عطر افراد میگرنی | ادکلن مناسب افراد میگرنی | عطر مناسب میگرن | ادکلن مناسب سردرد

با این ادکلن ها دیگه سرد درد نمیشی!

سر درد شدن به خاطر بوی عطر به این معنا نیست که افرادی که میگرن یا حساسیت دارن نباید از عطر و ادکلن استفاده کنن، در این شرایط استفاده از عطر افراد میگرنی به این افراد توصیه میشه!
با این ادکلن ها دیگه سرد درد نمیشی!

خیلی از افراد به عطر خاص و مشخصی علاقه دارن اما بعد از استفاده از اون دچار سر درد میشن و این مسئله باعث آزار و اذیت اونها میشه، ولی شاید نمیدونن که باید عطر افراد میگرنی رو تهیه کنن و به جای بقیه عطرها از اونها استفاده کنن! به همین دلیل، موضوع انتخاب عطر افراد میگرنی بسیار مهم و ضروری هست. در ادامه این بخش از سبک زندگی چند عطر افراد میگرنی را به شما معرفی میکنیم!

عطرهای زنانه مناسب افراد مبتلا به میگرن 

1- ورساچه برایت کریستال (Versace Bright Crystal)

عطر ورساچه برایت کریستال از گروه بویایی گلی میوه‌­ای می‌­باشد و دارای طبعی خنک و رایحه‌­ای لطیف و ملایم است. این عطر خوشبو با ترکیب انار، یوزو و آب در نت نخست، آغاز می‌­شود. قلب آن را رایحه­‌های گل صدتومانی، مگنولیا و نیلوفر آبی تشکیل می­‌دهند و روایح مشک، کهربا و چوب ماهون در نت پایه، این عطر زنانه جذاب را به پایان می‌­برند. ورساچه برایت کریستال در سال 2006 توسط برند ایتالیایی عطر ورساچه به بازار معرفی شد. این عطر آفریده عطاری به نام آلبرتو موریاس است.

2- ویکتوریا سکرت بامبشل (Victoria’s Secret Bombshell)

ویکتوریا سکرت بامبشل، ادکلن بدون سردرد با غلظت ادو پرفیوم و عضو خانواده عطری گلی میوه‌­ای است. این محصول، طبعی خنک دارد و انتخابی شیک و جذاب برای بانوان می‌باشد. اسانس اولیه را روایح پرتقال، گریپ فروت، توت فرنگی، آناناس و میوه گل ساعت تشکیل می­‌دهند. رایحه­‌های گل­‌های یاس، گل برف، گل صدتومانی، ارکیده به همراه دانه‌های قرمز، قلب این عطر شیرین زنانه را به وجود می­‌آورند و بوی خوش مشک در کنار خزه درخت بلوط و روایح چوبی در نت پایه، این عطر ملایم و خوشبو را به پایان می‌­برد. عطر ویکتوریا سکرت بامبشل توسط دستان هنرمند عطارانی به نام­‌های مارک کنیتکوسکی و آدریانا مدیانا طراحی و در سال ۲۰۱۰ از برند آمریکایی ویکتوریا سکرت، به بازار راه یافت.

۳- ورساچه پور فم دیلن بلو (Versace Pour Femme Dylan Blue)

ورساچه پور فم دیلن بلو، یک عطر  مخصوص افراد مبتلا به میگرن و ادو پرفیومی از گروه بویایی گلی میوه‌­ای است. لطافت و قدرت، هردو از این عطر گرم احساس می‌­شوند. عطر ورساچه پورفم دیلن بلو رایحه­‌ای لوکس و جذاب دارد و تصویری از یک خانم جدی و شیک و باکلاس را در ذهن تداعی می­‌کند. با اولین اسپری، رایحه‌­ای به مشام می­‌رسد که ترکیبی از سیب، شبدر، انگور فرنگی سیاه، گیاه شیسو و گل فراموشم مکن در نت نخستین می­‌باشد. در نت میانی، رایحه گل رز، گل یاس، هلو، میوه گل رز و پتالیا، قابل استشمام هستند و در نهایت، مشک، نعناع هندی، روایح چوبی و بوته وحشی جاوی در نت پایه، آخرین روایحی هستند که از این عطر به مشام می­‌رسند.
کالیس بکر، خالق این عطر ورساچه زنانه است. این عطر شیک، در سال ۲۰۱۷ توسط برند ایتالیایی ورساچه به بازار معرفی شد.

۴- لالیک لامور (Lalique L’Amour)

عطر لالیک امور با گروه بویایی گلی چوبی مشکی، عطری با فضایی گلی و رایحه‌­ای هوس‌­انگیز و دارای ترکیبی اغواگر است. در این عطر خنک زنانه روایح ترنج، بهار نارنج و رز در نت نخستین هستند که حس طراوت را به شما هدیه می‌­کنند. نت میانی ترکیبی از یاس، گاردنیای یاسمنی و گل مریم به وجود می­‌آورند. در نت پایه و ماندگار این عطر، رایحه­‌های مشک، سدر و چوب صندل سفید قابل استشمام هستند. این عطر، آفریده عطاری به نام  ناتالی لارسن است که در سال ۲۰۱۳ توسط برند فرانسوی عطر لالیک معرفی شد و یک عطر مناسب برای افراد مبتلا به میگرن و سردرد می‌باشد.

5- ادوتویلت زنانه میس دیور بلومینگ بوکت

ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکت در سال 2014 توسط کمپانی دیور که یک برند جهانی در تولید عطر و ادکلن است به دنیا عرضه شد. فرمولاسیون خاص بلومینگ بوکت توسط عطار معروف فرانسوا دماشی طراحی شده است.
عطر رایحه‌ای ملایم و شیرین دارد و استشمام آن همچون نسیمی در میانه بهار روح شما را نوازش می‌کند. نت ابتدایی بلومینگ بوکت رایحه‌ای مرکباتی برگرفته از ماندارین دارد که نشاط و انرژی بسیاری را در مواجه اول به شما خواهد بخشید. رایحه میانی هم ترکیبی میوه‌ای گلی متشکل از زردآلو، گل صد تومانی و گل رز دارد که عطری ملایم و جذاب را به وجود می‌آورد و توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد.
اما نت پایانی و انتهایی بلومینگ بوکت، هدیه‌ای گرانبها از بطن دنیای شرق را به شما تقدیم می‌کند و آن مشک سفید است. مشک سفید پایه‌ای شیرین و قدرتمند به ادوتویلت بلومینگ بوکت می‌بخشد که به شما حس خوشایند پرواز را هدیه خواهد داد.

میس دیور بلومینگ بوکت با عطر ملایم و شیرین خود، انتخابی خارق‌العاده برای روزهای گرم تابستان و بهار خواهد بود و سبب انرژی بخشی به روح و جسمتان می‌شود. همچنین برای افرادی که دچار میگرن هستند نیز، این رایحه شیرین و ملایم تحفه‌ای بی‌همتا از بهشت به حساب می‌آید و از هر گونه حمله و سردرد میگرنی آنها را در امان می‌دارد.

6- ادو پرفیوم زنانه آیدل لانکوم

عطر آیدل از برند فرانسوی لانکوم به صورت ادوپرفیوم به بازار عطر و ادکلن جهانی عرضه شده است. عطر با ترکیب مدیترانه‌ای-گلی،ملایم و گیراست و می‌تواند انتخابی خاص و متفاوت باشد. آیدل به معنای بت است و در واقع اساس طراحی عطر لانکوم آیدل بر پایه جسارت و رویاپردازی زنانه بنا شده است. طراحی بطری ادوپرفیوم لانکوم آیدل بسیار مینیمال و ساده در نظر گرفته شده و یک بطری مکعب مستطیل باریک و کشیده است که با قطر 15 میلی‌متر جز باریک‌ترین بطری‌های عطر به شمار می‌رود؛ اساس طراحی این شیشه عطر در نظر گرفتن ظرافت زنانه بوده است. بطری باریک و ظریف با سر T شکل خود، مایع صورتی رنگ این ادوپرفیوم را در خود جای داده و توسط طراح بزرگ شفیق گسمی طراحی شده است.

7- ادو پرفیوم چنس شنل 

ادو پرفیوم  چنس، عطری است متفاوت و دلربا و در سال 2003 توسط کمپانی فرانسوی عطر و ادکلن شنل به دنیا عرضه شد. رایحه غالب ادو پرفیوم چنس گلی مدیترانه‌ای و بسیار ملایم است؛ ولی همزمان همین بوی ملایم آنقدر گیرایی دارد که شما به هیچ وجه نمی‌توانید از آن بگذرید.

طراحی بطری چنس، یک طرح بسیار متفاوت با طراحی‌های قبلی است و برخلاف تمام عطرهای برند شنل که معمولا مکعب مستطیل هستند، ظاهری دایره‌ای شکل دارد. چنس در لغت به معنای خوشبختی است و طراحی دایره مانند بطری عطر چنس  نیز روایتی از چرخه بی انتهای زندگی توامان با خوشبختی می‌باشد. بطری ادو پرفیوم چنس شنل کاملا شفاف است و مایع طلایی رنگ این عطر را به خوبی به نمایش می‌گذارد.

8- ایو سن لوران مون پاریس (Yves Saint Laurent Mon Paris) 

عطر ایو سن لوران مون پاریس ادو پرفیومی با طبع معتدل و یادآور حس آزادی و قدرت است. گروه بویایی این عطر، چایپر گلی بوده و دارای ترکیب میوه‌­ای و گلی مست­‌کننده می‌­باشد. این ترکیبات میوه و گل است که باعث شده مون پاریس بهترین عطر برای افراد مبتلا به میگرن به حساب آید. با اولین اسپری این عطر، ترکیب روایح میوه‌­ای ترنج، پرتقال، نارنگی، توت فرنگی، تمشک، گلابی و ترکیب کالون از نت نخست به مشام می­‌رسند. رایحه میانی را ترکیب رایحه‌­های یاس، شکوفه پرتقال، گل صدتومانی و گل تاتوره می­‌سازند و فضای گلی به این کار می‌­بخشند. پایان‌­بخش این عطر رایحه‌­های مشک، وانیل، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، سدر و آمبروکسان در نت پایه و آخر می‌­باشند.
این عطر از برند ایو سن لوران که در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شد، توسط هنرمندانی به نام‌­های الیور کرسپ، هری فریمونت و دورا بگریچه آرناو طراحی شده است. ویدئو بررسی تخصصی و جعبه گشایی مون پاریس توسط تیم خلیفه‌چی را در صفحه محصولش مشاهده کنید.

عطرهای مردانه مناسب سردرد و میگرن

1- ورساچه پور هوم (Versace Pour Homme)

ادو تویلت ورساچه پور هوم عطری با طبع خنک و عضو گروه بویایی معطر فوژه می‌­باشد. این عطر نمایانگر مردی قدرتمند و مصمم است. روایح ترنج، لیمو ترش، بهار نارنج و رز آغازگر این عطر خنک مردانه در نت اولیه هستند. دیری نمی­‌پاید که رایحه­‌های سدر، شمعدانی، سنبل و سالویا اسکلاریا در نت میانی فضا را پر می‌­کنند. ترکیب دانه تونکا و روایح جذاب مشک و کهربا، نت پایه این عطر را می‌­سازند. آلبرتو موریلاس، سازنده عطر ورساچه پور هوم می­‌باشد. این عطر در سال ۲۰۰۸ توسط برند ایتالیایی ورساچه به بازار روانه گردید.

2- ادو کلن مردانه هوم دیور

این عطر مردانه طرحی متفاوت و انقلابی در دنیای عطرهای مردانه و برساخته کمپانی فرانسوی عطر و ادکلن دیور است. ادکلن دیور هوم کلون مخلوقی متفاوت در دنیای عطر و ادکلن به حساب می‌آید، چرا که بسیاری از اساس‌های دنیای عطر را زیر پا گذاشت و توانست ترکیبی خاص و بی‌همتا را به دنیای عطرهای مردانه هدیه کند.

بطری عطر هوم کلن دیور، یک شیشه مکعب مستطیل ساده است که نمادی از مینیمالیسم و جذابیت مردانه را با خود به همراه دارد. این شیشه کاملا بی‌رنگ بوده و مایع آبی کمرنگ عطر دیور هوم کلن را در خود جای داده است. طراحی این عطر بر پایه اصالت و سادگی یک مرد مدرن و امروزی انجام شده.است.

ترکیب و فرمولاسیون ادکلن هوم کلن توسط عطار معروف کمپانی دیور، فرانسوا دماشی انجام گرفته که رایحه‌ ترش، خنک و شگفت انگیزی را به دنیای عطر هدیه داده است. عطر رایحه غالب مرکباتی گلی دارد و مناسب برای فصول و روزهای گرم بهار و تابستان به شمار می‌رود. رایحه گیرا و ملایم و در عین حال خنک و ملایم آن، انتخابی مناسب برای بیشتر افرادی است که درگیر حساسیت‌ها و حملات میگرنی هستند.

نت ابتدایی ادکلن هوم کلن دیور،بازتابی از سرزندگی، شادی و خنکی است برآمده از عصاره ترنج و سبب افزایش انرژی و شعف در شما خواهد شد و روحیه شما را برای گذراندن روزهای پر فعالیت و شلوغ تان حفظ خواهد کرد. نت میانی، از شکوفه‌های گریپ فروت گرفته شده که سرزندگی و شادی عمیقی را به جان شما می‌بخشد و می‌تواند به سرچشمه‌ای از انگیزه، برگرفته از جان طبیعت، برای روح و جسم شما تبدیل شود. اما نت پایانی و اصلی، از رایحه شرقی و تحفه بی‌همتای دنیای شرق، یعنی مشک استفاده شده که عطری آمیخته و متضاد، ترکیبی از شیرینی و تلخی توامان را به شما هدیه می‌دهد.

در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که عطر دیور هوم کلن به صورت ادکلن عرضه می‌شود و درصد بالایی الکل را در خود جای داده که به طبع آن قدرت پخش بوی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. بنابراین با توجه به این امر، سعی کنید از اسپری کردن بیش از حد آن در طول روز بپرهیزید و به دو تا سه پاف از آن در طول روز بسنده کنید تا درگیر حملات و سردردهای میگرنی نشوید.

3- عطر شنل الور هوم اسپرت (Chanel Allure Homme Sport)

عطر شنل الور هوم اسپورت دارای غلظت ادو تویلت و عضو گروه بویایی چوبی ادویه‌­ای است. این عطر از نت­‌های شفاف لطیف تشکیل شده و به دلیل طبع خنک خود، برای فصل تابستان انتخاب خوبی است. شروع این عطر با روایح نارنگی ماندارین، آب دریا، پرتقال و آلدهید در اسانس اولی صورت می­‌گیرد و دیری نمی­‌پاید که این روایح جای خود را به رایحه­‌های بهار نارنج، سدر و فلفل در نت میانی می­‌دهند. نت پایه این عطر شنل را روایح دانه تونکا، مشک، کهربا، وانیل، خس خس و لامی به وجود آورده‌­اند. الور هوم اسپرت، با دستان هنرمندِ ژاک پولژ ساخته شد و برند فرانسوی شنل آن را در سال ۲۰۰۴ راهی بازار نمود.

4- دولچه گابانا لایت بلو مردانه (Dolce Gabbana Light Blue Pour Homme)

لایت بلو عطری از خانواده بویایی گلی میوه‌­ای و دارای طبعی خنک است. این عطر مردانه رایحه‌­ای جذاب و اغواگر و سرشار از نت­‌های هوس‌­انگیز و پر لطافت دارد. نت ابتدایی عطر با روایح ترنج، نارنگی ماندارین، گریپ فروت و سرو کوهی آغاز می­‌شود و با رایحه­‌های اقاقیای برزیلی، رزماری و فلفل در نت میانی ادامه پیدا می­‌کند. در نهایت، رایحه مشک با خزه درخت بلوط و روایح دودی درآمیخته و نت پایه عطر را تشکیل می‌دهند. عطر دولچه گابانا لایت بلو مردانه که در سال ۲۰۰۷ توسط برند ایتالیایی دولچه گابانا به بازار راه یافته، عطر مناسب افراد مبتلا به میگرن به حساب می‌آید.

 

5- عطر روژا داو الیسیوم پور هوم (Roja Dove Elysium Pour Homme)

روژا الیسیوم (ROJA DOVE – Elysium Pour Homme) با غلظت ادو پرفیوم و عضو خانواده عطری معطر فوژه است. این عطر شیرین مردانه دارای طبع خنک و سرشار از نت­‌های با طراوت و نوآورانه است و ترکیبی خلاقانه و کم­‌نظیر دارد. این عطر خاص با رایحه­‌های ترنج، لیمو ترش، گریپ فروت، آویشن، گیاه درمنه، صمغ گالبانیوم و لیمو ترش سبز در نت اولیه آغاز شده و با روایح سیب، رز، خس خس، سدر، یاس، گل برف، انگور فرنگی سیاه، فلفل صورتی، دانه سرو کوهی و گیاه ناگارموتا در نت میانی ادامه پیدا می­‌کند.
پایان بخش عطر روژا داو الیسیوم پور هوم، سرمست­‌کننده و شامل روایح لوبان، وانیل، چرم، لابدانیوم و عنبر در اسانس پایه می‌باشد. عطر الیسیوم پور هوم ساخته هنرمند خلاقی به نام روژا داو است که در سال ۲۰۱۷ پا به دنیای عطرها گذاشت.

 

منبع: خلیفه چی




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4d7vw4

اخبار داغ