استعلام یارانه | مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک | کالابرگ الکترونیک فروردین 1403

نحوه استعلام اعتبار یارانه با کد ملی اعلام شد + جزئیات

در این گزارش از سایت سبک زندگی جزئیات تازه اعلام شده در خصوص طرح کالابرگ الکترونیکی فروردین ماه 1403 را بخوانید.
1403/01/13 10:25
نحوه استعلام اعتبار یارانه با کد ملی اعلام شد + جزئیات

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون رفاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تا 17 فروردین ماه ادامه دارد! دانشی با اشاره به آغاز مرحله سوم این طرح کالابرگ الکترونیکی از 17 فروردین افزود: در این طرح «شرط 200 هزار تومان حداقل خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان به ازای هر نفر از 120 به 220 هزار تومان افزایش یافته است. وی با بیان این که طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تا اردیبهشت 1403 ادامه دارد، ادامه داد: همه خانوارهای دهک‌ های اول تا هفتم، ۲ میلیون و 200 هزار ریال اعتبار بسته تشویقی برای خرید 11 قلم کالا دریافت می‌ کنند.

دانشی افزود: یازده قلم کالا شامل گوشت منجمد گوساله، حبوبات، قند و شکر، برنج، ماکارونی، روغن مایع، گوشت مرغ، تخم مرغ، ماست کم چرب، پنیر و شیر کم‌چرب تعیین شد که برای هر فرد سرانه‌ای در نظر گرفته شد که بیشترین سرانه به گوشت اختصاص پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: فقط ۶ روز تا دریافت این یارانه شگفت انگیز باقی مانده است!

وی اضافه کرد: شخص نمی‌تواند کل مبلغ را از یک قلم جنس خریداری کند و هر مبلغ باید برای جنس خود خرج شود که این امر توسط شرکت «فارا» به عنوان مجری در سامانه طراحی و تعریف شده است. 

معاون اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: شهروندان با نصب برنامه کاربردی «شما» فروشگاه‌های متصل به پایانه را شناسایی و میزان اعتبار کالابرگ خود را مشاهده کنند و در صورت نداشتن تلفن هوشمند از طریق کددستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* می‌توانند کد خرید و اعتبار یارانه خود را بر اساس کدملی دریافت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4bd753

اخبار داغ