طرز تهیه نان پیتزایی | مواد لازم نان پیتزایی

پیشنهاد شام امشب: نان پیتزایی خوشمزه مخصوص دورهمی خانوادگی + طرز تهیه

نان پیتزایی یکی از انواع خوشمزه نان‌ های خانگی است که از ترکیب خمیر نان با مواد پیتزا تهیه می‌شود و نوعی فست فود خانگی و سالم است.
1403/04/19 16:00
پیشنهاد شام امشب: نان پیتزایی خوشمزه مخصوص دورهمی خانوادگی + طرز تهیه

نان پیتزایی نوعی نان خانگی است که از ترکیب خمیر با مواد پیتزا تهیه می‌شود و به همین دلیل طعم پیتزا دارد و برای کودکانی که علاقه زیادی به فست فود دارند، یک غذای خوشمزه و سالم خانگی است. درست کردن این نان پیتزایی بسیار ساده است و نیاز به صرف زمان زیاد و یا استفاده از فر ندارد. اگر دوست دارید این نان پیتزایی خوشمزه را همراه با ما تهیه کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مواد لازم نان پیتزایی

تخم مرغ: ۲ عدد
آب گرم: ۳۰۰ میلی لیتر
شیر گرم: ۳۰۰ میلی لیتر
پودر خمیر مایه فوری: ۷ گرم
شکر: ۱ قاشق غذاخوری
نمک: ۱ قاشق چای‌خوری
آرد گندم: ۴۵۰ گرم
سوسیس یا کوکتل: ۳ عدد
پنیر پیتزا رنده شده: ۱ لیوان
پیازچه: ۳ شاخه
فلفل دلمه‌ای رنگی: ۱ عدد
روغن: به میزان لازم

بیشتر بخوانید: پنکیک پیتزایی بپز که از پیتزا خوشمزه تره + طرز تهیه

طرز تهیه نان پیتزایی

  1. برای درست کردن این نان پیتزایی خوشمزه و آسان ابتدا تخم مرغ‌ها را داخل یک کاسه مناسب بشکنید، سپس نمک، شکر، پودر خمیر مایه، شیر و آب گرم را به آن اضافه کنید و با همزن دستی خوب هم بزنید.
  2. در مرحله بعد آرد را اضافه کنید و مواد را با همزن دستی هم بزنید تا آرد کاملا مخلوط شود. حالا روی ظرف را بپوشانید و در دمای محیط قرار بدهید تا خمیر ۳۰ دقیقه استراحت کند.
  3. در این فاصله سوسیس، فلفل دلمه‌ای و پیازچه را به صورت نگینی خرد کنید و همراه با پنیر پیتزا داخل خمیر استراحت کرده بریزید و با همزن دستی هم بزنید تا مواد خوب با خمیر مخلوط شود.
  4. یک مایه تابه را نچسب را آماده کنید و روی حرارت اجاق گاز بگذارید و مقداری روغن داخل ماهی تابه بریزید در حدی که کف ماهی تابه چرب شود. حالا به اندازه یک ملاقه از خمیر بردارید و داخل ماهی تابه بریزید.
  5. درب ماهی تابه را ببندید و اجازه بدهید یک طرف نان با حرارت کم بپزد و سرخ شود، سپس نان را برگردانید و صبر کنید تا سمت دیگر نان هم سرخ شود. همه نان‌ها را به این ترتیب سرخ کنید.
  6. حالا نان پیتزایی خوشمزه و سالم خانگی شما آماده سرو است، نوش جان.

منبع:فرارو




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/488k6m

اخبار داغ




دیدگاه ها


ناشناس2 ماه پیش

با سلام ممنون وسپاس این دستور غذایی تازه وجدید هست وخیلی هم عالی