کت جین | استایل با کت جین | ست کردن با کت جین

کت جین مردونه رو اینطوری ست کن تا دخترا نتونن چشم ازت بردارن!

با رسیدن پاییز و زمستان، کت جین جزو لباس‌ هایی است که طرفداران زیادی در بین آقایان دارد. در ادامه ایده های استایل با کت جین رو بهتون میگیم.
1402/10/13 10:45
استایل با کت جین

شما هم طرفدار استایل با کت جین هستید؟ کت جین  یک آیتم کاربردی و پر طرفدار در بین آقایان است که سال‌ هاست در چرخه‌ ی مد قرار دارد و هر سال در دنیای مد و فشن ترند می‌ شود. توجه کردن در انتخاب لباس و استایل با کت جین، به مردان کمک می‌ کند که خوش پوش تر و شیک‌ تر به نظر برسند؛ به همین دلیل در این مطلب از سبک زندگی به بررسی  بهترین ایده های استایل با کت جین می پردازیم.

 ترکیب کت جین و پیراهن مردانه

پیراهن مردانه هم یکی از آیتم‌های کلاسیک برای ترکیب با کت جین است. این استایل برای پاییز، بهار و اواخر زمستان بسیار کاربردی است و برای این که یک استایل لایه‌لایه جذاب داشته باشید می‌توانید یک تی‌شرت هم زیر پیراهن مردانه‌تان بپوشید و دکمه‌های پیراهنتان را باز بگذارید. در زمستان هم می‌توانید یک آیتم گرم‌تر مانند وست یا پلیور بافت روی پیراهن مردانه‌تان بپوشید. اگر دوست دارید استایلتان خاص‌تر باشد می‌توانید ترکیب دابل جین « double jean» را امتحان کنید و پیراهن مردانه‌ای که انتخاب می‌کنید هم از جنس پارچه‌ی جین باشد. شلوارهای جین و کتان بهترین آیتم‌ها برای ست شدن در این استایل کژوال مردانه هستند و انواع کفش‌های مردانه‌ی کژوال می‌توانند در این استایل مناسب باشند.

بیشتر بخوانید: با این 10 استایل تابستانی با کت جین در خیابان ها بدرخشید + عکس

ست اسپرت کت جین و شلوار کارگو

شلوار کارگو به دلیل ماهیت اسپرتی که دارد یکی از آیتم‌های مناسب برای ست کردن با کت‌های جین است. با توجه به این که شلوار کارگو استایلی اورسایز دارد بهتر است به سراغ یک کت جین اورسایز بروید و آن را همراه با هودی، سوییشرت و یا تی‌شرت در این استایل جذاب اسپرت ست کنید. کفش‌های کتانی بهترین گزینه برای تکمیل کردن این استایل اسپرت پاییزی و زمستانی هستند.

استایل اسپرت زمستانی با کت جین و هودی

ترکیب کت جین و هودی یکی از رایج‌ترین استایل‌های اسپرت زمستانی است. کت جین را می‌توانید با انواع هودی با رنگ‌های مختلف ست کنید. هودی اورسایز را بهتر است با کت جین اورسایز یا فیت ست کنید تا استایل جذاب‌تری داشته باشید. هودی جذب را هم با انواع کت جین جذب، اورسایز یا فیت ست کنید. انواع شلوارهای اسپرت مانند شلوارهای ورزشی و گرمکن، شلوار جین و شلوارهای کارگو در این ترکیب مناسبند و به عنوان اکسسوری زمستانه هم می‌توانید به سراغ کلاه‌های بافتنی اسپرت بروید. این استایل زمستانی اسپرت را می‌توانید با کفش کتانی و یا نیم‌بوت‌های اسپرت ست کنید.

منبع: دیجی کالا




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3zv6j2

اخبار داغ