فال حافظ 30 اردیبهشت | فال حافظ آخرین روز اردیبهشت

فال حافظ امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 + تعبیر

امروز، حافظ به متولدین ماه های مختلف توصیه های جالبی کرده، برای این که فال حافظ امروزتون رو بدونین تا انتهای مطلب همراه ما باشین!
فال حافظ امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 + تعبیر

مشهور است که امروز در خانه ی هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌ شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین و یا شب یلدا، فال حافظ می‌ گیرند. در واقع با توجه به فرهنگ و ادبیات ایران، فال حافظ یکی از رسوم و سنت‌ های محبوب است که برای گرفتن راهنمایی یا شناخت بهتر از مسائل زندگی استفاده می‌ شود. در ادامه این بخش از سبک زندگی می توانید فال حافظ امروز را بر اساس ماه تولدتان بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

می‌دمد صبح و کله بست سحاب

الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله

المدام المدام یا احباب

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می‌خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

بیشتر بخوانید: فال حافظ آخرین روز اردیبهشت

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت 

دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن

در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن

فرصت شمار صحبت کز این دوراهه منزل

چون بگذریم دیگر نتوان به هم رسیدن

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد از فرصت‌های ارزشمندی که ایجاد شده به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. از کینه و کدورت برحذر باشید که قلب را سیاه می‌کند، از در آشتی و صفا با دیگران وارد شوید. دوستان خوب و باوفا جواهرات ارزشمندی در زندگی هستند که رسیدن به مقصود بدون حضور آنها میسر نخواهد شد. با دیگران صادق و یکرنگ باشید تا نتایج خوب آن را در زندگی مشاهده کنید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد 

ای آفتاب آینه دار جمال تو

مشک سیاه مجمره گردان خال تو

صحن سرای دیده بشستم ولی چه سود

کاین گوشه نیست درخور خیل خیال تو

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد اقبال خوبی دارید و بخت همیشه با شما یار است، از کمال و جمال زیبا به شکل همزمان برخوردار هستید و زبانزد عام و خاص شده اید اما در دل احساس خوشحالی نمی‌کنید و اندوهگین هستید. غم و غصه را کنار گذاشته و با دنیا در صلح و آرامش باشید. از کدورت دست بکشید که سرنوشت خوبی در انتظارتان است.

فـال حـافـظ متولدین تیر 

نجوید جان از آن قالب جدایی

که باشد خون جامش در رگ و پی

زبانت درکش ای حافظ زمانی

حدیث بی زبانان بشنو از نی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید نکته سنجی و تعمق در امور از خصوصیات فردی شماست. انسان محتاط و رازداری هستید. قصد انجام کاری را دارید که مقدمات آن فراهم نیست. بهتر است مدتی صبر کرده و عجولانه تصمیم نگیرید. هر حرفی را به زبان نیاورید که عاقبت خوبی نخواهد داشت. همه چیز در زمان خودش درست خواهد شد.

بیشتر بخوانید: فال ابجد امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فـال حـافـظ متولدین مرداد 

صلاح از ما چه می‌جویی که مستان را صلا گفتیم

به دور نرگس مستت سلامت را دعا گفتیم

من از چشم تو ای ساقی خراب افتاده‌ام لیکن

بلایی کز حبیب آید هزارش مرحبا گفتیم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید برای داشتن آینده روشن و سرشار از موفقیت لازم است با افراد مورد اعتماد مشورت کنید. پشت سرتان دعای خیر است و از بلا مصون هستید. بخشش داشته باشید و به افراد نیازمند کمک کنید. در میان جمع هر حرفی را نزنید؛ زیرا افراد سودجو و بدخواه به دنبال سوءاستفاده از صحبت‌های شما هستند. لحظه‌های زندگی را بیهوده هدر ندهید و فرصت‌ها را غنیمت بشمارید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

شهری ست پرظریفان و از هر طرف نگاری

یاران صلای عشق است گر می‌کنید کاری

می بی‌غش است دریاب وقتی خوش است بشتاب

سال دگر که دارد امید نوبهاری

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد درهای بسیار به روی تو گشوده شده است و راه‌های مناسبی در مقابلت قرار گرفته است. از فرصت‌های موجود استفاده کن و به امید فرصت‌های بهتر در آینده زمان را از دست نده. اکنون زمان گشایش گره از کارهای بسته فرا رسیده است. گرچه کاری سخت و دشوار است اما نتیجه‌ای شیرین و مطلوب به بار خواهد آورد، پس هرچه زودتر اقدام کن که شاید هرگز این فرصت تکرار نشود.

بیشتر بخوانید: فال تاروت امروز 31 اردیبهشت 1403

فـال حـافـظ متولدین مهر

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند

آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند

دردم نهفته به ز طبیبان مدعی

باشد که از خزانه غیبم دوا کنند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که ناامید مباش. بالاخره شما هم در مسیر موفقیت و کامیابی قدم خواهی زد اما باید سعی و تلاش خود را بیشتر کرده و اجازه ندهی که ناامیدی در تو راه پیدا کند.

فـال حـافـظ متولدین آبان 

روز وصل دوستداران یاد باد

یاد باد آن روزگاران یاد باد

کامم از تلخی غم چون زهر گشت

بانگ نوش شادخواران یاد باد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد خیلی غمگین هستی. فکر می کنی همه فراموشت کرده اند و دیگر وفایی وجود ندارد. تدبیری برای غم خود بیندیش. رازت را به کسی نگو. فعلا در دام بلا هستی که با سعی خودت نجات پیدا می کنی. به عنایت خداوند امیدوار باش.

فـال حـافـظ متولدین آذر 

اگرچه باده فرح بخش و باد گل‌بیز است

به بانگ چنگ مخور می که محتسب تیز است

صراحی ای و حریفی گرت به چنگ افتد

به عقل نوش که ایام فتنه انگیز است

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید زمانه روی بد خود را به تو نشان داده است. همه چیز را از تو پنهان کرده اند اما به فتنه ها توجه نداشته باش، فعلا سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، عاقلانه رفتار کن، صبور باش و سعی کن خطایی نکنی.

فـال حـافـظ متولدین دی

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد

بختم ار یار شود رختم از این جا ببرد

کو حریفی کش سرمست که پیش کرمش

عاشق سوخته دل نام تمنا ببرد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید سردرگم شده‌اید، طلب کمک می‌کنید. انتظار کرم و بخشش دارید در حالی که کسی به شما کمک نمی‌کند. خودتان همت کنید و از علم و دانایی خودتان بهره ببرید. در این راه عنایت خداوند شامل حال شماست و نتیجه همت و تلاش‌هایتان را خواهید دید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

یا رب سببی ساز که یارم به سلامت

بازآید و برهاندم از بند ملامت

خاک ره آن یار سفرکرده بیارید

تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که راه به جایی نمی بری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم خود را به تو نشان می‌دهد. دیگران هم به جای کمک آزرده‌ات می‌کنند و مدام از تو ایراد می‌گیرند. پس تو هم رازهای درونت را فاش نکن. امیدوار باش.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

گل بی رخ یار خوش نباشد

بی باده بهار خوش نباشد

طرف چمن و طواف بستان

بی لاله عذار خوش نباشد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید ظاهر زیبا و جمال بی عیب بدون سیرت پاک ارزشی ندارد پس فقط به ظواهر تکیه نکن و رفتار و ادب و اخلاق را نیز مد نظر داشته باش. هیچ گلی بی خار نیست. تو هم سعی کن ایرادهای خود را برطرف کنی. در انتخاب نیز تشخیص درست با توست. دقت بیشتری داشته باش.

منبع: ویکی گردی




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4by9me

اخبار داغ