غذاهای فوری با تخم مرغ | طرز تهیه انواع غذا با تخم مرغ | غذاهای تخم مرغی

فکر میکنن 2 ساعت زمان برده ولی 5 دقیقه ای آماده میشه! | طرز تهیه غذاهای فوری با تخم مرغ

شما هم فکر میکنید که تنها غذای سریعی که میشود با تخم مرغ درست کرد نیمرو است؟! در ادامه مطلب با ما باشید تا شمارو با چند غذای فوری با تخم مرغ آشنا کنیم!
فکر میکنن 2 ساعت زمان برده ولی 5 دقیقه ای آماده میشه! | طرز تهیه غذاهای فوری با تخم مرغ

 هزاران دستور پخت غذاهای فوری با تخم مرغ پیدا می‌شود که ممکن است شما از آن بی خبر باشید! معمولاً خوشمزه‌ترین غذاهای فوری با تخم مرغ غذاهایی هستند که با کمی خلاقیت آماده می‌شوند و مزه متفاوت‌تری دارند. در ادامه این بخش از سبک زندگی شمارو با دستور پخت غذاهای فوری با تخم مرغ آشنا میکنیم!

 

۱- رولت تخم مرغ و سبزیجات کره‌ای

«رولت تخم مرغ» یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای کره‌ای است که با سلیقه ما ایرانی‌ها نیز هماهنگی دارد. برای تهیه این رولت خوشمزه با تخم مرغ شما به موادی مثل تخم مرغ، نمک، فلفل، پنیر چدار یا پنیر پیتزا (پنیر موزارلا) و روغن سرخ کردنی یا روغن کنجد نیاز دارید. می‌توانید مواد تشکیل دهنده این رولت را به صورت آنلاین حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

برای تهیه این رولت ابتدا باید مایه رولت را آماده کنید. برای این کار تخم‌ مرغ‌ها را در یک ظرف بشکنید و با چنگال کاملاً به هم بزنید تا کف کند. نمک و فلفل را به اندازه دلخواه به آن اضافه کنید. هویج و پیازچه را ریز خرد کنید. از قسمت سبز پیازچه استفاده کنید. مواد را با هم مخلوط کنید.

سپس در یک تابه روغن مایع بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید. البته می‌توانید از روغن کنجد هم استفاده کنید. وقتی روغن به اندازه کافی داغ شد، مایه تخم مرغ را در ماهیتابه بریزید، به طوری که کل سطح تابه را بگیرد.

اجازه دهید تخم مرغ بپزد و سطح زیرین آن طلایی شود. برای خواندن ادامه طرز تهیه رولت تخم مرغ و سبزیجات کره‌ای می‌توانید روی لینک مقاله طرز تهیه رولت تخم مرغ کلیک کنید.

 

۲- طرز تهیه تخم مرغ اسکاتلندی

اگر به امتحان کردن غذاهای جدید و خاص علاقه داشته باشید، احتمالاً اسم «تخم مرغ اسکاتلندی» را نیز شنیده‌اید و یا طعم لذیذ این غذا را چشیده‌اید. تخم مرغ اسکاتلندی از غذاهای تخم مرغی فوق‌العاده جذاب است که هم ظاهر دلچسبی دارد و هم طعم آن بسیار لذیذ است.

برای تهیه این غذا شما به مواد مثل تخم مرغ، سوسیس، ژامبون، پودر پیاز، آویشن، انواع آرد مثل آرد سفید، آرد سوخاری و روغن سرخ کردنی نیاز دارید. می‌توانید این مواد را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش تهیه کنید.

در اولین مرحله از طرز تهیه تخم مرغ اسکاتلندی باید مقداری آب داخل یک قابلمه بریزید. سپس کمی نمک به آن اضافه کنید و ۴ تخم مرغ را داخل آن قرار دهید. اجازه دهید تخم مرغ‌ها برای حدود ۷ تا ۸ دقیقه در آب جوش پخته شوند.

سپس یک کاسه آب یخ در کنار دستتان قرار دهید. تخم مرغ‌ها را با کمک یک قاشق از داخل آب جوش بردارید و فوراً آن را داخل کاسه آب یخ قرار دهید. این کار موجب می‌شود تا پوست تخم مرغ‌ها راحت‌تر جدا شود. چند دقیقه صبر کنید و بعد از اینکه تخم مرغ‌ها به طور کامل خنک شدند، پوست آن‌ها را با احتیاط جدا کنید.

سپس سوسیس خرد شده، فلفل، ژامبون و ادویه‌های و سبزیجات را داخل مخلوط‌کن بریزید. مواد را خوب با هم ترکیب کنید تا حالتی خمیر مانند و یک دست به خود بگیرند. می‌توانید برای خواندن ادامه طرز تهیه تخم مرغ اسکاتلندی و تاریخچه جالب این غذای خوشمزه به مقاله طرز تهیه تخم مرغ اسکاتلندی مراجعه کنید.

 

۳- خوراک سیرابیج گیلانی

برگ سیر یکی از مفیدترین انواع سبزیجات است که در کنار تخم مرغ به یکی از سالم‌ترین و ساده‌ترین غذاهای گیلانی تبدیل می‌شود. پس اگر به دنبال یک غذای سریع و فوق‌العاده خوشمزه با تخم مرغ هستید، بهتر است سیرابیج گیلانی را امتحان کنید.

برای تهیه این غذا شما به برگ سیر تازه، روغن و زردچوبه نیاز دارید. برای شروع باید برگ سیرها را به خوبی بشویید و اجازه دهید کمی خشک شوند. سپس با استفاده از یک چاقو تیز برگ سیرها را به صورت یکنواخت و ریز به خوبی خرد کنید.

برخی افراد برگ سیر را بعد از خرد کردن می‌شویند. شما نیز می‌توانید ابتدا برگ سیرها را خرد کنید و سپس داخل یک آبکش بریزید و با فشار آب زیاد بشویید. حالا یک ماهیتابه را با شعله ملایم روی گاز قرار دهید و مقداری روغن در آن بریزید تا گرم شود.

بعد از داغ شدن روغن برگ سیرها را به ماهیتابه اضافه کنید و کمی تفت دهید. توجه داشته باشید که برگ سیرها نباید سرخ شوند، تنها لازم است با روغن تفت بخورند. سپس کمی زردچوبه و نمک و فلفل به برگ سیرها اضافه کنید و مواد را هم بزنید تا رنگ برگ سیرها با کمک زردچوبه کمی تغییر کند

۴- پیده اسفناج ترکیه‌ای

«پیده اسفناج» یکی از بهترین انواع غذای فوری و خوشمزه با تخم مرغ است که می‌توانید به سادگی آن را در خانه درست کنید. برای تهیه این غذا شما به مقداری اسفناج، پیاز، تخم مرغ، پنیر چدار و پنیر صبحانه از نوع فتا، کره، آرد گندم و خمیر مایه نیاز دارید. در صورت تمایل می‌توانید این مواد را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

در اولین مرحله از طرز تهیه پیده اسفناج باید آرد را الک کنید تا کاملاً نرم و یکدست شود. سپس به همراه نمک و مایه خمیر در یک ظرف مناسب بریزید. از آنجایی که آردها انواع مختلفی دارند، آب را به تدریج به آن اضافه کنید تا شل نشود.

با دست حدود ۵ دقیقه به خوبی ورز دهید تا حدی که به دستان‌تان نچسبد. اگر خمیر به دست می‌چسبد ۲ قاشق غذاخوری روغن اضافه کنید. خمیر را در ظرفی که از قبل چرب کرده‌اید بگذارید و روی ظرف را نایلون بکشید و بگذارید حدود ۱ ساعت بماند.

در این فاصله، حجم خمیر دو برابر می‌شود. برای خواندن ادامه طرز تهیه پیده اسفناج ترکیه‌ای می‌توانید به مقاله طرز تهیه پیده اسفناج مراجعه کنید.

۵- املت تن ماهی و تخم مرغ

برای درست کردن این غذا شما تنها به تن ماهی، تخم مرغ و مقداری روغن مایع نیاز دارید. می‌توانید تن ماهی را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش خریداری کنید. برای خواندن طرز تهیه املت تن ماهی و تخم مرغ می‌توانید روی لینک مقاله طرز تهیه املت تن ماهی و تخم مرغ کلیک کنید.

۶- املت قارچ و سبزیجات

«املت قارچ و سبزیجات» یکی از جذاب‌ترین غذاها در لیست طرز تهیه انواع غذا با تخم مرغ است که می‌توانید آن را به روش‌های متفاوتی آماده کنید. برای درست کردن املت قارچ و سبزیجات با اسفناج شما به موادی مثل تخم مرغ، پنیر پارمزان، پنیر چدار، فلفل قرمز، پودر سیر، جوز هندی، روغن زیتون، قارچ، فلفل دلمه‌ای، اسفناج و گوجه فرنگی تازه نیاز دارید می‌توانید این مواد را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش خریداری کنید.

برای تهیه این غذای چند دقیقه‌ای ساده ابتدا باید تخم مرغ را در یک کاسه کوچک خوب بزنید. پنیر پارمزان، پنیر چدار خرد شده، نمک، فلفل قرمز، پودر سیر، جوز هندی و فلفل سیاه را با هم مخلوط کنید.

مقداری روغن داخل ماهیتابه بریزید. سپس اجازه دهید روغن با حرارت متوسط داغ شود. سپس قارچ‌های خرد شده را همراه با پیازچه و فلفل دلمه خرد شده به ماهیتابه اضافه کنید. مواد را خوب هم بزنید تا نرم شوند. بهتر است حدود ۵ دقیقه سبزیجات را تفت دهید.

برای خواندن ادامه طرز تهیه املت قارچ و سبزیجات به چند روش مختلف می‌توانید روی لینک مقاله طرز تهیه املت قارچ و سبزیجات کلیک کنید.

7- مافین بیکن گوشت و تخم مرغ

در لیست طرز تهیه انواع غذا با تخم مرغ غذاهایی وجود دارند که هم ظاهر بسیار مدرن و جذابی دارند و هم مزه آن‌ها به طرز شگفت انگیزی لذیذ است. «مافین بیکن گوشت و تخم مرغ» یکی از انواع غذا با تخم مرغ و پیاز است که اتفاقاً بسیار سریع نیز آماده می‌شود.

برای تهیه این غذا شما به مقداری گوجه گیلاسی، پیاز قرمز، سبزیجات برگ سبز مثل اسفناج و جعفری، زرده تخم مرغ، بیکن گوساله، پنیر چدار رنده شده، شیر بادام و پودر سیر نیاز دارید. برای درست کردن مافین بیکن گوشت و تخم‌مرغ ابتدا باید فر را روی درجه ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد یا ۴۰۰ درجه فارنهایت تنظیم و روشن کنید تا گرم شود.

در یک کاسه بزرگ زرده تخم‌مرغ‌ها را از سفیده جدا کنید و با همزن دستی یا برقی هم بزنید. گوجه‌فرنگی گیلاسی، اسفناج یا جعفری و پیاز را بعد از شستن، ریز خرد کنید. تمام مواد خرد شده را به زرده‌های تخم‌مرغ اضافه کنید و خوب هم بزنید. می‌توانید ادامه طرز تهیه مافین بیکن گوشت و تخم مرغ را در مقاله طرز تهیه مافین بیکن و تخم مرغ مطالعه کنید.

8- املت اسپانیایی

اگر دوست دارید در لیست غذاهای تخم مرغی یک طعم متفاوت را تجربه کنید، پیشنهاد ما «املت اسپانیایی» است. این املت در اصل همان طرز تهیه «نیمرو با سیب زمینی» است که شکل هنرمندانه‌ای طبخ می‌شود.

برای تهیه این املت شما به سیب زمینی، پیاز، جعفری خرد شده و تخم مرغ نیاز دارید. می‌توانید این مواد را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش خریداری کنید. برای درست کردن این شام یا صبحانه با تخم مرغ ابتدا در یک ماهیتابه با سایز متوسط مقداری روغن را گرم کنید.

سپس سیب زمینی‌های ریز خرد شده را سرخ کنید تا برشته شوند. پیازهای نگینی خرد شده را هم جداگانه سرخ کنید و به سیب زمینی‌های سرخ شده هم اضافه کنید. ترکیب سیب زمینی و پیاز سرخ شده را در یک ظرف دیگر بریزید.

در یک ظرف جداگانه تخم مرغ‌ها را هم بزنید تا یکدست شوند. اگر روغن داخل ماهیتابه کم است مقداری دیگر اضافه کنید و تخم مرغ هم زده را در ماهیتابه بریزید نمک و فلفل سیاه را اندازه کنید و پیاز و سیب زمینی را هم اضافه کنید. برای خواندن ادامه طرز تهیه املت اسپانیایی می‌توانید روی لینک مقاله طرز تهیه املت اسپانیایی کلیک کنید.

منبع: افق کوروش 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/45dod3

اخبار داغ