نگهداری کیف دستی | روش های نگهداری کیف دستی | مراقبت صحیح از کیف دستی

چند پیشنهاد عالی برای مراقبت از کیف های دستی گرون قیمت!

برای نگهداری کیف دستی گران قیمت در طولانی مدت نکاتی وجود دارد که باید آن ها را جهت افزایش عمر کیف رعایت کنید!
چند پیشنهاد عالی برای مراقبت از کیف های دستی گرون قیمت!

برای نگهداری کیف دستی در مدت زمان طولانی، باید از انجام کارهایی که باعث آسیب دیدن آن می شوند، خودداری کنید، این آسیب دیدن ممکن است خط و خش ایجاد شده بر روی کیف باشد یا شکسته شدن دسته های کیف و یا حتی به وجود آمدن لکه هایی بر روی کیف که به دلیل بارش باران ایجاد شده باشد. به همین دلیل رعایت نکات مربوط به نگهداری کیف دستی مهم و ضروری است، در ادامه این بخش از سبک زندگی شما رو با نکات نگهداری کیف دستی آشنا می کنیم!

جنس را بشناسید

اولین نکته‌ ای که باید به آن توجه کنید، این است که جنس کیف را بشناسید؛ به عنوان مثال اگر از چرم است، حتما توجه کنید که ببینید از چه نوع چرمی ساخته شده است، زیرا هر نوع چرم و هر ماده ای که در کیف به کار برود، نیازمند مراقبت های متفاوت است. حتما برچسب روی کیف را مطالعه کنید تا ببینید که چه نکاتی داخل آن ها هست.

هنگام کار کردن با آن ها مراقب باشید

وقتی که می‌ خواهید از این کیف ها استفاده کنید، مراقب باشید که اجسام تیز داخل آن ها قرار ندهید و از قسمت بیرون هم با هیچ چیز تیزی برخورد نکنند. کیف هایتان را داخل مکان های کثیف و پر از گرد و غبار نگذارید. کیف را با خودتان داخل آشپزخانه نبرید و هنگامی که قرار است به طبیعت سفر کنید، از این کیف ها استفاده نکنید و خیلی آرام و ملایم با آن ها رفتار کنید.

کیف را به آرامی تمیز کنید

باید مراقب باشید که هنگام تمیز کردن این کیف ها از یک پارچه نرم و خشک استفاده کنید تا گرد و غبار از بین برود. هرگز از هیچ ماده شوینده ای روی آن ها استفاده نکنید و به آن آب یا کف و صابون نزنید.

کیف را در جای مناسب نگهدارید

کیف های لاکچری و لوکس و گران‌ قیمت باید دور از نور خورشید نگه داشته شوند تا به پارچه آن ها آسیبی وارد نشود. جایی که قرار است آن را نگهداری کنید، باید تهویه مناسب داشته باشد؛ همچنین دستمالی که برای تمیز کردنِ آن استفاده می کنید، باید فاقد هرگونه اسید باشد تا شکلش را از بین نبرد. مراقب باشید که این کیف ها سر راه و رفت و آمد نباشند و کسی با آن ها برخورد نکند.

برای مراقبت از کیف دستی از انجام این کارها خودداری کنید

 از شستشوی کیف خود در خانه و تنها با آب و صابون اجتناب کنید. اگر نمی خواهید کیف خود را برای تعمیر ببرید، بهتر است ابزار و وسایل مورد نیاز برای شستشو و تمیز کردن کیف را خودتان خریداری کنید.

 از گذاشتن خودکارهایی که درپوش مناسبی ندارند در کیف خود خودداری کنید، چراکه از بین بردن لکه خودکار بسیار سخت است.

 از چسب های معمولی برای تعمیر آسیب های وارده به کیف استفاده نکنید.

 از هیچگونه اسپری رنگ روی کیف خود استفاده نکنید.

 از نگهداری کیف خود نزدیک پنجره یا درون کیسه پلاستیکی اجتناب کنید.

منبع: نمناک 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4b9l82

اخبار داغ