انتخاب پرده توری ساده | پرده تور برای پذیرایی | پرده توری برای اتاق خواب

پارچه توری برای پرده چی بخرم که همیشه مد باشه؟

پرده های توری ساده همیشه زیبا هستند و هیچ وقت از مد نمیافتن. با هم مدل های پرده توری را ببینیم که از پارچه های ساده استفاده شده.
پارچه توری برای پرده چی بخرم که همیشه مد باشه؟

پرده تور یکی از بهترین پارچه هایی است که امروزه خریداران پرده آماده به سراغ آن می روند؛ زیرا هم تنوع بالایی دارد و هم به راحتی می توان آن را با دیگر المان های خانه ست کرد. با پارچه پرده توری می توان یا به صورت ساده یا همراه با دکور پرده یک دیزاین خاص و شیک را طراحی کرد. قبل از خرید پارچه پرده توری، نمونه های زیر را ببینید تا پرده دوخته شده تصور قبلی داشته باشید و انتخاب تان در خرید پارچه پرده توری درست تر باشد.

امروزه افرادی که قصد تغییر دکوراسیون خانه خود را دارند به سراغ پرده تور می روند؛ این مورد در خانه های عروس بسیار دیده می شود و بسیاری از نو عروس ها علاقه مند به خرید پرده توری برای پذیرایی خانه خود هستند. یکی از بهترین مزایای پرده تور این است که می توان با توجه به بودجه مورد نظر بهترین نمونه از آن را خریداری کرد چرا که تنوع زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: پرده هایی که قدیمی شده و پرده هایی که الان مُده!

پرده تور چیست؟
پرده تور چیست؟

پرده تور امروزه به خاطر ویژگی هایی که دارد بسیاری از خریداران را جذب خود کرده است و افرادی که قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را دارند به سراغ این نوع پرده می روند.

پرده تور چیست
بیشتر بخوانید: خاص ترین مدل های پرده با پارچه لنین

 

پرده تور پذیرایی مدرن

 

 

پرده تور پذیرایی با توجه به سبک دکوراسیون خانه خریداری می شود یعنی اگر سبک دکوراسیون پذیرایی مدرن است افراد به سراغ پرده تور مدرن می روند که طراحی پارچه آن بسیار ساده است اما اگر سبک دکوراسیون پذیرایی کلاسیک است افراد باید به سراغ پرده تور کلاسیک بروند که کمی شکل و شمایل آن متفاوت است و دیزاین آن هم بسیار خاص است.

 

پرده تور پذیرایی شیک

پذیرایی از جمله مهم ترین بخش های خانه است که باید به دیزاین المان های آن نهایت دقت و توجه را نمود؛ بنابراین توصیه می کنیم که برای پرده تور پذیرایی یک دکور زیبا هم خریداری نمایید تا این المان بیشتر به چشم بیاید و اگر علاقه مند به پرده تور پانچ هستید حتما آن را طراحی کنید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل های پرده پذیرایی که سال 1403 باب شدند!

پرده تور پذیرایی مدرن

پرده تور اتاق خواب

پرده اتاق خواب از دیگر مواردی است که باید هنگام خرید آن توجه نمایید که این پرده هم با سبک دکوراسیون اتاق خواب همخوانی داشته باشد و هم موجب زیبایی دکوراسیون آن شود. اصولا پرده های توری برای اتاق خواب به صورت کاملا ساده خریداری می شود و دیزاین آن هم ساده است و خیلی نیاز به طراحی های تجملاتی نیست.

پرده تور اتاق خواب
پرده تور اتاق خواب

اگر قصد تعویض پرده اتاق خود را دارید و می خواهید پرده تور را خریداری نمایید باید بگوییم که بهترین انتخاب را کرده اید به خصوص افرادی که دوست دارند اتاقشان پر نور باشد این انتخاب بسیار هوشمندانه است چرا که پرده تور خیلی نمی تواند جلوی نور را بگیرید و فضا در طول روز کاملا روشن است.

پرده تور اتاق خواب

پرده تور آشپزخانه

پرده آشپزخانه از دیگر مواردی است که خرید آن بسیار با اهمیت است؛ زیرا متقاضیان باید به سراغ بهترین جنس و مدل بروند که هم استفاده از آن راحت باشد و هم بتوان به راحتی آن را شست. پرده تور بهترین انتخابی است که افراد با خرید آن هم می توانند زیبایی دکوراسیون آشپزخانه را افزایش دهند و هم استفاده و شستشوی آن بسیار راحت است.

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ برای پرده پذیرایی

البته توجه نمایید که هنگام خرید پرده تور بهترین و باکیفیت ترین نمونه آن را انتخاب نمایید تا با شستشوی زیاد از بین نرود و سعی کنید که پارچه ای را انتخاب کنید که خیلی زود دمده و قدیمی نشود.

پرده تور آشپزخانه
پرده تور آشپزخانه

انواع پرده تور از لحاظ دوخت

پرده تور از لحاظ دوخت انواعی دارد که متقاضیان می توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود بهترین نمونه آن را خریداری نمایند.

پرده تور پانچ

امروزه تقاضا برای خرید پرده پانچ بسیار افزایش یافته است و این به خاطر ویژگی های بسیار عالی پرده های پانچ است به همین خاطر بسیاری از افرادی که قصد خرید پرده تور را دارند به سراغ نمونه پانچ آن می روند. پرده تور پانچ هم برای پذیرایی و هم برای اتاق خواب کاربرد دارد و موجب زیبایی هر چه بیشتر این فضا می شود.

 
پرده تور پانچ

اگر می خواهید با استفاده از پرده تور پانچ جلوه و زیبایی بیشتری به خانه خود دهید می توانید علاوه بر پرده تور یک دکور زیبا برای آن تهیه نمایید تا این پرده زیبایی و جذابیت بیشتری به خود بگیرید. رنگ پرده دکور را می توانید با رنگ مبل ها یا کوسن ها ست کنید تا یک هارمونی رنگ جذابی در فضای پذیرایی خانه دیده شود.

 
پرده تور پانچ جدید

پرده تور ساده

پرده تور ساده بسیار مناسب خانه های مدرن است و موجب می شود تا فضای مورد نظر بیشتر به چشم بیاید. امروزه افراد بیشتر به سمت سبک مدرن رفته اند؛ زیرا هم به راحتی می توان المان های آن را ست کرد و هم خرید المان های سبک مدرن راحت تر است. توجه نمایید که پرده تور ساده به همراه یک زیر پرده می تواند تغییرات چشمگیری در خانه ایجاد کنید.

پرده تور ساده
پرده تور ساده

بیشتر توصیه می شود که افراد هنگام خرید پرده تور ساده، زیر پرده نیز خریداری کنند چرا که به واسطه زیر پرده طراحی و دیزاین پرده بیشتر به چشم می آید. برای خرید زیر پرده نیاز به صرف هزینه های زیادی نیست و با کمترین هزینه ها می توانید زیر پرده مناسبی خریداری نمایید.

پرده تور ساده
پرده تور ساده شیک

پرده توری جدید

زمانی که صحبت از خرید پرده توری است بسیاری از افراد تصور می کنند که این پرده ها همانند پرده های قدیمی است؛ اما توجه نمایید که پرده تور نیز به مانند هر چیز دیگری دچار تغییراتی شده است که همین تغییرات موجب شده تا تقاضا برای خرید پرده تور افزایش یابد.

 
پرده توری جدید

پرده تورهای جدید بسیار پرطرفدار اند زیرا هم می توانند موجب درخشش فضا شوند و هم ارزش دکوراسیون داخلی به واسطه وجود آن افزایش می یابد.

پرده توری جدید
 

 

هزینه خرید پرده تور
قیمت پرده تور

 

 

 

مدل پرده تور
پرده تور لوکس
مدل پرده تور شیک
مدل پرده تور کرج
 
مدل پرده تور
مدل پرده تور
مدل پرده تور
مدل پرده تور
پرده توری شیک

 

 

منبع: ایملک




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4byvae

اخبار داغ