شومیز راه راه | استایل با شومیز راه راه

اگه شومیز راه راه تو کمدت نداری، از دنیای مد عقبی! +عکس

شومیز راه راه یکی از آن لباس هایی است که همه ما در کمد خود داریم و عصای دست‌ مان در هر موقعیتی می باشد، زیرا می توان آن را به‌صورت خلاقانه ست کرد
اگه شومیز راه راه تو کمدت نداری، از دنیای مد عقبی! +عکس

با فرا رسیدن روزهای گرم، یکی از استایل هایی که بسیار شیک بوده و زیاد می بینیم، شومیز راه راه است. شما می توانید با شومیز راه راه استایل های جذابی داشته باشید و با انواع شلوار و شال ست کنید. شومیز راه راه معمولا از پارچه های لینن، کتان، نخی و ... دوخته می شود. در ادامه ایده استایل کردن ببینید.

جدیدترین مدل مانتو بهاره با پارچه راه‌راه

انتخاب طرح مناسب، اولین گام در خرید مانتو بهاره با پارچه راه راه است. دنیای طرح‌های این مانتوها بسیار گسترده است و برای هر سلیقه‌ای گزینه‌ای ایده‌آل وجود دارد. در ادامه به برخی از محبوب‌ترین طرح‌های مانتو بهاره با پارچه راه راه اشاره می‌کنیم:

راه راه عمودی: این طرح برای خانم‌هایی که به دنبال کشیدگی و لاغری اندام هستند، بسیار مناسب است. خطوط عمودی، به صورت بصری، قد را بلندتر نشان می‌دهد.

راه راه افقی: این طرح، برعکس حالت قبلی، باعث می‌شود اندام کمی پهن‌تر به نظر برسد. البته، این به آن معنا نیست که خانم‌های ظریف اندام نمی‌توانند از این طرح استفاده کنند. با انتخاب رنگ و مدل مناسب، همچنان می‌توان استایلی شیک و متناسب داشت.

راه راه مورب: این طرح، گزینه‌ای جسورانه و خاص است. خطوط مورب، تحرک و پویایی را به استایل شما می‌بخشد.

راه راه با پهنای متفاوت: در این طرح، خطوط راه راه با پهنای مختلف با یکدیگر ترکیب می‌شوند. این مدل، برای افرادی که به دنبال استایلی مدرن و غیرمنتظره هستند، بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید:به جای شومیز های لینن از تونیک های حریر استفاده کن!! + عکس

بیشتر بخوانید:10 مدل شومیز مانتویی دخترانه؛ که هیچ وقت از مد نمی افتند! + عکس

 

بیشتر بخوانید:مدل های شومیز ساتن زنانه 1403؛ با این لباس ها شیک بگردید! + عکس




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/488mbw

اخبار داغ