رشد ابرو با وازلین | وازلین برای تقویت ابرو

با وازلین اکسیر رشد ابرو درست کن | فقط تو یک هفته با وازلین ابروهات رو پرپشت کن!

اگر باید سریع ابروهاتو پر کنی، فقط نیاز به وازلین داری. خیلی سریع دست به کار شو.
با وازلین اکسیر رشد ابرو درست کن | فقط تو یک هفته با وازلین ابروهات رو پرپشت کن!

از آن زمان که دیگر ابروهای نازک و کمانی از مد افتادند، پرپشت شدن و تقویت ابروها برای خانم‌ها اهمیت خاصی پیدا کرد. به همین دلیل به استفاده از محصولات مراقبتی مختلفی روی آوردند که یکی از مهمترین آن‌ها تقویت ابرو با وازلین است. وازلین ماده‌ای جادویی بوده که می‌تواند فواید فراوانی به همراه داشته و ابروهایی خوش حالت و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد. برای تقویت ابرو با وازلین مطلب زیر را بخوانید تا فواید استفاده از وازلین برای ابرو و نحوه استفاده از آن را ببینید.

وازلین خاصیت نرم کنندگی دارد و باعث می‌شود رطوبت در ابروهای شما باقی بماند. وازلین تاثیر زیادی در بلندتر شدن و پر پشت‌تر ابروها دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین روغن های طبیعی برای تقویت ابرو

طرز استفاده از وازلین برای ابرو

جهت استفاده از وازلین برای تقویت ابروها مراحل زیر را طی نمایید:

  • ابتدا دستان خود را شستشو داده تا آلودگی‌های آن‌ها کاملا از بین بروند.
  • سپس یک براش ریمل تمیز را به وازلین آغشته کنید. می‌توانید در این مرحله به وازلین مواد مراقبتی دیگر مثل عسل یا آلوئه ورا نیز اضافه کنید.
  • حالا براش را به آرامی روی ابروها بکشید و این کار را آنقدر تکرار کنید تا وازلین در تمام سطح ابروها پخش شود، و تمام!
  • بهتر است این کار را شب‌ها پیش از خواب انجام داده و اجازه دهید وازلین تا صبح روی ابروهایتان باقی بماند

دقت کنید وازلین دارای مقادیر زیادی از مواد چرب است. اگر پوست شما جوش‌های زیادی می‌زند بهتر است از این روش برای پرپشت کردن ابروها استفاده نکنید یا اینکه مطابق دستور زیر از آن استفاده کنید:

به کمک گوش پاکن مقداری وازلین را به آرامی بر روی ابروها بکشید و پس از 20 تا 30 دقیقه آن را با آب ولرم و مایع شوینده صورت بشویید. این کار را 3 بار در روز تکرار کنید تا بهتر نتیجه بگیرید.

بیشتر بخوانید: با فندق سوخته ابروهات رو تقویت کن!

فواید وازلین برای ابرو

استفاده از وازلین به افرادی که ابروهای نازک و کم پشت دارند بسیار توصیه می‌شود، چرا که این ماده می‌تواند فواید حیرت انگیز زیر را به همراه داشته باشد:

پرپشت شدن ابرو با وازلین

استفاده مکرر از وازلین سبب تغذیه هرچه بهتر موهای ابرو می‌شود. در نتیجه اینگونه فولیکول مو تغذیه شده و به مرور شاهد پر پشت شدن ابروها خواهیم بود. اما اگر ابروهای شما بیش از اندازه کم پشت است، باید برای حصول نتیجه با وازلین صبور بوده و انتظار تغییر یک شبه نداشته باشید.

خوش حالتی ابروها

وازلین یک حالت دهنده فوق العاده بوده و می‌تواند فرم ابروهای شما را به سمت بالا تغییر دهد. اینگونه ابروها کاملا لیفت شده و جذابیت چشمان شما چند برابر می‌شود.

درمان ریزش ابرو با وازلین

از دیگر فواید وازلین برای ابرو می‌توان به قطع ریزش مو اشاره کرد. ریزش ابرو قطعا بسیار نگران کننده است و باید فورا برای کنترل و درمان آن اقدام کرد. حال وازلین می‌تواند با محکم‌ کردن ریشه مو، ریزش ابروها را نیز تا حد زیادی کاهش دهد.

رنگ كردن ابرو با وازلین

شاید عجیب به نظر برسد، اما با استفاده از وازلین می‌توانید رنگ ابروهای خود را نیز تغییر دهید. اگر وازلین را با قهوه یا دارچین ترکیب کرده و بر روی ابرو قرار دهید، رنگ موهای این ناحیه چند درجه روشن‌تر خواهد شد.

آبرسانی به ساقه ابرو

ساقه موی ابروها نیز همانند موی سر نیاز به آبرسانی دارد تا همیشه شاداب به نظر برسد. حال وازلین یک رطوبت رسان فوق العاده است و از خشکی و زبر شدن ابروها نیز جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: ترفند برای اینکه همیشه ابروهات خوشگل باشه!

براق شدن ابروها

ششمین خاصیت وازلین برای ابروها براق شدن آن‌هاست. وازلین ساقه ابرو را نرم و لطیف کرده و کدر بودن آن را کاهش می‌دهد، در نتیجه اینگونه ابروهای درخشان و براق خواهید داشت.

مضرات وازلین برای ابرو

به طور کلی وازلین هیچ خطر یا عوارض خاصی برای ابروها به همراه ندارد. اما اگر در استفاده از آن زیادی‌روی کنید ممکن است دچار آلرژی و حساسیت‌های پوستی شوید.

همچنین گاها استفاده بی رویه از وازلین نتیجه برعکس داشته و با مسدود کردن منافذ پوست سبب ریزش ابرو می‌شود.

علاوه بر این موارد اگر با دست آلوده از وازلین استفاده کنید احتمال عفونت ناحیه ریشه ابرو و پوست نیز وجود دارد.

پس در حالت کلی استفاده از وازلین به تنهایی هیچ عوارضی ندارد، مگر اینکه این کار را به شیوه غیر اصولی انجام دهید.

منبع: ژل کد

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4byvk5

اخبار داغ