معرفی عطر اولد مانی | عطر اولد مانی مردانه

۴ عطر اولد مانی زنانه و مردانه که استایل پاییزی شما را تکمیل می‌ کنند!

عطر‌ها همانند استایل شما بازتابی از شخصیت شما هستند و کمک می‌کنند بدون رد و بدل کردن جمله‌ای، تمام آنچه می‌خواهید دیگران از شما بدانند را منتقل کنند.
1403/06/21 15:15
۴ عطر اولد مانی زنانه و مردانه که استایل پاییزی شما را تکمیل می‌ کنند!

عطر و مد یک خیابان دو طرفه است. عطری که به درستی انتخاب شده باشد، می‌تواند سطح کلی استایل شما را ارتقا دهد. عطر‌ها عموماً یک اکسسوری به شمار ‌می‌روند. اما یک عطر خوب، بازی را عوض می‌کند، بسیار بیشتر از آنچه تصور می‌کنید. تازه و تمیز، اغواکننده و رمانتیک یا جسور و آزاد، عطرها می‌توانند هر سبک، حس و حال  و تفکر منحصر به فردی که دارید را منتقل کنند. در ادامه ۴ عطر اولد مانی آمده است که به خوبی با استایل اولد مانی زنانه و مردانه سازگار می‌شوند.

کرید ایریش توید

عطر Creed Green Irish Tweed یک عطر معتدل مشکی، گلی و چوبی مردانه است که برای فصول زیبای بهار، تابستان و پائیز طراحی شده و حس و حالی بسیار شیک و اولد مانی دارد. روایح این ادکلن مردانه با ترکیب ظریف و کلاسیک لیمو و زنبق آغاز می‌شود و ظرافت خود را با پیچیدگی بوی برگ بنفشه ادامه می‌دهد. در حالی که نت‌های لوکس عنبر و چوب صندل، پوششی گرم و مجلل روی تمام هارمونی عرضه می‌کنند که به زیبایی تا ساعت‌ها باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: 7 عطر زنانه برای محیط کار و مکان‌ های رسمی + عکس

لیبر ایو سن لوران

اگر خانمی با استایل نسبتاً کلاسیک، جاودانه و شیک هستید که اغلب کت و شلوار‌های با کیفیت یا دامن مدادی می‌پوشید و به دنبال یک عطر اولد مانی هستید، احتمالا روایح خانواده‌ی بویایی فوژه یا فوژری که به معنای روایح سرخسی هستند برای شما بهترین انتخاب باشد. لیبر ایوسن لوران یک عطر شرقی فوژری برای روزهای سرد سال است که تحسین بسیاری از سوی زنان جسور، آزاد و طرفدار سبک اولد مانی دریافت کرده است. اسطوخودوس این روزها رایحه‌ای ترند و روی مد است که هم در عطر‌های زنانه و هم عطرهای مردانه حضور دارد. Libre هم در نت‌های آغازین و در قلب هارمونی خود، این رایحه‌ی آرامش‌بخش، لوکس و کم‌نظیر را جای داده است.

لیبر با ترکیب ماندارین، انگور سیاه، نت مرکباتی پتیت گرین و اسطوخودوس باز می‌شود. پس از مدتی، رایحه‌ی اسطوخودوس با حریر سپیدی از یاس سحرآمیز و شکوفه‌ی پرتقال پیچیده می‌شود و در نهایت، این ادکلن زنانه، آزادی، جسارتی سوزان و بدون محدودیت به همراه اغواگری و فریبندگی را با ترکیبی از وانیل ماداگاسکار، عنبر، مشک و چوب سدر به بهترین شکل به نمایش می‌گذارد.

بال دآفریک

لاین عطرهای نیش بایردو مستقر در استکهلم در سال ۲۰۰۹ عطری یونیسکس با روایح شرقی چوبی و مناسب برای بهار، تابستان و پائیز عرضه کرد که به خوبی با استایل اولد مانی تطابق دارد. Bal d’Afrique در روایح آغازین ترکیبی بی‌نظیر از روایح گل همیشه‌بهار آفریقایی، لیموی آمالفی، برگاموت، انگور سیاه و گل‌های نرولی آفریقایی را به نمایش می‌گذارد. طولی نمی‌کشد که روایح میانی تشکیل شده از یاس، بنفشه و سیکلامن از راه می‌رسند و یک هارمونی حسی ایجاد می‌کنند. مشک، سدر، وتیور و نت کهربا در بخش پایانی، به روایح این ادکلن عمق می‌بخشند و سبکی مینیمال و در عین حال لوکس را تداعی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: عطر مورد علاقه سلبریتی های معروف از گلزار تا جنیفر لوپز + عکس

جو مالون گلابی انگلیسی و فریزیا

عطر زنانه‌ی Jo Malone English Pear & Freesia به دلیل ترکیبی عالی از پیچیدگی، تجمل و ظرافت، گزینه‌ای عالی برای خانم‌هایی است که به استایل اولد مانی علاقه‌مند هستند. این ادکلن روایحی تابستانی و بهاری دارد و از خانواده‌ی خوشبوی میوه‌ای و چایپر (مدیترانه‌ای) است. عطر با بوی نشاط‌‌‌‌آور و بی‌نظیر گلابی و ملون باز می‌شود. در حالی که قلب رایحه را بوی خوش رز و لطافت گل‌ فریزیا احاطه کرده است. ریواس، کهربا، نعناع هندی و مشک در پایه قرار دارند و هارمونی شیرین ملایم، روشن و درخشان این ادکلن را به ثبات و تعالی می‌رسانند. برند انگلیسی جو مالون لندن (که اکنون زیر مجموعه‌ی برند یهودی استی لادر است) در این شاهکار خلاقانه، جذابیت، فربیندگی و پیچیدگی زنانه را با روایحی آرام، معتدل و بسیار ظریف بیان کرده است.

منبع: دیجی کالا




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4d97yw

اخبار داغ