روش تهیه ساندویچ چیکن بندری | مواد لازم ساندویچ چیکن بندری

شام امشب، ساندویچ چیکن بندری بزنیم به رگ؟ + طرز تهیه

اگه دوست داری یه شام خوشمزه ،فوری و راحت برای امشب تهیه کنی؛ ساندویچ چیکن بندری بهترین انتخابه.
شام امشب، ساندویچ چیکن بندری بزنیم به رگ؟ + طرز تهیه

ساندویچ چیکن بندری یکی از ساندویچ های بی نهایت خوشمزه و سالمه که سرشار از پروتئینه و میتونه یکی از گزینه های خوب برای مهمونی و تولدها باشه . برای درست کردن ساندویچ چیکن بندری زمان زیادی لازم نیست و به راحتی میشه تهیه اش کرد . در ادامه صفر تا صد روش تهیه ساندویچ چیکن بندری رو بهتون توضیح دادم.

مواد لازم تهیه ساندویچ چیکن بندری :

  • سینه مرغ ۴۰۰ گرم
  • پیاز۳ عدد
  • فلفل دلمه ای ۱ عدد
  • رب گوجه فرنگی ۲ قاشق غذاخوری
  • قارچ ۵ عدد
  • زردچوبه، فلفل سیاه و نمک به مقدار کافی

بیشتر بخوانید: 7 مدل ساندویچ پرطرفدار و خوشمزه

طرز تهیه ساندویچ مرغ بندری

مرحله اول
برای تهیه مرغ بندری خوشمزه ابتدای کار سینه مرغ را درون قابلمه قرار می دهیم. در ادامه پوست یکی از پیازها را جدا می کنیم و می شوییم، سپس به صورت ریز خرد می کنیم و به همراه زردچوبه، فلفل سیاه و نمک به سینه مرغ اضافه می کنیم.
مرحله دوم
حالا تا اندازه ای که روی سینه مرغ را بگیرد آب اضافه می کنیم، سپس قابلمه را روی حرارت زیاد قرار می دهیم و اجازه می دهیم آب جوش بیاد. در ادامه حرارت را ملایم می کنیم و اجازه می دهیم سینه مرغ به مدت ۱ ساعت درون آب جوش بپزد.
مرحله سوم    
در این مرحله پس از گذشت این زمان سینه مرغ را از قابلمه خارج می کنیم و ریش ریش می کنیم. در ادامه پوست پیاز باقی مانده را جدا می کنیم و به صورت نگینی ریز خرد می کنیم، سپس یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

بیشتر بخوانید: ساندویچ تن ماهی گزینه جذاب برای زمانی که شام
مرحله چهارم
حالا مقداری روغن مایع درون تابه می ریزیم و پیاز را به آن اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا پیاز سبک و طلایی شود. در ادامه فلفل دلمه ای را می شوییم و به صورت نگینی ریز خرد می کنیم، سپس به پیاز اضافه می کنیم و تفت می دهیم.
مرحله پنجم
در این مرحله زمانی که بوی خامی فلفل دلمه ای از بین رفت، استاک مرغ را از صافی رد می کنیم و به همراه مرغ ریش ریش شده به تابه حاوی فلفل دلمه ای اضافه می کنیم، سپس اجازه می دهیم جوش بزند تا آب اضافی آن تبخیر شود.
مرحله ششم
حالا قارچ را می شوییم، سپس به صورت ورقه ای خرد می کنیم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم و مقداری روغن مایع درون آن می ریزیم و اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود، سپس قارچ را اضافه می کنیم.

بیشتر بخوانید:رسپی لذیذترین ساندویچ عربی اینجاست
مرحله هفتم
در این مرحله قارچ را تقت می دهیم تا کاملا سرخ شود. در ادامه زمانی که آب اضافی مرغ تبخیر شد قارچ را به مرغ اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شود. در ادامه تابه را از روی حرارت بر می داریم.
مرحله هشتم
در نهایت کاهو را به همراه خیارشور و گوجه فرنگی به صورت ساندویچی خرد می کنیم. در ادامه مرغ بندری را درون نان باگت می ریزیم، سپس به همراه کاهو، خیار شور، گوجه فرنگی و سس مخصوص سرو می کنیم. نوش جان.

منبع: در نهایت




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/488bza

اخبار داغ