روش تهیه اسموتی هندوانه و تخم شربتی

این اسموتی سلاح خنک کننده تابستونی برای اوناییه که گرما از پا درشون میاره! +طرز تهیه

اسموتی هندونه تخم شربتی مخصوص اوناییه که گرما بی حالشون میکنه و انرژیشونو میگیره! در این مطلب طرز تهیه این اسموتی رو قرار داده ایم.
این اسموتی سلاح خنک کننده تابستونی برای اوناییه که گرما از پا درشون میاره! +طرز تهیه

اگه میخواین تو این روزای گرم تابستونی حسابی خنک بشید و از گرمازدگی جلوگیری کنید ما به شما شدیدا اسموتی هندونه و تخم شربتی رو پیشنهاد میکنیم.اسموتی تخم شربتی هندونه از آن دسته از نوشیدنی‌هایی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و حسابی محبوب شده است. این نوشیدنی معمولا با مواد اولیه‌ی مغذی تهیه می‌شود. بنابراین می‌تواند جایگزین خوبی برای نوشیدنی‌های ناسالم مثل نوشابه محسوب شود.

مواد لازم برای تهیه اسموتی تخم شربتی

هندوانه    تقریبا یک کیلو
یخ    به مقدار دلخواه
تخم شربتی    ۲ قاشق چای خوری
عسل    ۳ قاشق غذا خوری
لیموی تازه    ۲ عدد

بیشتر بخوانید: اسموتی هندونه موز؛ یه اسموتی خیلی خوشمزه مخصوص سرد مزاجها !

طرز تهیه اسموتی هندوانه

مرحله اول

در ابتدا هندوانه را پوست می گیریم و به شکل مکعب های متوسط برش می زنیم و تخم هندوانه را تا جای ممکن از هندوانه ها خارج می کنیم هر چقدر تخم هندوانه ها را بیشتر خارج کنیم بهتر است.

مرحله دوم

در مرحله بعد تخم شربتی را داخل لیوان ها با کمی آب می گذاریم تا لعاب بیاندازد و عسل را با کمی آب ولرم مخلوط می کنیم و آب لیموترش ها را گرفته و به عسل اضافه می نماییم.

مرحله سوم

عسل و لیمویی را که درست کرده بودیم را به لیوان ها می افزاییم و هندوانه ها را با یخ داخل مخلوط کن می ریزیم و یک دست می کنیم و در انتها روی مواد قبلی داخل لیوان ها می ریزیم.

مرحله چهارم

لیوان های سرو را می توانید با یک برش لیمو و هندوانه و برگ نعنا تزئین نمایید و در مهمانی ها سرو کنید یا برای خانواده در روزهای گرم تابستان آماده کنید و از طعم دلچسبش لذت ببرید. نوش جان.

منبع:مچ مگ




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/48q8mn

اخبار داغ