیر مایع  کاملا یکدست، شود. بعد از خوب هم زدن، به ترکیبتان ۲ دقیقه استراحت دهید تا خوب با هم ترکیب شوند.

با استفاده از برس ابرو یا برس ریمل تمیز، ابروهایتان را به سمت بالا شانه کنید.

از یک قلم موی کوچک با سر نازک استفاده کنید. سعی کنید رنگ را در جهت تارهای ابرویتان بگذارید.

به مدت ۲۰ دقیقه صبر کنید و منتظر نتیجه دل خواهتان باشید، هر چه مدت زمان بیشتری به ابروهایتان زمان رنگ گرفتن دهید، رنگ ابروهایتان تیره تر می شود.

رنگ را با پنبه یا گوش پاک کن پاک کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش رنگ کردن مو با قهوه!

روش دوم رنگ کردن ابروها با قهوه 

شما می توانید در منزل با استفاده از قهوه و یا نسکافه، ابروهای خود را رنگ کنید. برای این کار، کمی قهوه را جوشانده و بگذارید تا سرد شود. سپس، کمی از آن را به ابروهای خود بزنید و ده تا پانزده دقیقه، قهوه را روی موهای ابرو ماساژ داده و پس ازده دقیقه آن را بشویید.

البته شما می توانید برای نتیجه بهتر، قهوه را با نسکافه و اکسیدان مخلوط کرده و رنگ روشن تری به ابروهای خود بدهید. توجه کنید که برای تیره تر کردن رنگ ابروها، باید مواد مورد نظر را زود پاک کنید.

منبع: تصویر زندگی




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3zowz4

اخبار داغ